Wąż z parownika do miksera |
Autor |
Wiadomość |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 12:24
|
|
|
Scorpio jeszcze nie raz nas pewnie zaskoczy |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 12:29
|
|
|
a to skrocenie weza cos pomoglo z proba gasniecia albo gasnieciem przy przelaczaniu na gaz
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 12:39
|
|
|
Nie no jest lepiej, ale muszę go jeszcze trochę potestować, ale zauważyłem na początku, że obroty od razu spadają po wrzuceniu na luz podczas jazdy do ok 900 rpm. a było tak że podczas jazdy na luzie obroty oscylowały w granicach 1100-1200 i dopiero po zatrzymaniu auta np przed światłami obroty spadały po chwili do normalnych. To moje pierwszse wrażenie po przesunięciu krokowca bliżej miksera. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 13:08
|
|
|
byle nie gaslo:) a jak z kopytem?lepiej reaguje na gwaltowne wdepniecie gazu? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 13:36
|
|
|
nie powinno miec to większej róznicy. a co do spadania obrotów w ohc to jak Ci podciągnęli przepustnice na śrubie to tak będa głupio spadać bo TPS podaje niewłasciwe wskazania zerowe. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 14:19
|
|
|
On bardzo dobrze się sprawował przed i po zabiegu, idzie jak szalony .. Także jest bardzo dobrze. Napewno nie tak jak 2,9 ale jest bardzo dobrze. Co do spadanie obrotów to teraz jest tak jak pisałem wyżej, a przedtem było właśnie te spadeanie obrotów a nic nie robiłem przy przepustnicy. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Paź 2005|, 2005 14:43
|
|
|
to ciekawe no pewnie dlatego że jak zamknie register to w wężu krótkim niewiele zostaje a przedtem jeszcze sporo gazu miałeś na długim kawałku węża i dlatego mogło go trzymac na obrotach. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 18:08
|
|
|
Panowie, po przełożeniu krokowca bliżej miksera spalił o 2 litry więcej gazu . Muszę chyba po tym zabiegu wyregulować instalkę. Co myślicie na ten temat, czy rzeczywiście mogło aż tak sie pozmieniać? |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
VIK
KR673YV
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
![](images/avatars/13046813595647174832141.jpg)
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 18:18
|
|
|
raczej nie ma to wpływu |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 18:19
|
|
|
No to co u diabła sie dzieje?
[ Dodano: 2005-11-07, 18:54 ]
Panowie do czego ta śruba służy ( z radełkiem ), bo nieco nią kręciłem, i zamieniały się obroty. Czy to może być przyczyna takiego spalenia gazu? |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
VIK
KR673YV
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
![](images/avatars/13046813595647174832141.jpg)
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 19:17
|
|
|
No, może, bo to skład mieszanki |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
__Robert__
FST Member
![User6](templates/subSilver/images/ranks/60.gif)
![](images/avatars/182995826247a4f51933a06.jpg)
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Lis 2005|, 2005 19:26
|
|
|
No to jadę na regulację |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 07:09
|
|
|
__Robert__ napisał/a: | No to jadę na regulację |
no to jedz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 08:49
|
|
|
a po co ruszasz coś czego nie wiesz ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Lis 2005|, 2005 08:53
|
|
|
najpierw rozreguluja pozniej narzekaja ze pali duzo |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|