|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Prośba o opinię - mapy |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 01:34
|
|
|
Jest taka możliwość, że i tak to się może skończyć, tylko dlaczego u Readerka tak się ładnie udało?
Może Optima nie lubi niskich ciśnień? Co nie zmienia faktu, że po depnięciu spada zbyt drastycznie. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 07:22
|
|
|
Aro napisał/a: | Instalacja na gwarancji, więc nie wiem, czy mogę tam gmerać. |
No to po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji?
Poza tym wyjęcie trzpienia elektrozaworu to niewiele więcej rozkręcania niż wyjęcie filtra fazy ciekłej, plomby gwarancyjnej nigdzie tam nie ma.
A jak zamieszczasz oscylogram to nie zrzut ekranu tylko daj plik, żeby można było przeanalizować. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 08:34
|
|
|
Reader napisał/a: | po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji | Niee, no w ustawieniach pozwolili grzebać. Zresztą sami mi sprzedawali interfejsik.
A jeśli chodzi o oscylogram, to się tak zrobi szefie |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 20:08
|
|
|
Aro napisał/a: | Może Optima nie lubi niskich ciśnień? |
Otóż to Arek
Aro napisał/a: | Reader napisał/a: | po co grzebiesz w ustawieniach skoro jest na gwarancji | Niee, no w ustawieniach pozwolili grzebać. Zresztą sami mi sprzedawali interfejsik.
A jeśli chodzi o oscylogram, to się tak zrobi szefie |
Nie koniecznie, u mnie powiedzieli że każda ingerencja nawet w oprogramowanie równa się UTRATĄ GWARANCJI. A oprogramowanie jest dostępne u nich na stronie od ręki dla każdego komu się gwarancja skończyła, przewód też u nich można kupić ze sterami |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |22 Paź 2015|, 2015 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 22:10
|
|
|
No nie wiem... Ostatnio jak u nich byłem to ustawienia miałem już rozgrzebane. Tomek nic nie mówił, tylko wsiadł ze mną i pojechaliśmy z laptopem w traskę na Baciuty. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 23:03
|
|
|
Aro napisał/a: | tylko dlaczego u Readerka tak się ładnie udało? |
Mówisz , że spadki z 1,0 na 0,65 to niby jest ładnie ?
Według mnie raczej nieciekawie |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |22 Paź 2015|, 2015 23:17
|
|
|
Nieee, no spadki ma do 0,9. Tylko ciśnienie przełączenia na benzynę ustawione na 0,65.
Dzisiaj nie bardzo miałem czas podziałać, ale na razie podciągnąłem ciśnienie do 1,1 a próg przełączania zmniejszyłem do 0,6, bo nie dało się jeździć na lpg. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 07:41
|
|
|
Aro, zlituj się.
Z Twoich zdjęć wyczaiłem, że zawór na reduktorze masz pionowo od góry, więc dostęp swobodny.
Zakręcasz gaz, wypalasz / wypuszczasz z instalacji.
Odkręcasz nakrętkę trzymającą niebieską cewkę elektromagnesu i ją zdejmujesz.
Wykręcasz trzpień:
http://nagaz24.pl/trzpien...,4613,p,pl.html
bierzesz go ze sobą na zegarmistrzowski stół i wyjmujesz wewnętrzne elementy zaworu:
http://nagaz24.pl/tloczek...,4612,p,pl.html
Robisz duże oczy z powodu zanieczyszczeń, oraz samej konstrukcji. (lub nie)
Myjesz, czyścisz i składasz w odwrotnej kolejności.
W obecnej sytuacji jaką masz, nie pomoże Ci nawet interfejsik ze szczerego złota kupiony od samego prezydenta. ;-D |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 09:45
|
|
|
Aro napisał/a: | No nie wiem... Ostatnio jak u nich byłem to ustawienia miałem już rozgrzebane. Tomek nic nie mówił, tylko wsiadł ze mną i pojechaliśmy z laptopem w traskę na Baciuty. |
A bo był Tomek i wie żeś ode mnie jest, ale uważaj na tego łysego Nie chwal się przy nim że grzebałeś nawet w "trytytkach"
ps. byłeś w białym i nie zadzwoniłeś?? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:03
|
|
|
Reader napisał/a: | Aro, zlituj się. | sponio, pisałem Ci że mam pionowo przeca, ale pisałem też wczoraj, że "Dzisiaj nie bardzo miałem czas podziałać".
A o "interfejsiku" wspominałem w nawiązaniu do tego, że to u nich go kupiłem i wiedzieli, że będę go od razu używać.
Kamil_Scorpio_, dzwoniłem, ale to było jeszcze w marcu |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:10
|
|
|
Spox, chodziło mi jedynie że jest jakiś problem mechaniczny najprawdopodobniej w instalacji, bez zlokalizowania tego szkoda czasu na szperanie w ustawieniach.
To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:18
|
|
|
Reader napisał/a: | Spox, chodziło mi jedynie że jest jakiś problem mechaniczny najprawdopodobniej w instalacji, bez zlokalizowania tego szkoda czasu na szperanie w ustawieniach.
To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć. |
Wyśle ci po pracy jak u mnie wygląda cały układ instalacji, od A do Z, arek ma w 100% tak samo. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:21
|
|
|
Błagam, nie.
W zasadzie jeśli chodzi o mnie to temat mi się wyczerpał.
Powodzenia. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:24
|
|
|
Reader napisał/a: | Błagam, nie.
W zasadzie jeśli chodzi o mnie to temat mi się wyczerpał.
Powodzenia. |
I po wszystkim.
Jak jesteś taką alfą i omegą w wiedzy montażu itd, to żeś widocznie zawody pomylił.
Ci goście zamontowali ze 100tyś instalacji gazowych. Myslisz że popełnili by błąd montażowy?
Takie same podzespoły, takie same silniki, wszystko tak samo robione, a u mnie jest ok??
Odpowiem ci po 19, pozdrawiam. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |23 Paź 2015|, 2015 10:35
|
|
|
Reader napisał/a: | To, że jest pionowo to nie znaczy, że nie warto tam zajrzeć. | Jasne, ogarnę jeszcze ze dwa kompy i podjadę na bazę pogmerać. Dzięki Bo na zdrowy rozsądek, to nie mam już pomysłów.
Kamil_Scorpio_, pliiiss, żadną alfą, tylko poświęcając czas, po kolei podpowiada co może powodować te spadki ciśnienia.
Najlepiej jeśli reduktor mam zawalony błotem...
W odstojniku filtra fazy lotnej było na spodzie ciut ciut błotka. A tankuję na normalnych stacjach - beczek w polu unikam |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |