$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wolne obroty giną po odłączeniu akumulatora
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty giną po odłączeniu akumulatora
Autor Wiadomość
wegus 



Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy
Wiek: 53
Dołączył: 26 Maj 2004
Skąd: Piła
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:13   Wolne obroty giną po odłączeniu akumulatora

drugi raz juz mi się tak stało, po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu tracę wolne obroty na LPG,

poprzednio podjechałem do jednego elektryka, grzebnął cos z prawej strony silnika -> tam gdzie zbiorniczniki płynów <- i obroty wróciły

nie wiem co grzebnął bo byłem w aucie, patrzałem tam i jedyną rzeczą w której mógł grzebac wydaje mi się parownik od LPG, próbowałem też kręcić tą śrubką na parowniku ale nic mi to nie daje :-) -> poza tym, że I raz strzelił mi gazik lekko...

pytanie: czy wykrecając ją na max może ona sobie wylecieć z parownika :-) ???

gadał też coś o tym, że komp od gazu mógł stracić ustawienia i że musiał wzbogacić mieszanke ?

może ktoś wpadnie na pomysł co on zrobił, cobym nie musiał do niego jechać ......;-)
_________________
Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM :-)
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:20   

jeżeli masz kompa od LPG to mogl zeczywiscie straceic pamiec.. moze posmigaj troche na bynie zeby nauczyl sie ustawien od nowa.. oczywiscie rozumiem ze na bynie jest ok wszystko.. a jak to nie wiem niech zabierze glos ktos bardziej kumkajacy w tych klimatach
 
 
wegus 



Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy
Wiek: 53
Dołączył: 26 Maj 2004
Skąd: Piła
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:33   

a właściwie co można regulować tą śrubą na parowniku ?
instalacja jest z kompem bez śruby i teoretycznie kręcić to se można....ale bez wpływum na mieszankę
_________________
Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM :-)
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 20:51   

tam sie reguluje parownik.. naprezenie membran czy cos w tym guscie u mnie tam ustawiaja sklad mieszanki a nie ta sruba na wezu..
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:34   

Ostatnio też niuestety pokręciłem tą śrubką na parowniku i zchrzaniłem skład mieszanki i musiałem jechać ustawić do vgazowników. Miałem z ubogo. Musisz niestety jechać na analizato r i niech Ci to porządnie ustawią bo sam nic nie zdziałasz przy instalce.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:38   

Nie mam pojęcia o instalacjach gazowych, ale chyba nie moze być tak, ze po odłączeniu akumulatora szlag trafia wszystkie ustawienia ?!? :)
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:40   

Adaś pewnie że nie nie, ale jak się kręci, no to już inna sprawa :)
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 21:45   

__Robert__ napisał/a:
... ale jak się kręci, no to już inna sprawa

Tys prowda... mnie też zawsze łapy świeżbią, żeby cóś pokręcić, a przeważnie coś, co nie ma prawa samo się rozregulować ;)
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:18   

na parowniku zawsze ustawiasz skłąd mieszanki na wolnych obrotach, nawet jak jest komputer gazowy. wolne ci traci bo silnik po odpieciu klem musi sie nauczyc i zaadaptowac na benzynie jakis czas - powinien sobie pochodzic / pojezdzic na beni po odlaczeniu klem
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:23   

czyli dobrego czuja mialem... u mnie tez najpierw sie musi pouczyc bo inaczej sa za niskie albo za wysokie.. a pozniej jak sie nie zaadoptuje idealnie tak jak ma byc to srubka na przepustnicy poprawiam
 
 
wegus 



Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy
Wiek: 53
Dołączył: 26 Maj 2004
Skąd: Piła
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 22:49   

e tam, po ostatnim odpieciu przejechałem na benzynie 40 km i tez nie pomogło, dopiero jak ON tam GDZIES łape wsadził to wolne wróciły....

[ Dodano: 2005-11-23, 08:17 ]
tera byŁem u znajomego gazownika, powiedzialem żeby nie sciemnial tylko zrobil mi to w 2 minuty :-) usmiaŁ sie , podlaczyl pod tester , sprawdzil ustawienia , wsadziŁ Łapę i "grzebnąŁ" i jest ok :-) , jest druga śruba na parowniku tylko tyle mi powiedzial i skasowal 10 PLN -> "ZA WIEDZĘ" bo normalnie to wiadomo -> 30 minut sciemniania i 40-50 zŁ ...........
_________________
Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM :-)
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 18:41   

bywają parowniki z dwoma śrubami - wczoraj widziałęm jak koleś Bingo programowałi wychodzi na to że kręcenie tym na czuja to zupełne nieporozumienie - muszą być odczyty z kompa to wtedy owszem a tak to tylko się sknoci.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group