Mocnowanie tylnego zderzaka mk3 |
Autor |
Wiadomość |
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |11 Wrz 2013|, 2013 14:36 Mocnowanie tylnego zderzaka mk3
|
|
|
Wczoraj pod sklepem nie zauważyłem, że lampe osłania jeszcze specjalna rama i przyrżnąłem delikatnie, zderzak połamany, jednym słowem jestem pierdoła poszukuje jakieś prostej rady jak zdemontować zderzak i wypiąć go od "korka" lpg. Rok temu przedni załatwiła mi sympatyczna Pani z Mercedesa, troche czasu poświęciłem z tatą na spawanie go sprawarką do plastiku ale wygląda nieźle. Na wiosne przy robieniu blacharki trzeba będzie poszpachlować i polakierować, za błędy się płaci |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |11 Wrz 2013|, 2013 14:59
|
|
|
rozkręć korek od wlewu - to chyba najprostrza metoda. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |11 Wrz 2013|, 2013 15:03
|
|
|
Odkręć korek - potem dwa wkręty, zdejmujesz tą zewnętrzną plastikową część z rurki przez takie nacięcie - i załatwione. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |1 Wrz 2014|, 2014 12:06
|
|
|
Jako że nie ma szans odkręcić tych śrubek (rdza je doszczętnie zeżarła) to czy mogę po prostu odłączyć przewód miedziany od wewnętrznej strony zderzaka, tam jest klucz płaski 17 o ile się nie mylę. |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Wrz 2014|, 2014 12:08
|
|
|
Zakręć kurek przy butli i odkręcaj. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Bzymo
Auto: '94 2.0 16v DOHC +LPG sedan
Dołączył: 27 Lip 2012 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 11:45
|
|
|
Trochę odświeżę. Sam zderzak idzie jakoś gładko zdemontować? Ile śrub i gdzie? Na jakieś szczególne rzeczy trzeba zwrócić uwagę? Jako, że jutro jadę zakupić na szrot, ale będę musiał zdemontować sam, także szybka rada się przyda |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 11:57
|
|
|
oryginalnie 4 sruby na torx t40 do podłożnic, jak zgnilec to nie odkręcisz i jeszcze dwa plastikowe motylki na bokach |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 11:59
|
|
|
Jankes napisał/a: | jak zgnilec to nie odkręcisz |
ewentualnie jak sie postarasz to sie ukrecą i tez jest jakies rozwiazanie na szybki demontaż |
|
|
|
|
Bzymo
Auto: '94 2.0 16v DOHC +LPG sedan
Dołączył: 27 Lip 2012 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 12:13
|
|
|
Ok, dzięki za info. Będę walczył |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 13:21
|
|
|
Jankes napisał/a: | oryginalnie 4 sruby na torx t40 do podłożnic, jak zgnilec to nie odkręcisz i jeszcze dwa plastikowe motylki na bokach |
Ja w swoich mam wszędzie śruba 13 i wielka podkładka , tak jak w przednim zderzaku. Torxów nie widziałem ori były torxy?? |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 13:41
|
|
|
Ori były torxy |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Paź 2015|, 2015 16:45
|
|
|
Palnij torksy młotkiem powinny odpuścić no chyba że Polacy tam byli to nie wiadomo czego się spodziewać |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
Ostatnio zmieniony przez DANEK1403 |1 Paź 2015|, 2015 16:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |5 Paź 2015|, 2015 17:05
|
|
|
nie wiem dlaczego ale mam już 2 oczatego i korek wlewu lpg ,znow zrobiony w zderzaku za prawym tylnym kolem,widac ze gazownikom najłatwiej isc ta drogą.na szczęście teraz przenosze kolo wlewu benzyny |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |5 Paź 2015|, 2015 19:49
|
|
|
Pewnie dlatego że z lewej strony jest wydech,a jak dasz koło wlewu to będziesz potrzebował chyba przedłużki przy tankowaniu,też o tym myślałem lecz stwierdziłem że nie będę latał przy tankowaniu z żadnymi klamotami,mam w zderzaku i tak jest dla mnie wygodnie. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |27 Paź 2015|, 2015 09:09
|
|
|
Ja u siebie miałem torxy ale nie obeszło się bez ciężkiego sprzętu, pamiętam ze dwa nie dały się odkręcić i trzeba było nacinac |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
|