kupiłem parownik BRC |
Autor |
Wiadomość |
5zymon [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 14:51
|
|
|
To czy ktos moglby mi w koncu raz, jasno i wyraznie powiedziec o jaki parownik upominac sie do mojego 2.0 ale OHC, czyli jakies 105KM . Bo zaczynam miec metlik w glowie...a chce jechac do gazownika i spytac ile bedzie kosztowala zmiana parownika,nie chce zeby mi wcisnal szajs. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:01
|
|
|
ja miałem BRC 100 KW i był swietny miałem także lowato 90 KW i też nie nażekałem chociaż BRC łatwiej było ustawić lowato był wrażliwy na wszystko.
ale ja miałem dohc bez katalizatora i bez zawężki czyli miał jakieś 125 KM |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:38
|
|
|
powiem tak - 100 kW obleci do DOHC ale jak będzie 120 to będzie lepiej. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:41
|
|
|
ja mam 2.0 OHC 115KM i mam parownik 100kW i daje rade powiem tyle... zapytaj jaka jest roznica ceny miedzy 100 a 140 i wybierz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:45
|
|
|
a zresztą - zrobisz jak zechcesz. W zasadzie tekst typu miałem 100kW i było ok to co mówi - jeździło i się regulowało - ale ile mocy straciło, może mogło palić mniej itd - większej mozy parownik to dopłąta niewielkiego rzędu a z pewnością szybciej i więcej gazu odparuje i będzie miał w razie gwałtownego wdepnięcia pewne rezerwy i z pewnością się nie udławi. Jak się jeździ w miarę spokojnie to 100 kW wystarczy spokojnie - ale jak się ma tendencję do szybkiego przyspieszania itp to jednak chyba oczywiste że lepiej mieć delikatny zapas żeby w razie co z niego skorzystać.
Porównajmy np. 2.4 V6 z 2.0 DOHC - silniki zbliżone mocami do siebie ale 2.4 już na 100kW to się beznadziejnie zachowuje .
Wybór należy do Ciebie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
5zymon [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:49
|
|
|
Ok, jak bede mial troche czasu to podjade do serwisow i spytam ile to bedzie kosztowalo, ten 100KW i wiekszy. Stwierdzicie czy duzo czy malo beda za to chcieli. PO nowym roku przydalaby sie taka wymiana . Dzieki serdeczne za pomoc. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:50
|
|
|
250 kosztuje OMVL do dużych silników- więc chyba nie taka tragedia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Adam_2000
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/95355217464b25e5d12770.jpg)
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:51
|
|
|
Nie znam sie na gazie, ale to co Jurek prawi ma sens. Porównanie do zasilacza jest tu chyba bardzo trafne... im większa wydajność prądowa (gazowa), tym większy zapas mocy i urządzenie nie musi pracować na maksa, a to na pewno odbija się też i na trwałości |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 15:53
|
|
|
no w końcu ktoś logicznie do tego podszedł - oczywiście bez urazy do kogokolwiek. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Chłodny Ar
![User1](templates/subSilver/images/ranks/10.gif)
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |12 Gru 2005|, 2005 22:09
|
|
|
a ja caly czas pytam o tego BRC 190kW??? |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|