tuleje wahaczy |
Autor |
Wiadomość |
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 06:07 tuleje wahaczy
|
|
|
jak często wymieniacie to ustrojstwo??w mojej skorupce wymieniałem w zeszlym roczku i wszystko było ok ale do wczoraj.znów zaczyna drgać kierownica , czyżby się wyrobiły |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 09:25
|
|
|
sredno raz do roku lub co 10 000 km coswortha moze wytrzymują nieco więcej |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 10:33
|
|
|
A jak zastosujesz dodatkowo patent Wąskiego - to i z 20kkm wytrzyma |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 10:46
|
|
|
A jak wyglada ten patent |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 10:54
|
|
|
Otóż tak. NAjpierw zakłąda się gumy a'la cossi i jeździ trochę - żeby się dobrze ułożyły. Potem dokupujesz uchwyty do tłumika od merca 123 ( jakieś 3 do 5 zeta za sztukę ) odkręcasz nakrętkę z wahacza, zdejmujesz podkłądkę i podkłądasz tą gumę. Skłądasz wszystko i skręcasz na max. Inny też świetny sposób to przed mntażem skrócić tulejkę o kilka milimetrów - tym samym będzie można mocniej skręcić i berdziej się usztywni a tym samym mniej będzie się wyrabiać. ( to akurat od chłopaków z sierrafan - przetestowane - działa miodzio ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 11:29
|
|
|
Ja Scorpionami w Polsce przejechalem juz ponad 100 tys. i nigdy nie mialem problemow z wachaczami. Ostatnio zdejmowalem niepotrzebnie wahacze u ojca, drzala kierownica podczas hamowania (tarcze hamulcowe byly winne, wahacze sa jeszcze oryginalne). Maja juz na karku 178 tys. i sa jeszcze bez zarzutu. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 11:44
|
|
|
Ale cosworth chyba ma zupełnie inne zawieszenie, czyż nie ?? Może trwalsze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 11:59
|
|
|
Cosworthem zrobilem dopiero 10 tys. Inne to byly same 2.9 12V |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 12:12
|
|
|
No zależy jak i po jakich drogach się jeździ. Wahacze się nawet trzymają długo - ale te gumy to zazwyczaj raz do roku wymianka - niedrogie toto a naprawde duużo daje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 13:00
|
|
|
Jeszcze nigdy nie wymienialem nic, zadnej gumy. No jezdze po naszych drogach. |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 17:41
|
|
|
ale ja mam wstawione te wzmocnione .a jeśli skrócić tulejki to o ile |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 17:51
|
|
|
Witam
Właśnie dzisiaj wymieniłem tuleje gumowo-metalowe na wachaczu po przejechaniu 30tyś. co prawda nie było to potrzebne bo jeszcze sporo bym pojeżdził ale denerwowały mnie te minimalne stuki.
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 00:22
|
|
|
ja przejechałem na wzmacnianych ok 40 tyś, teraz mam oryginalne i po przejechaniu 10 tyś są do wymiany |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Wrz 2004|, 2004 00:41
|
|
|
Tulejki skracasz o 2-4 mm. Nie za wiele bo guma może pęknąć - a to nie wskazane :D Oryginalne gumki to jak już pewnie wielu doświadczyło - porażka. Potrzebne są do nich specjalne podkładki o nieco innym kształcie ale nawet pomimo zastosowania ich i tak jest kicha - only cosworth |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomekxj [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Wrz 2004|, 2004 15:30
|
|
|
Czy gumy wahacza w 4x4 są takie same jak w tylno napędowych? Kiedy kwalifikują się do wymiany? |
|
|
|
|
|