przegrzał się!????jak myślicie |
Autor |
Wiadomość |
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 08:56 przegrzał się!????jak myślicie
|
|
|
Ostatnio wracając z urlopu w bardzo dużym korku, który nagle sprawił wrażenie, ze w ogóle stanął!
Wyłączyłem stacyjkę, po 3 min chciał uruchomić silnik i..., ani widu , ani słychu-nawet nie miałknął-cisza!
Rozrusznik nie kręcił, nie było nawet tego charakterystycznego pyknięcia! Reszta bez zmian-na kluczyku pewny opór jak zwykle!
...a wskazówka tem wody lekko powyżej połowy!
Otworzyłem machę, postał tak z 15 min, odpalił i pojechałem dalej!
Spotkaliście się z czymś takim! Może to jakieś magicze zabebzpieczenie temperaturowe!???
ps. dodam, zę regenerowałem chłodnice-wyłączając 3 rurki! |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 18:04
|
|
|
rozrusznik ma przerwę najprawdopodobniej |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Akowiec [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 22:35
|
|
|
Sprawdź czy nie padła ci cewka na rozruszniku miałem podobny problem. |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 08:01
|
|
|
VIK napisał/a: | rozrusznik ma przerwę najprawdopodobniej | ...ale możliwe, że akurat wtedy kiedy miał bardzo wysoką temp. (zawsze w korku)?
Może wtedy by było słychac chociaż automat od rozrusznika? |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 19:26
|
|
|
ja tak mialem jak postal w upaly to nie zapalal, ani mru mru - byl poprostu za slaby akumulator, plus za duzy spadek napiecia na drodze akumulator - stacyjka - automat rozrusznika, plus nie stykajacy przewod przy samym automacie. Mysle ze tu masz podobnie. A w upaly dlatego ze prawdopodobnie spada wtedy moc aku , albno cos sie z przewodem dzieje w komorze silnika i przestaje stykac. Sprawdz ten przewod do automatu, . |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 11:27
|
|
|
tydzień temu miałem tak samo wracałem z białegostoku i wsiemiatyczach zatrzymałem się na zimne piwko jak wsiadłem nawet nie drgnoł dodam że na trasie dostał nieźle 140 nie schodziło z budzika poruszałem bezpiecznikiem od odcięcia zapłonu i zapalił |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:04
|
|
|
u mnie przez pewien czas to był standard ! na ciepłym motorku bardzo często się zdarzało, że nie reagował na kluczyk, czasem jednak palił przez kilka dni bez zająknięcia.
usterka ustała po wyczyszczeniu głównej skrzyneczki bezpieczników |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:23
|
|
|
...a więc co proponujecie, od czego zacząć!? |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 18:29
|
|
|
ja bym nie ruszał ... |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 09:09
|
|
|
Tak myslalem , dzieki! |
|
|
|
|
szmigier [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:08
|
|
|
Witam.
Dla ewentualnej sugeracji: Parę dni temu podobny problem miał mój kumpel w Oplu Vectra- samochód rozgrzany i nie odpala tyle że u niego jak najbardziej rozrusznik kręcił a silnik nie zaskakiwał. Przyczyna-w alternatorze jest jakiś moduł elektr. który sie zrąbał i przy wys. temp. "gubił" swe właściwości, wymiana i spokój.
Pozdr.
A jeśli chodzi o nasze piekne autka to proponuje ew. wymiana bendix... |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:18
|
|
|
hmm.. moj ma problemy z odpalaniem jak jest cieply mowisz ze cos w aternatorze ? Bo mnie sie juz skonczyly pomysly
PS. co ma wspolnego alternator a odpalaniem ? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:27
|
|
|
Trochę bez sensu. Może być stacyjka, a najprędzej albo bendix albo samo doprowadzenie prądu do niego. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
szmigier [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:54
|
|
|
Błąd pomyłka - sorry.
myślałem o jednym napisałem drugie - zamiast alternator - aparat zapłonowy oczywiście, u niego tak było jakiś moduł padł i jak był gorący to powodował gdzieś tam zbyt małe ciśnienie i niemożliwość odpalenia.
Ale faktycznie od bendix'a bym zaczął i prądu. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 16:13
|
|
|
Aparat zaplonowy to juz predzej |
|
|
|
|
|