$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - lpg w 2,0 dohc 8v
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
lpg w 2,0 dohc 8v
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 13:41   

no toteż mówie, że cena ok no i działanie miodzio ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 14:14   

a teraz takie pytanko bingo to firma czy jakis typ kompa? bo ja znam lovat, brc, zavoli i jeszcze jest jakas dziwna co nazwy nie pomne :/ ale w wiekszosci wsadzja brc, albo lovato i klient nie ma wiekszego wyboru co mu wsadza po prostu mowi ze chce gaz a oni mowia ile $..
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 14:31   

bingo to firma w zgirzu koło łodzi i robi same elektroniki do gazu, roznych typów
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 14:56   

kurde przesiedzialme w zgierzu miesiac z okladem i o tym nie wiedzialem :shock: co za psikus :/ i trase zgierz>ozorkow>parzeczew>ozorkow>zgierz robilem kilka razy dziennie albo 1 albo przez grotniki 8) ale to OT wiec nie marudze ;) no to powiedzcie co jest lepsze:
I generacja z blosem czy II generacja z bingo?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 14:58   

no jednak czy bingo czy nie to i tak masz zwężkę w dolocie więc jakby autko się nieco zamula - ale ze względu na szybkość elektronik bingo nie odczuwa się tego - hamownia pokazałaby dopiero realne straty.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 15:02   

michal, załóż używkę, dokup papiery, na pewno w 1000zł się zamkniesz
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 15:03   

o - też niezła koncepcja - papier koło 200 zeta chodzi ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 16:32   

no to kiszka.. a nie da rady jakiegos cyganskiego palnika wymyslic bo by nie zwezal dolotu? jakie palniki sa w instalkach holenderskich? bo parowniki sa conajmniej inne niz np. moj..
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 16:37   

musi być zwężka żeby wytworzyć podciśnienie które zasysa gaz z parownika.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 16:42   

hmmm no a jakby zmodyfikowac dolot i do 2.0 wstawic palniki o srednicy odpowiadajacej srednicy normalnego dolotu, a cala rure wsadzic z wiekszym przekrojem? dalo by rade cos takiego wykminic?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 16:49   

teoretycznie tak ale w praktyce zmniejszyłoby się ogólne ciśnienie a raczej podciśnienie w komorze dolotu i nie ussałoby gazu z takiego miksera
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 16:52   

no wlasnie tez tak myslalem.. no to jedyny ratunek w blosie? spory koszt :( a jak wyglada blos od srodka? czyli jak wpuszcza gaz do dolotu nie zwezajac dolotu? nie poptzrebuje duzego podcisnienia do sprawnej pracy?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 17:30   

usiłuję właśnie wrzucić przetłumaczoną instrukcję do blos-a ale kurna forum nie łyka więcej niż 256 kilo załączników a to waży ponad mega bo z ładnymi obrazkami jest zrobiłem ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Gru 2005|, 2005 21:52   

Ok czekam i poczytam chętnie :)
 
 
michalkrak
[Usunięty]

Wysłany: |22 Gru 2005|, 2005 07:38   2,0

no to ładnie ... mam już taki mętlik w głowie że sam nie wiem ale narazie jeżdżę na beni po przeliczeniu kosztów to muśałbym przejechać ok 20tys km aby sie to zwróciło a to dla mnie średnio 2latka....hm a ja lubię zmieniac autka i nie wiadomo czy tyle będe go trzymał...pomyślę po świętach pojeżdżę i zobaczymy :564: :564: :564: jeszcze raz wielki dzięki i miłego odpoczynku......
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group