jaka instalacja do 2.3 16v? |
Autor |
Wiadomość |
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 12:39
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Moja oba mają IG1 MM M&C i dopiero na nich mam stabilne ciśnienie. |
co oznaczają te skróty? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Gru 2013|, 2013 12:54
|
|
|
Reduktor Landi Renzo model IG1 ( dwustopniowa regulacja ciśnienia ) MM to oznaczenie wydajności fabrycznej ( MM jest pośrednim modelem, najmocniejszy jest SM ) a M&C to innowacyjna modyfikacja wydumana przez użytkowników lpg-forum, która zmienia punkt referencji ciśnienia wyjściowego na bardziej realny - czyli z końca układu.
Też miałem w kosie właśnie tak zmodyfikowany reduktor i dawał radę, przed modyfikacją było słabo.
Przykładowo http://lpg-forum.pl/reduk...any-t35323.html |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |6 Gru 2013|, 2013 12:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Gru 2013|, 2013 08:41
|
|
|
tylko on najmniejsze spadki ma przy 1 barze
a przy 1,2-3 już ma spore jak na taki fajny reduktor |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Gru 2013|, 2013 22:41
|
|
|
Bo one są pod takie ciśnienie dedykowane. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 10:12
|
|
|
Od 7 lat jezdze na sekwencji stag 300 wtryski AC auto gaz, reduktor tomasetto. Jedyne z calego zestawu ktory mialem zalozony w kombi z powodu zmiany auta na mocniejsze zmienilem reduktor na taki sam ale mocniejszy i kilka tygodni temu jak bylem u gazownika okazalo sie ze wszystko dziala jak nalezy nawet wtryskiwacze sa w dobrym stanie mimo zrobienia juz ponad 100 tys km na tym zestawie. |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 13:38
|
|
|
ile Ci pali? |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
modzian
Auto: RENAULT GRAND ESPACE 3.0DCI, KIA MAGENTIS
Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Skąd: Chorzów/Bytom
|
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 19:13
|
|
|
ok 14 miasto trasa nawet skromne 9 w automacie |
_________________ Było:
Ford Mondeo 2.2TDCi 2005r
Bmw E39 530D Touring 2001r
Renault Twingo 1.2 1998r
Ford Scorpio 95 2.0 16V i 2.0 8V |
Ostatnio zmieniony przez modzian |17 Gru 2013|, 2013 19:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Franz_Maurer
Auto: Ford Scorpio mkIII'95 2.0 + LPG
Dołączył: 19 Lut 2014 Skąd: wrocław
|
Wysłany: |26 Lut 2014|, 2014 16:49
|
|
|
modzian napisał/a: | Od 7 lat jezdze na sekwencji stag 300 wtryski AC auto gaz, reduktor tomasetto. Jedyne z calego zestawu ktory mialem zalozony w kombi z powodu zmiany auta na mocniejsze zmienilem reduktor na taki sam ale mocniejszy i kilka tygodni temu jak bylem u gazownika okazalo sie ze wszystko dziala jak nalezy nawet wtryskiwacze sa w dobrym stanie mimo zrobienia juz ponad 100 tys km na tym zestawie. |
Mam prawie identyczną instalację w swoim 2.0 DOHC , też kombi tylko że w manualu, i potwierdzam spalanie:). Jestem pozytywnie zaskoczony. |
_________________ Gross: Na pohybel wszystkim. To jest ładny toast, co?
Olo: Za to z tobą wypiję. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Lut 2014|, 2014 20:39
|
|
|
stag jest najlepszy |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Mar 2015|, 2015 22:13
|
|
|
Chciałbym dopytać o to czy sobie tym zawracać głowe czy taki urok starego auta . Mianowicie mam silnik 2,0 16V przez 10 lat miałem miszalnikowa CNG teraz od roku jeżdże na Stag 4eco, reduktor Tomasetto, listwa ACW01 przebieg 20tys km i czuje takie co kilkanaście sekund szarpanie na boki na wolnych obrotach nawet na ciepłym silniku ok 90 C. Po zmianie instalacji wymieniłem jedna cewke Bosch( bo orginalna jedna padła), wiązke na silniku zrobiłem, swiece wymieniłem na platyna MC, dokrecony zaworek na pompie olejowej robota Vickiego, uszczelka po pokrywa zaworów ori wstawiona . Jestem po dzisiejszym przeglądzie i wymianie filtrów i zgłaszałem kolejny raz problem a gaziarze ,że to prawdopodobnie jak nie iskra gdzies wypada to czujnik wału moze dawać takie objawy. Zmienic gaziarzy czy sie tym nie przejmowac. Czy to normalka takie niewielkie ale regularne drżenie , zarzucanie czymś tam... nie wiem jak to opisać. Co radzicie? |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |20 Mar 2015|, 2015 23:16
|
|
|
Zmienić gaziarzy. A;bo złap mnie, to sie oscyloskop podepnie i zobaczy co jest grane, czy zapłon, czy może coś innego. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 07:00
|
|
|
W jakich godzinach dzwonic i czy sobota wchodzi w grę ? |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 08:48
|
|
|
Zacznijcie od cewek i wiazek... |
Ostatnio zmieniony przez Jankes |21 Mar 2015|, 2015 08:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 10:35
|
|
|
Jankes napisał/a: | Zacznijcie od cewek i wiazek... |
dokładnie,na pierwszy rzut cewka z focusa do założenia |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Mar 2015|, 2015 11:01
|
|
|
Spoko, a na drugi rzut oka to jak? . Ja bym tak oczami nie rzucał bo potem na ślepaka ciężko cos stwierdzić , Na benzynie tak to nie wyczuwalne sporadycznie coś zadrży jak ziemia w Bukareszcie . |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
|