![Ford Scorpio Team Strona Główna](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Nowy parownik + ustawienie komputera LPG ? |
Autor |
Wiadomość |
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2005|, 2005 08:32
|
|
|
jak wyjechalem z gazowni Struna to mnie rozwalilo
samochod poprostu przy pi e rdala jak odrzutowiec
rurki mam 8mm, zawor od seqeunta
jest tylko problem z tym reduktorem,
o ile przy 100kW ukladanie membrany w reduktorze mialo bardziej lagodny przebieg i regulacja gazu odbywala sie np raz na tydzien to w przypadku 190kW nawet niewielka zmiana w ulozeniu membrany powoduje ze musze krecic tymi srubkami co drugi dzien
bo silnik swiruje
EDIT: Odnosnie spalania to pogadamy za tydzien lub dwa |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Rafał A.(antek)
![Power User](templates/subSilver/images/ranks/z_119.gif)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Lis 2005|, 2005 01:05
|
|
|
a widziesz struna, on ma wieksze rurki, tu moze byc pies pogrzebany. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Struna
![VIP](templates/subSilver/images/ranks/vip_161.gif)
![](images/avatars/7462444955204fa6fb6e70.jpg)
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lis 2005|, 2005 13:27
|
|
|
po części owszem ale nie aż tak drastycznie powinno się to objawiać jak u mnie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |