$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jaki system do mojego BOB-a?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki system do mojego BOB-a?
Autor Wiadomość
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 12:13   

pepi napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Tak na miedzi, co w tym dziwnego?
- :-d :-d :-d dla 20 zł mieć takie coś które może być gdzieś zagniecione

[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 12:12 ]
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Nie ingeruj w to Arek sam, stracisz gwarancje.
-toś mnie ubawił :P



1. nie rozumiem??

2. Tak u nich jest, nazywa się to ingerencją. Myślisz pepi że Oni nie mają nic innego do roboty jak ustawianie co chwilę map itd, bo np. ja chcę się pobawić ustawieniami :) Tam co chwile są auta, trafić na pusty warsztat to jak wygrać w totka 6stkę:)
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 12:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 4.2 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 13:09   

nic dziwnego jak tam montują :)
jest takie coś jak faro wpisz sobie w google
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:06   

pablo19 napisał/a:
Przecież można sobie zapisać ich "wzorowe" ustawienia i się pobawić, a w razie wizyty odtworzyć stan "wzorowy".
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Tam co chwile są auta, trafić na pusty warsztat to jak wygrać w totka 6stkę:)
Jak co chwilę przyjeżdżają klienci "na gwarancji" to dobrze nie świadczy o nich ;)


Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje?

Nie przyjeżdżają do nich klienci na gwarancje, a z całej polski na montaż oraz dojście do ładu z instalacjami które były zakładane w pseudo profesjonalnych zakładach :)

Powiem ci tyle paweł: "chciałbyś umieć chociaż tyle co oni już pozapominali" :)

[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 14:08 ]
pepi napisał/a:
nic dziwnego jak tam montują :)
jest takie coś jak faro wpisz sobie w google


Ale Pepi jak masz wiedzę odnosnie LPG, to weź się tylko za to, będziesz się podcierał kasą, bo majstrów od LPG co smarują na klawiaturze jest od zaaa, a majstrów którzy mają wiedzę w praktyce jest bardzo mało. Dobry pomysł na biznes, co? :):

ps. nie chce mi się googlować, jeździ dobrze, nie szarpie, butle mam do jazdy "do przodu" czego chcieć więcej? :):
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 14:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:19   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje?

ja mam w obydwu
dlatego z kazdym z nich jezdze do Grzesia gw21, a nie do partaczy gazownikow
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:35   

Kevin Xy napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje?

ja mam w obydwu
dlatego z kazdym z nich jezdze do Grzesia gw21, a nie do partaczy gazownikow


Widzisz, sam nic nie umiesz przy LPG, jeździsz do mechaniora :) Ale i tak proponuje abyś zadzwonił do nich, a dokładnie do Tomka, myślę że nawet najprostszymi rzeczami zgaszą Cię swoją wiedzą z miejsca :) Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą, proponuje na początku abyś poczytał choć "troszkę" na ich temat, zobaczysz ile mają swoich zakładów, co produkują itp, wtedy zmienisz zdanie :) A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi :): Czytałeś ten link co ci podesłałem w ogóle?? :)
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:54   

pablo19 napisał/a:
Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc.
Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu :)
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:58   

taa, wlasnie wczoraj zmienilem reduktor, a ostatnio wywalilem Sirocco i wstawilem Staga- i zrobilem to sam
sluszalem ze jak sie ciebie pytaja abys pokazal isntalacje gazowa to im pokazujesz wlacznik w kabinie- taki z ciebie znawca
do kazdego z nich mialem/mam interfejsa i sam to sobie ustawiam- Grzesiek gw21 to mi jedynie kalibruje to bardziej nic autokalibracja daje rade
a zadzwonic to ja moge, a on to mi moze zgasic- chyba swieczke co najwyzej
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą

widze ze chyba po wrzechswiecie jezdza jak w promie kosmicznym gaz sie przycina
i o butli to ja czytac nie musze bo dla mnie to stary temat, i juz dawno mam popoprawiane
a ci znawcy alpagi we wszechswiecie to wielkie oczy zrobili jak im to uswiadomiles, sam bedac przez wujka googla dzien wczesniej uswiadomiony
wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic
i co z tego ze maja zaklady- klient sie liczy a nie zaklady- moze musza miec bo kase piora w tych zakladach ??
musisz sie wreszcie nauczyc w tym swoim krotkim zyciu ze nie wszystko co sie wokol ciebie kreci jest cudowne
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi

w moim przypadku- chlopie otwieraj oczy do czytania forum a nie sobie jakies pierdy wypisujesz- pokaz gdzie napisalem ze mam z tym jakis problem ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:17   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
pablo19 napisał/a:
Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc.
Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu

moze po to aby sie czegos nauczyc- znasz cos takiego jak nauka ?
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:20   

Kevin Xy napisał/a:
taa, wlasnie wczoraj zmienilem reduktor, a ostatnio wywalilem Sirocco i wstawilem Staga- i zrobilem to sam
sluszalem ze jak sie ciebie pytaja abys pokazal isntalacje gazowa to im pokazujesz wlacznik w kabinie- taki z ciebie znawca
do kazdego z nich mialem/mam interfejsa i sam to sobie ustawiam- Grzesiek gw21 to mi jedynie kalibruje to bardziej nic autokalibracja daje rade
a zadzwonic to ja moge, a on to mi moze zgasic- chyba swieczke co najwyzej

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą


widze ze chyba po wrzechswiecie jezdza jak w promie kosmicznym gaz sie przycina
i o butli to ja czytac nie musze bo dla mnie to stary temat, i juz dawno mam popoprawiane
a ci znawcy alpagi we wszechswiecie to wielkie oczy zrobili jak im to uswiadomiles, sam bedac przez wujka googla dzien wczesniej uswiadomiony
wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic
i co z tego ze maja zaklady- klient sie liczy a nie zaklady- moze musza miec bo kase piora w tych zakladach ??
musisz sie wreszcie nauczyc w tym swoim krotkim zyciu ze nie wszystko co sie wokol ciebie kreci jest cudowne
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi

w moim przypadku- chlopie otwieraj oczy do czytania forum a nie sobie jakies pierdy wypisujesz- pokaz gdzie napisalem ze mam z tym jakis problem ??


Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat? :) Gdzie słyszałeś ? W radiu maryja? :) Interfejsów możesz mieć do każdego kompa po 10 sztuk, wisi mi to, gw21 to konkretny gość nie tylko od lpg ale i od wiązek, ale o co do Twojej osoby to mam mieszane uczucia :) Świeczkę zgasić? ona sama z siebie nie zapala się już.. :D Strasznie się napinasz gdy nie masz racji, będziesz miał wysokie cisnienie... i to bez kawy? :):
Poczytaj trochę to się może douczysz co nieco :) Produkują własne wtryski, własne kompy, pomimo że to stary ADIS, ale ich jest OPTIMA, może tylko aktualizacja ale konkretna, biorą się za robienie własnych reduktorów, ale co ja mam Ci tłumaczyć? To tak jakbym walił głową w parapet, głowa by mnie bolała, a parapet by nie poczuł nawet... :):

Może i nie mam tyle lat co ty, ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką :) A nie tylko tankowaniem piwa. Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem, tylko usiłowałeś mi pojechać i dla moich znajomych, a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta :):

ps. Co do Ara auta, to przede wszystkim musi ogarnąć wiązkę podłużnicy, wtedy zobaczymy co dalej, a zrobię wszystko by mu pomóc :) z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego.

pablo19 napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
pablo19 napisał/a:
Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc.
Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu :)
Tyle, że Ty masz ich na miejscu, a Aro musi dojechać, a to czas i pieniądze i jak widać Panowie nie są tacy świetni jak byś chciał.


Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej.
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 15:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:24   

Kamil, przestań się juz puszyć, bo prostego ustawienia nie możesz sam zrobic, tylko jeździsz po zakładach...
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:30   

Ależ oczywiście, że masz rację, pokazujesz co rusz jak Ci dyndam :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:31   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat

mi tez dziadek dawal graty ktore juz mu sie nie przydawaly do zabawy, ale ja sie tym nie chwale, a widze ze ty odwrotnie
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką

i bardzo dobrze, a pokora z wiekiem przyjdzie
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem

bo i nie mam a zatem ??
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi

chronologie i prawdomownosc proponuje- bedzie latwiej
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta

to ze mi podeslales jakis link to sorry, ale nic mi nie udowodniles
jedynie ja ci udowodnilem ze kolesie nie tacy jak ci sie wydaje- czlowiek uczy sie przez cale zycie- miej tego swiadomosc
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego.

a moze to wynik problemow z wiazka ?? tak, wiem- ty bys sonde wymienil
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej.

poza kosztami wymiernymi zalecam zapoznac zapoznac sie z kosztami alternatywnymi
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:35   

[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 15:36 ]
Kevin Xy napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat

mi tez dziadek dawal graty ktore juz mu sie nie przydawaly do zabawy, ale ja sie tym nie chwale, a widze ze ty odwrotnie
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką

i bardzo dobrze, a pokora z wiekiem przyjdzie
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem

bo i nie mam a zatem ??
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi

chronologie i prawdomownosc proponuje- bedzie latwiej
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta

to ze mi podeslales jakis link to sorry, ale nic mi nie udowodniles
jedynie ja ci udowodnilem ze kolesie nie tacy jak ci sie wydaje- czlowiek uczy sie przez cale zycie- miej tego swiadomosc
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego.

a moze to wynik problemow z wiazka ?? tak, wiem- ty bys sonde wymienil
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej.

poza kosztami wymiernymi zalecam zapoznac zapoznac sie z kosztami alternatywnymi


Sorki że mi się nie chcę cytować każdej twojej wypowiedzi :) Przejdę do rzeczy:

Czyli też jesteś samoukiem, to powinieneś mnie zrozumieć że się bronie? :) Proste że szybciej jest wymienić sondę którą Arek dostał z tajlami od Irka, ale czy to by rozwiązało problem? Zaskoczę Cię, na to pytanie nie znam odpowiedzi, próbowałbym od tych rzeczy co zajmują najmniej czasu i patrzył na rezultaty, po czym rwał bym i tak pewnie dechy i resztę by zrobić z wiązką podłużnicy porządek :)
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 15:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aviator 



Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2010
Skąd: Kochłowice
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:37   

I znowu poziom dyskusji spada. Strasznie Kamil nerwowy jesteś a i z reklamy zrobiłeś juz antyreklame...
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:38   

bardzo dobrze ze jetes samoukiem, podobnie ak ja, dlatego uwazam ze kluczem do samouki w temacie LPG jest interface i probowanie costam samemu sie pouczyc, a nie za kazdym razem latac kawal drogi, marnujac kase a przede wszystkim czas
a Ara i tak wymiana calej wiazki nie ominie
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group