|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
|
Prosba o porady |
| Autor |
Wiadomość |
Eddy_chochlik [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Cze 2009|, 2009 23:44 Prosba o porady
|
|
|
Witam od 1 lipca mam wolne (urlop) i chciałem sie wziąć za przednie zawieszenie
trzaska sie na dziurach nawet małych i to dość ostro prawa jak i lewa strona i autko dosc nisko stoi z wstępnych obserwacji sprężyny cale.
I tu moja prośba do was co będę potrzebował jakich części żeby tych nieprzyjemnych dźwięków sie pozbyć, pierwszy raz będę zabierał sie do skorpiaka wiec jestem zielony, możecie mi coś podrzucić to co na pewno będę musiał wymienić?
z góry dziękuje za pomoc |
|
|
|
 |
gufer-posepny

Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 45 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |19 Cze 2009|, 2009 00:06
|
|
|
| Łączniki stabilizatora sztuk dwa , gumy stabilizatora sztuk dwa . To najczęściej . Rzadziej swożnie wachaczy , gałki , magiel . Gumy wachaczy nie stukają . jeśli nie wytłuczone zostawić w spokoju . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
 |
Eddy_chochlik [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Cze 2009|, 2009 22:27
|
|
|
A cenowo jak to wygląda? i jak z dostępnością tych ze gum i łączników
mam jeszcze 2 pytanka do znawców gdzieś tu na forum czytałem ze te gumy stabilizatora można wsadzić od cossa i tu moje pytanie czy do każdego(mojego wieloryba ) spasuje cos takiego?
2. czy końcówki stabilizatora różnią sie prawa i lewa i czy jest ich więcej rodzajów niz 1 a jeżeli tak t jakie mam nabyc
wiem wiem pytam o banały ale ze skorupa nie miałem odczynienia jeszcze |
| Ostatnio zmieniony przez Eddy_chochlik |19 Cze 2009|, 2009 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gufer-posepny

Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 45 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |19 Cze 2009|, 2009 22:37
|
|
|
http://ford.sklep.pl/pl,c...enie,przod.html tu masz oryginały . nie kosztuje majątek a tanie łączniki szybko padną .
To co czytałeś to chodziło o mk1 mk2 .