$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zimny reduktor
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zimny reduktor
Autor Wiadomość
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |20 Lis 2005|, 2005 22:07   zimny reduktor

chodzi o gazik. i płyn chlodzący. Reduktor powinien być ogrzewany ciepłym płynem. Tak u mnie było do soboty. Po przejechaniu jakiś 100 km. gazik zaczął kulać, szarpać, przerywać i gasnoć dłuższy czas trzeba bylo krecic aby załapał. wiec ja go na benie. aha i grzanie zaczeło sie pojawiać i znikać. Staje macha do góry, czaje i macam, reduktor zimny jak lód i przewód od reduktora do trójnika również reszta gorące. po przejechaniu kilkunastu kilosów na benie znawu na gazik wrzucam i jade jakieś 20 km i znowu te same objawy. tempertura silnika w normie. Jakie przyczyna???? Termostat, pompa wodna czy coś innego. Niedawna zmieniałem membrane w reduktorze. Co wy na to. Jutro smigam do gaziaża i nie by mi kit wciskał.
pozdrawiam Mariusz
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
wpgulin
[Usunięty]

Wysłany: |20 Lis 2005|, 2005 22:35   

może masz za mało płynu w układzie to najczęstsza przyczyna sprawdź bo gaziaż cię wyśmieje lub zedrze skure za nic gorsza strona medalu jak trafiło ci uszczelkę pod głowicą co tez jest częstą przyczyną poprostu się zapowietrza układ i dlatego zamarza parownik i brak ogrzewania zacznij od poziomu płynu w chłodnicy pozdro wpgulin :mrgreen:
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 18:18   

hejka płyn jest
byłem u gaziaża recepta nastepujaca
1. termostat, po wymianie sie okaże czy nie ....
2. pompa wodna po wymianie sie okaże czy nie ....
3. nie daj Bóg uszczelka pod głowicą.
troche matoda prób i błędów.
Co wy na to ?????
pozdrawiam Mariusz
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 19:25   

kwestię termostatu możesz zbadać bez jego wymiany więc bez sensu na próbę wymieniać- samej wydajności pompy niby też nie zbadasz ale jeśli termostat się otworzy i płyn rozgrzeje chłodnice to zbnaczyć będzie, że pompa działa - prawdopodobnie masz zapowieytrzony układ - odpowietrz i sprawdź co będzie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |22 Lis 2005|, 2005 19:14   

hejka zmieniłem termostat. stary chyba był walniety wskazówka temp zawsze stała nie wiecej niz 1/3 teraz nawet do połowy podchodzi i jakby grzanie lepsze, no i reduktor w koncu cały czas cieply, jak na razie tylko 1 dzień, zobaczymy co bedzie dalej. pozdrawiam Mariusz
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group