![Ford Scorpio Team Strona Główna](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
zimny reduktor |
Autor |
Wiadomość |
zztop2
![User9](templates/subSilver/images/ranks/90.gif)
![](images/avatars/4380945947ac917769052.jpg)
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |20 Lis 2005|, 2005 22:07 zimny reduktor
|
|
|
chodzi o gazik. i płyn chlodzący. Reduktor powinien być ogrzewany ciepłym płynem. Tak u mnie było do soboty. Po przejechaniu jakiś 100 km. gazik zaczął kulać, szarpać, przerywać i gasnoć dłuższy czas trzeba bylo krecic aby załapał. wiec ja go na benie. aha i grzanie zaczeło sie pojawiać i znikać. Staje macha do góry, czaje i macam, reduktor zimny jak lód i przewód od reduktora do trójnika również reszta gorące. po przejechaniu kilkunastu kilosów na benie znawu na gazik wrzucam i jade jakieś 20 km i znowu te same objawy. tempertura silnika w normie. Jakie przyczyna???? Termostat, pompa wodna czy coś innego. Niedawna zmieniałem membrane w reduktorze. Co wy na to. Jutro smigam do gaziaża i nie by mi kit wciskał.
pozdrawiam Mariusz |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
wpgulin [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Lis 2005|, 2005 22:35
|
|
|
może masz za mało płynu w układzie to najczęstsza przyczyna sprawdź bo gaziaż cię wyśmieje lub zedrze skure za nic gorsza strona medalu jak trafiło ci uszczelkę pod głowicą co tez jest częstą przyczyną poprostu się zapowietrza układ i dlatego zamarza parownik i brak ogrzewania zacznij od poziomu płynu w chłodnicy pozdro wpgulin |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
zztop2
![User9](templates/subSilver/images/ranks/90.gif)
![](images/avatars/4380945947ac917769052.jpg)
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 18:18
|
|
|
hejka płyn jest
byłem u gaziaża recepta nastepujaca
1. termostat, po wymianie sie okaże czy nie ....
2. pompa wodna po wymianie sie okaże czy nie ....
3. nie daj Bóg uszczelka pod głowicą.
troche matoda prób i błędów.
Co wy na to ?????
pozdrawiam Mariusz |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 19:25
|
|
|
kwestię termostatu możesz zbadać bez jego wymiany więc bez sensu na próbę wymieniać- samej wydajności pompy niby też nie zbadasz ale jeśli termostat się otworzy i płyn rozgrzeje chłodnice to zbnaczyć będzie, że pompa działa - prawdopodobnie masz zapowieytrzony układ - odpowietrz i sprawdź co będzie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
zztop2
![User9](templates/subSilver/images/ranks/90.gif)
![](images/avatars/4380945947ac917769052.jpg)
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |22 Lis 2005|, 2005 19:14
|
|
|
hejka zmieniłem termostat. stary chyba był walniety wskazówka temp zawsze stała nie wiecej niz 1/3 teraz nawet do połowy podchodzi i jakby grzanie lepsze, no i reduktor w koncu cały czas cieply, jak na razie tylko 1 dzień, zobaczymy co bedzie dalej. pozdrawiam Mariusz |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |