$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wyłącznik do pompy paliwowej
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłącznik do pompy paliwowej
Autor Wiadomość
Krasuski
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2005|, 2005 14:39   Wyłącznik do pompy paliwowej

Witajcie.
Ludzie czy ktoś stosował taki włącznikwłącznik pmpya paliwa. Mi padła pompa wieć chcę dmuchać na zimne. Koleś mówił że instalacja jest banalna, jden koniec połącza się do elektrozaworu a drgi wkłada do miejsca bezpiecznika pompy paliwowej. I tu pyatnie: który to bezpiecznik? Silnik jak w opisie.
Pozdrawiam
Rafał
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |14 Lis 2005|, 2005 15:50   

Przekaźnik zwykły po prostu, nie zakładałem, jak mam benzynę, to ma chodzić, jak okazyjnie nie mam, to wypinam kostkę z wyłącznika inercyjnego w bagażniku. Trzeba brać pod uwagę, że z przkaźnikiem np. przy przełączaniu na benzynę szarpie mocniej, i przy wyprzedzaniu przełączenie na benzynę może niemile zaskoczyć :? Bezpiecznika ci z głowy nie powiem, bodaj któryś nad schowkiem pasazera.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2005|, 2005 20:18   

A ja Ci powiem tak że jak to zamontujesz to też się morzesz zdziwić jak przełączysz na benzyne i autko nie pojedzie.
W moim pierwszym skorpio miałem odciętą pompe i po niedługim czasie przełączyłem na benzynke bo gaz mi się skonczył na trasie a tu lipa nie jedzie.
Pompka spuchła w środku i się zablokowała.
Od tamtej pory zawsze mi pompa chodzi na gazie i odpukać nigdy wiecej nie miałem problemu z pompką. Oczywiście zawsze pilnuje aby rezerwa benzyny nie świeciła :D
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 01:32   

utrzytmywac poziom paliwa powyzej rezerwy i nie bedzie problemow z pompą, kurde przeciez jak jeździł bys na benzynie to tez by cały czas pracowala! tylko musi miec benzyne :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 09:37   

ja czasem odcinam jak mam krytycznie mało paliwa ale to jakby sporadyczne przypadki - generalnie jak Rafał pisze- utrzymywać poziom paliwa w okolicach rezerwy i będzie ok.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
buku 
Pedro



Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Mielec
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 09:56   

Według mnie totalna bzdura.Samochód jest głównie zasilany benia(zgodnie z zamysłem producenta)więcpompka ma pracować wtedy kiedy pracuje silnik.i wszystko jest ok.Co do nagrzewania sie ponizej połowy baku...to jak ja mam około 10litrów.(na granicy rezerwy)to teoretycznie mogłaby się nagrzać tak że doszłoby do wybuchu....a nie dochodzi...więć dla mnie kolejna bzdura..ale widze ze sprzedaje sie dobrze.......jak każda bzdura ładnie zapakowana :mrgreen:
_________________
Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 10:04   

ale o jakim przegrzewaniu Ty piszesz ? nikt o tym nie wspominał a Ty wyskakujesz z jakimś wybuchem itp.

Ale jeśli już to pompa chłodzi się benzyną.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |17 Lis 2005|, 2005 22:45   

buku napisał/a:
Według mnie totalna bzdura.Samochód jest głównie zasilany benia(zgodnie z zamysłem producenta)więcpompka ma pracować wtedy kiedy pracuje silnik.i wszystko jest ok.Co do nagrzewania sie ponizej połowy baku...to jak ja mam około 10litrów.(na granicy rezerwy)to teoretycznie mogłaby się nagrzać tak że doszłoby do wybuchu....a nie dochodzi...więć dla mnie kolejna bzdura..ale widze ze sprzedaje sie dobrze.......jak każda bzdura ładnie zapakowana :mrgreen:


Dzwoni ci, ale zdaje się nie wiesz w którym kościele. Pompa zasila silnik, prawda, ale sporo paliwa wraca z regulatora do baku (w Scorpio coś koło połowy). Na granicy rezerwy nie ma żadnego problemu, bo u nas jest 10l rezerwy, wielki zbiornik i to starczy żeby pompę ochłodzić, ale poniżej to nie wiesz kiedy pompa nie zacznie chodzić na oparach (w samochodach z mniejszą rezerwą jest jeszcze gorzej) a to pompę zabija w ciągu minut. Wybuchnąć to ci nic nie wybuchnie, bo benzyna bez powietrza nie wybuchnie, a zbiornik ma odpowietrzenie, więc ciśnienie też nie jest groźne. Ale to nie znaczy, że nie ma się czym przejmować, bo raz - pompa kosztuje, dwa - moze się jednak coś zapalić.

Ostatnio kolega sfajczył pompę w Subaru Legacy (za mało miał benzynki), kupił drugą, ale podróbkę niedokładnie od swojego, i weszła mu nieco skosem. Później doszedł, że sięgała ledwo do połowy zbiornika, a on zalał znowu oszczędnie, i spalił następną, ale sfajczył ją naprawdę przerażająco - nie to że spuchła czy przepaliła się, ale zrobiła się z niej SKWARKA. Plastikowe elementy wytopiły się we wszystkie strony, a metalowe zmieniły kolor, czyli miała kilkaset stopni. Jakby od tej pompy zafajczyły przewody czy powierzchnia zbiornika czy cokolwiek, to by się samochód spalił na bank. Kolega przerażony kupił za ciężkie pieniądze następną w oryginale dokładnie do swojego modelu, bo po tym doświadczeniu, to już mu się odechciało eksperymentów z benzyną.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
wpgulin
[Usunięty]

Wysłany: |20 Lis 2005|, 2005 22:49   

pompa faktycznie jest chłodzona bęnzyną z baku jeszcze zależy która czy zewnętrzna czy wewnętrzna bo to rużnica zewnętrzna więcej chłodzi się powietrzem ale we wtrysku wielopunktowym nie wskazane jest odłączenie pompy ze względu na wtryski które są umocowane blisko głowicy i jak nie są chłodzone bęnzyną to się zapiekają tak stało się umnie w scorupce i wymieniałem wszystkie tak czy siak nie wskazane jest odcięcie pompy choć to jest proste bo robię tak że przy prejściu na gaz pompa staje odłączona przekaźnikiem automatycznie ale tylko przy jedno punkcie tam jest wyżej wtryskiwacz pozdro wpgulin 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group