|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
BRC to dobra instalka? |
Autor |
Wiadomość |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Paź 2005|, 2005 07:26
|
|
|
Runo napisał/a: | nie wiem.... ale wiem jedno ze jak to nie bedzie dzialalo jutro to jak tam wpadne to zrobie gnój !! |
lepiej nie bo jeszcze gotowi w rewanzu zamontowac w przyszlym roku dopiero:) |
|
|
|
|
Runo [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Paź 2005|, 2005 18:31
|
|
|
no i dobra .... instalke mam......... ale jestem z niej zadowolony dopiero jak wrzuce drugi bieg tym autem sie ruszyc nie da.. nie mozna szybko ruszyc zeby sie do ruchu wlaczyc.bo tak go muli jak bym pedalu gazu nie wcisnal co to moze byc ? potem na kazdym nastepnym biegu jest dobrze |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Paź 2005|, 2005 10:25
|
|
|
regulacja - albo Ci spieprzyli instalkę |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Paź 2005|, 2005 11:59
|
|
|
Regulacja wolnych obrotow, a jak sie nie da to moze oznaczac za maly parownik. Tak jak juz pisalem, aby nie miec problemow parownik powinien byc 1,5 x moc silnika. Ja mialem tak w Commodore i zero problemow przez 250 tys. W ciagu tego przebiegu tylko raz czyscilem parownik i nic sie nie dzialo. Spalanie tez nie bylo duze, a wrecz powiedzialbym ze minimalne. Na trasie 7-8 i 10 w miescie przy 2.0 silniku i budzie wazacej 1300 kg. |
|
|
|
|
Runo [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Paź 2005|, 2005 18:36
|
|
|
parownik ma 100W |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 00:06
|
|
|
to z tego co sie na forum naczytalem masz tak ledwo ledwo na styk .powinien byc chyba wiekszy?? dobrze pisze??
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
bigdaaddy [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 00:16
|
|
|
Powiem tak: taki parownik to by sie dobrze w polonezie sprawowal lub w nowoczesnych silnikach ktore nie sa tak lase na paliwo. Stary silnik to musi swoje dostac zeby ruszyc. Normalnie to na LPG i instalacji I i II generacji w zakresie wolnych i czesciowo srednich obrotow powinien byc wyraznie odczuwalny wiekszy moment obrotowy w porownaniu z benzyna. Niewiem jak sie BLOS sprawdza w tym wypadku. Ale jak chcesz oszczednie jezdzic to moze zostac. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |