Nowa instalka lpg i nie jeżdże! |
Autor |
Wiadomość |
Przemasek [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 20:16 Nowa instalka lpg i nie jeżdże!
|
|
|
Witam wszystkich szczęśliwych i tych mniej posiadaczy scorpio!Ja swojego mam od 3mc. i do czasu założenia lpg było ok.I nadszedł czas zagazowania,czar prysł.Stało sie to czego sie spodziewałem nie jest tak pięknie jak by się mogło wydawać!Obiawy-Na niskich obrotach na gazie chodzi po przygazówce sie dusi że aż strach na paliwie było ok do czasu niby regulacij bo teraz po lekkim wciśnięciu gazu wchodzi na 1800 obrotów i nie chce spaść ale co gorsza po tej regulacij na gazie nie moge go wkrecic na jakiekolwiek obroty.Gazownik kazał mi wymienić świece i palec z kopółką to jutro zrobie.Może ktoś wie co to moze być Dzieki z góry za pomysły!A instalka lovato parownik mocy140 szkoda że nie mam zdięć bo może coś jest z tym nie tak!!!!! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Boni
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
![](images/avatars/8127047225b44b71f1a717.png)
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 53 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 23:25
|
|
|
Ja chyba bym zaczął na twoim miejscu od kopnięcia w d.pę tego gazownika i poszukania jakiegoś bardziej przytomnego. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
adamito [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 23:32
|
|
|
Witaj !!
Ja mam 2,9 i u mnie reduktor 140 kW jest jak najbardziej na miejscu (chociaż mam znajomego ktory w 2,9 ma 100 kW i nie narzeka)ale u ciebie taka moc to niewypał. Twoja furka nie jest w stanie zagospodarowac tej ilosci gazu którą podaje reduktor(spalanie będzie raczej duże). Mozna go przyciąć na maxa ale wtedy bedziesz miał osiągi Fiata 126 który jedzie pod górę Ja zmieniłbym reduktor,przewody i świece i jakby to nie pomogło to szukałbym kumatego gazownika .Pozdro |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 00:34
|
|
|
kumaty gazownik na poczatek, potem patrzec co nie tak zrobil. po tym co ostatnio widzialem mozna sie spodziewac wszystkiego. ktorej generacji instalka? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Pershing
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/21358867074f48c59b0a49b.jpg)
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 00:48
|
|
|
Wydajny parownik nie powinin zwiekszyc ilosci spalanego gazu bo to jest ta rezerwa ktora silnik sobie wciagnie gdy dasz mu w piec.
Wydaje mi sie ze wymiana kopolki i swiec niewiele da (przeciez przed ingerencja specow chodzil OK). Sp.ieprzyli sprawe i niewiedza gdzie teraz beda zwalac na swiece, kable uwalone czujniki itp, itd. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 09:25
|
|
|
dokladnie- to że ma się mocniejszy parownik w sumie może wręcz prowadzić do mniejszego spalania z racji na lepsze odparowywanie gazu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 10:05
|
|
|
No w swoim rozbitku spokojnie schodzilem w trasie pnizej 8iu.a mialem 140 kW |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Przemasek [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 16:47
|
|
|
Witam wszystkich!Cud sie stał auto jeżdzi .PO kopnięciu w tyłek gaziarza wymienił mi za friko świece(przerwy na niekturych to ze 2mm były a wygłąd ich wskazywał na niezłe przebicia)i kopułke z palcem.Znowu nastąpiła regulacja i do domu przyjechałem szczęśliwy bo nic sie nie wydarzyło.Obroty może troche za duże ale to sie jeszcze poprawi i teraz test spalania nadejdzie.Na benzynie miałem coś koło 10 w mieście a po trasie nawet 8.jak nie bedzie palił 20 to bedzie ok!A powiedzcie gdzie mi sie podział płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i czy jest w nim takie spore ciśnienie?Instalka II generacij. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 21:46
|
|
|
stawiam na 2 jesli mowisz ze takie cisnieni w zbiorniku. i te wczesniejsze problemy ...
nie telepie sie silnik na wolnych obrotach , nie gubi zapłonu?
nie przegrzales go przypadkiem , albo gazownik? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Przemasek [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Lis 2005|, 2005 15:30
|
|
|
nie telepie , z zapłonen jest ok. a co do przegżania to najwjęcej miałem troche pozwyżej połowy skali na wskaźniku.Pewnie ten gazownik ale doleje płynu i poczekam na efekty. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|