Wolne obroty giną po odłączeniu akumulatora |
Autor |
Wiadomość |
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:13 Wolne obroty giną po odłączeniu akumulatora
|
|
|
drugi raz juz mi się tak stało, po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu tracę wolne obroty na LPG,
poprzednio podjechałem do jednego elektryka, grzebnął cos z prawej strony silnika tam gdzie zbiorniczniki płynów i obroty wróciły
nie wiem co grzebnął bo byłem w aucie, patrzałem tam i jedyną rzeczą w której mógł grzebac wydaje mi się parownik od LPG, próbowałem też kręcić tą śrubką na parowniku ale nic mi to nie daje poza tym, że I raz strzelił mi gazik lekko...
pytanie: czy wykrecając ją na max może ona sobie wylecieć z parownika ???
gadał też coś o tym, że komp od gazu mógł stracić ustawienia i że musiał wzbogacić mieszanke ?
może ktoś wpadnie na pomysł co on zrobił, cobym nie musiał do niego jechać ......;-) |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:20
|
|
|
jeżeli masz kompa od LPG to mogl zeczywiscie straceic pamiec.. moze posmigaj troche na bynie zeby nauczyl sie ustawien od nowa.. oczywiscie rozumiem ze na bynie jest ok wszystko.. a jak to nie wiem niech zabierze glos ktos bardziej kumkajacy w tych klimatach |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:33
|
|
|
a właściwie co można regulować tą śrubą na parowniku ?
instalacja jest z kompem bez śruby i teoretycznie kręcić to se można....ale bez wpływum na mieszankę |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:51
|
|
|
tam sie reguluje parownik.. naprezenie membran czy cos w tym guscie u mnie tam ustawiaja sklad mieszanki a nie ta sruba na wezu.. |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:34
|
|
|
Ostatnio też niuestety pokręciłem tą śrubką na parowniku i zchrzaniłem skład mieszanki i musiałem jechać ustawić do vgazowników. Miałem z ubogo. Musisz niestety jechać na analizato r i niech Ci to porządnie ustawią bo sam nic nie zdziałasz przy instalce. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:38
|
|
|
Nie mam pojęcia o instalacjach gazowych, ale chyba nie moze być tak, ze po odłączeniu akumulatora szlag trafia wszystkie ustawienia ?!? |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:40
|
|
|
Adaś pewnie że nie nie, ale jak się kręci, no to już inna sprawa |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:45
|
|
|
__Robert__ napisał/a: | ... ale jak się kręci, no to już inna sprawa |
Tys prowda... mnie też zawsze łapy świeżbią, żeby cóś pokręcić, a przeważnie coś, co nie ma prawa samo się rozregulować |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:18
|
|
|
na parowniku zawsze ustawiasz skłąd mieszanki na wolnych obrotach, nawet jak jest komputer gazowy. wolne ci traci bo silnik po odpieciu klem musi sie nauczyc i zaadaptowac na benzynie jakis czas - powinien sobie pochodzic / pojezdzic na beni po odlaczeniu klem |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:23
|
|
|
czyli dobrego czuja mialem... u mnie tez najpierw sie musi pouczyc bo inaczej sa za niskie albo za wysokie.. a pozniej jak sie nie zaadoptuje idealnie tak jak ma byc to srubka na przepustnicy poprawiam |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:49
|
|
|
e tam, po ostatnim odpieciu przejechałem na benzynie 40 km i tez nie pomogło, dopiero jak ON tam GDZIES łape wsadził to wolne wróciły....
[ Dodano: 2005-11-23, 08:17 ]
tera byŁem u znajomego gazownika, powiedzialem żeby nie sciemnial tylko zrobil mi to w 2 minuty usmiaŁ sie , podlaczyl pod tester , sprawdzil ustawienia , wsadziŁ Łapę i "grzebnąŁ" i jest ok , jest druga śruba na parowniku tylko tyle mi powiedzial i skasowal 10 PLN "ZA WIEDZĘ" bo normalnie to wiadomo 30 minut sciemniania i 40-50 zŁ ........... |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 18:41
|
|
|
bywają parowniki z dwoma śrubami - wczoraj widziałęm jak koleś Bingo programowałi wychodzi na to że kręcenie tym na czuja to zupełne nieporozumienie - muszą być odczyty z kompa to wtedy owszem a tak to tylko się sknoci. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|