|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
napięcie ladowania |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 12:24 napięcie ladowania
|
|
|
jakie powinno być napięcie ładowania w wielorybie 2.3??
mi miernik pokazuje 15.5v, wiem że to za duzo, ale o ile??, i jak to naprawić? |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 12:30
|
|
|
powinno być pod 14v - wymiana regulatora w alternatorze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 00:05
|
|
|
i to raczej szybko, bo bedzie wiecej problemów... |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 02:54
|
|
|
15V to pikuś w swoim ostatnio mnałem prawie 60V i tak jezdziłem przez tydzień na szczęście nic się nie stało zabezpieczenia pomogły.
A nowy regulator bynajmniej w moim alternatorze czyli najmocniejszym jaki był montowany to koszt około 300zł
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 06:40
|
|
|
i co trzeba zrobić, żeby się dostać do tego ustrojstwa? |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 08:55
|
|
|
Napięcie 14V, szczytowe 14,3. Nie widziałem w wielorybie, ale we wszystkich fordach, z jakimi miałem do czynienia, regulator siedzi na alternatorze na dwóch śrubkach i jest razem ze szczotkotrzymaczem i szczotkami. Wszystko jest od tej strony, od której zachodzą wszystkie kable do alternatora.
Trzeba tylko czujnie zakładać regulator, żeby nie połamać szczotek. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 22:26
|
|
|
tak pod lekkim skosem - przerabiałem nie tak dawno u siebie ten temat |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |