Wąż z parownika do miksera |
Autor |
Wiadomość |
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 21:05 Wąż z parownika do miksera
|
|
|
Panowie czy ten wąż z parownika do miksera może spowodować zwiększenie zużycia LPG. Na wężu jest krokowiec, czy on jest dobrze umiejscowiony, czy nie powinien być bliżej miksera? Panowie powiedzcie cos na ten temat. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 21:20
|
|
|
no ja w ohc sierrce mialem znacznie krotszy ale to od zawsze. wiec nie wiem czy dlugosc ma jakies znaczenie. ale ja po przerobkach przelozylem mixer przy samej przepustnicy i wtedy bylo o niebo lepiej. tylko nie wiem czemu gaziarze zawsze tam gdzie ty masz mixer pakuja. byla o tym spora dyskusja na sierrafanie i kazdy chwali swoje. ja mialem oba rozwiazania i latwiej sie przelaczal na gaz jak tam byl mixer. czy po przelaczeniu na gaz u ciebie nie probuje gasnac??
pozdrawiam
maciek
p.s. wiem zdolny jestem i mam talent plastyczny ale ja mialem tak:
http://img431.imageshack....ge=mixer5lw.jpg |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 22:04
|
|
|
A jakże pewnie że próbuje, jak jest zimny to gaśnie, dlatego próbuję na własną rękę coś zmienic |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 22:35
|
|
|
no to mi wlasnie pomogla ta przebudowa. tyle ,ze moj czesto po gasnieciu strzelal. tylko musialem za to zaplacic 150 zl i jeszcze sobie stary mixer zostawili. a jak go przelozysz blizej przepustnicy to i rura bedzie krotsza. tylko nie mam naukowych dowodow,ze to cos pomoze. tylko moje stare doswiadczenia o tym swiadcza
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |27 Paź 2005|, 2005 23:21
|
|
|
krokowka powinna byc blizej mixera, jak cos gasnie to szozrowac i meczyc gazownikow |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Dedmike [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 08:09
|
|
|
witka...
moim zdaniem, węże gazowe powinny być jak najkrótsze...raz...zbiera się wtedy mało gazu i nie ma takiej sposobności wystrzału, dwa czas, ktory musi pokonac gaz trafiając do kolektora ssącego poprzez to jest krótszy...to coś jak z szybką elektroniką i z wolną elektroniką...albo np mixer jak najbliżej przepustnicy...to są chyba elementarne zasady przy zakładaniu gazu...a ten wąż metrowy podzielony krokówką to niezłe (do wybuchów) rozwiązanie...pogratulowac gazownikom...ja mam w sumie wąż długości 30 cm...
pozdrawiam
Dedmike |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 53 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 09:38
|
|
|
Ja niestety mam w V6 bardzo podobnie jak na zdjęciach, bo inaczej nie dałem rady, klima przeszkadzała pod dolotem, też mam łukiem górą, z registrem na środku. Jednak - chodzi mi całkiem normalnie. A co do "dużej ilości gazu" - gaz w przewodzie gazowym nie wybucha, a na zbieranie się w dolocie wystarczy minimum zdrowego rozsądku (np. zapalanie i gaszenie na beni, albo - wypalanie gazu do końca). |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 09:41
|
|
|
no trzeba przyznac że strasznie długi ten wąż a to niewskazane - a czemu Ci nie założyli parownika poniżej filtra powietrza - wtedy nie ma problemu z długością a i parownik na 100% poniżej poziomu cieczy w wyrównawczym jest. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 10:12
|
|
|
Struna napisał/a: | a czemu Ci nie założyli parownika poniżej filtra powietrza |
bo przy tym to już trzeba się nawyginac i stracic wiecej czasu a nastepny czeka..... |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 10:39
|
|
|
mozna by ten przewod puscic blizej przodu auta, ale pewnie kolesiom nie starczylo przewodow do krokowki wiec tam go wyciagneli |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 17:22
|
|
|
Z tego co widzę to przewód od krokówki jest całkiem długi, z tymże zapleciony i przytwierdzony do innych kabli, chyba utnę ten przewód gumowy i poprowadzę tak żeby był poprostu krótszy, a parownika pewnie nie dali bliżej bo im się nie chciało gnojkom. Panowie jak dać krokówkę , bliżej miksera czy dalej, no i czy muszę jechać na regulację po tym zabiegu. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 17:29
|
|
|
krokowka blisko miksera a przewod uloz przy przednim pasie- bedzie oki- co do regulacji to jak sie nie zmieni nic to chyba nie trzeba- ja przynajmniej bym sie nie rwal
a propos- motorek to masz czysciutki- szacuneczek
wie ktos czy mikser mozna zalozyc w taki sposob aby wlot mial od przodu auta a nie od tylu ?? bo jesli tak, to do tego przekrecic wylot parownika tak samo na przod auta i po przodzie puscic przewod gazowy- szkoda ze nie masz platikowej oslony wisco bo na tym ladnie przedow mozna ulozyc |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 19:25
|
|
|
No nie mam właśnie tej osłony , ale jakoś muszę sobie poradzić, będę działał chyba jutro.
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 19:36
|
|
|
jak sie przewod bedzie lamal to wwal do niego sprezyne- gazownicy winni takowa posiadac |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |28 Paź 2005|, 2005 19:55
|
|
|
krócce w mixerze i w reduktorze zazwyczaj sa obrotowe, w mixerze napewno, w parowniko roznie bywa |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|