Gałka zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
krzyhoo
FST Member
Auto: Foguar
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 01 Cze 2005 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 15:38 Gałka zmiany biegów
|
|
|
Panowie, pomóżcie mi w tym drobiazgu. Gałka mi sie obluzowała, guma sie pokruszyła i chce to wymienic ale za chiny nie moge wymyslic jak to sie zdejmuje ... Nie chce nic polamac czy urwac a juz jestem blisko bo wkurzony. Acha... moze ma ktos jakaś fajna gałkę (do manualna)??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 16:51
|
|
|
galka to sie wykreca- chyba o to pytasz ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 16:54
|
|
|
He właśnie w skrzyni MT75, a taką masz jest inaczej, ale sam niestety nie wiem jak.
to Kevin - post niżej : no może kłuje po oczach. Szczególnie sąsiadów. |
Ostatnio zmieniony przez kuba |1 Cze 2005|, 2005 17:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 17:16
|
|
|
alez Kuba masz jakis dziwny opis w polu auto- wali po oczach |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Księgowy [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 17:30
|
|
|
Są 2 możliwości
1. albo sie ją odkręca (w lewo )
2. albo jest na wcisk (trzeba pociągnąć do góry)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 17:38
|
|
|
Zeby niczego nie urwac to najpierw kręć. Jak nie zejdzie to ciagnij |
|
|
|
|
krzyhoo
FST Member
Auto: Foguar
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 01 Cze 2005 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 18:28
|
|
|
dzieki za podpowiedzi, o kreceniu sam wiedzialem, to sie nie sprawdzilo prawie sobie skore z rak poscieralem ale wlasnie wrocilem z garazu z galka w reku!! - byla na wcisk ale ten co wymyslil taki wcisk chyba nie spodziewal sie ze kiedys ktos bedzie chcial galke zdejmowac bo bez wkretaka i porzadnego zaparcia bym jej nie sciagnal. Dzieki za pomoc!!
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 20:15
|
|
|
gałka jest na wcisk |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |5 Cze 2005|, 2005 21:02
|
|
|
Wcisk prosty, bez żadnego chytrego patentu?
Z gałki został mi tylko ogryzek, ciagnąłem jak dziadek rzepkę ale bez efektu :[
Inna sprawa, że kręcić tyż się nie chce. Skrzynia MT75 (przejściówka) |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |5 Cze 2005|, 2005 23:48
|
|
|
prosty wcisk na rurke z poprzecznymi zabkami, dlatego sie tak trzyma. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
wasekLV [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2005|, 2005 01:33
|
|
|
witajcie, u mnie byla galka tak przykrecona - ze dopiero jak kluczem francuskim ja potraktowalismy z kolega to puscila... (odkrecac w lewo) |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Cze 2005|, 2005 07:39
|
|
|
w wielolrybie jest wkrecana , nie na wcisk? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|