$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zatarta sprężarka klimy
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zatarta sprężarka klimy
Autor Wiadomość
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 10:25   

To pany co robić? Ryzykować ze sprezarką od oscorta a noż podejdzie czy brać tą od boba?
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 10:33   

Ja bym wziął tansza czyli od escorta :D

Weź swojej się przyjrzyj czy na pewno jest tak samo wyprowadzenie przewodów.
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 10:36   

kat napisał/a:
zmienic tylny dekiel

O ile tylna pokrywa jest identyczna wymiarowo bo odpowiedzialna jest za szczelność zewnętrzną i wewnętrzną sprężarki ... a różnica pewnie z 20lat. ;)

Od Escorta jest chyba najciekawszą opcją bo jest NOWA, ale trzeba dokładnie posprawdzać czy się nada.
Nie sztuka zatrzeć nową sprężarkę. ;)
_________________
Pozdrawiam

Reader
Ostatnio zmieniony przez Reader |3 Sie 2015|, 2015 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 10:36   

Na zdjęciach wygląda tak samo ta od escorta i ta od scorpio
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |3 Sie 2015|, 2015 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Luudzik 
Luudzik



Auto: '95 2.0 ASB sedan
Dołączył: 01 Kwi 2015
Skąd: Polska
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 11:07   

Najlepiej weź moją sprężarkę bez przeróbek :) .
_________________
Moje MKIII 2.0 16V na CZĘŚCI :(
A mógłby jeszcze długo jeździć
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 11:21   

moze przystopuj,bo to nie ten dzial kolego
juz mu oferte dales w odpowiednim dziale
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
Luudzik 
Luudzik



Auto: '95 2.0 ASB sedan
Dołączył: 01 Kwi 2015
Skąd: Polska
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 11:30   

W innym dziale złożyłem ofertę sprzedaży, tutaj tylko sugeruję iż nie ma potrzeby "kombinować" skoro jest możliwość zaopatrzenia się w pasującą, sprawną sprężarkę. Chyba mnie za to nie "dekapitujesz" :680: ?
_________________
Moje MKIII 2.0 16V na CZĘŚCI :(
A mógłby jeszcze długo jeździć
Ostatnio zmieniony przez Luudzik |3 Sie 2015|, 2015 11:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |3 Sie 2015|, 2015 11:49   

doskonale wiesz o co biega
dostal propozycje i pewnie ja rozważy jak bedzie zainteresowany

tutaj jest dzial od pomagania w technicznych sprawach,wiec dyskusja jest niepotrzebna



lukas2 napisał/a:
Na zdjęciach wygląda tak samo ta od escorta i ta od scorpio

wymiary sa podane,dowiedz sie czy mocowanie przewodów jest takie samo

za taka cene to bym kupil nową
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
Ostatnio zmieniony przez kat |3 Sie 2015|, 2015 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |4 Sie 2015|, 2015 08:28   

Łukasz, kup i zrób jak mówiłem.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |4 Sie 2015|, 2015 09:43   

po zatarciu sprężarki jeśli coś się zabrudzi, to głównie przewód do skraplacza, skraplacz oraz filtr. Najtrudniejszy do przedmuchania jest skraplacz, a filtr warto wymienić. z płukaniem trzeba podchodzić ostrożnie, bo do płukania służą specjalne stacje, które płuczą układ za pomocą czynnika chłodniczego. Można ewentualnie za pomocą benzyny ekstrakcyjnej lub środków podobnych, ale wtedy głównie usuwasz stary olej i inne zanieczyszczenia chemiczne, a zanieczyszczenia mechaniczne w niewielkim stopniu. Większość zanieczyszczeń mechanicznych powinno osadzić się na filtrze i ewentualnie zaworze rozprężnym, ale mogą dostać się do sprężarki. Jeśli w czasie przedmuchiwania skraplacza idzie syf, warto przedmuchać również pozostałą część instalacji, po jej wcześniejszym rozkręceniu. Jak już pisałem, najtrudniej przedmuchać skraplacz, choć zależy to od modelu, pozostałą część (poza sprężarką i filtrem) jest prosta i łatwa do przedmuchania, no i co ważne, skuteczna. Przedmuchujemy azotem, i to bez żadnej domieszki tlenu (czytaj żadnym powietrzem).
Stan zabrudzenia zależy też od momentu uszkodzenia sprężarki. jak ją szlag trafił na pełnej pracy (podczas pracy silnika), to sporo syfu poszło w układ, jak szlag trafił na postoju, to układ będzie czysty od zanieczyszczeń ze sprężarki.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |4 Sie 2015|, 2015 10:02   

Zdechła podczas pracy silnika. Niw wiem czy w momencie jej startu czy podczas jej pracy. Z tym płukaniem to mam dylemat bo chcà za to 450zl ale z drugiej strony jak mam znowu zatrzec pompe.....
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice
Wysłany: |4 Wrz 2015|, 2015 22:38   

jeśli się zatarla w układ poszly opilki ,wiec jeśli nie wyplukasz układu to padnie i nowa sprezarka,uklad wyplukasz sam za pomocą pistoleta do ropowania i benzyny ekstrakcyjnej,tylko musisz poodpinac przewody od parownika i plukac wszystko osobno,potem przedmuchać azotem i po sprawie
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |4 Wrz 2015|, 2015 23:05   

Lukas juz dawno ma uruchomiona klime po tym zatarciu
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice
Wysłany: |4 Wrz 2015|, 2015 23:22   

nic nie pisal ;)
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |5 Wrz 2015|, 2015 06:20   

Już sobie śmiga ładnie ;-) koszt tylko coś koło 1000 plnów wyszedł bo już mi się nie chciało samemu z tym grzebać
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group