swiatla przod mk3 |
Autor |
Wiadomość |
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 00:26 swiatla przod mk3
|
|
|
Panowie- jak dokladnie winny byc ustawione swiatla w mk3 ?
ja rozumie ze tak: __/ __/, ale zapytuje jak bardzo winna lewa wcinac sie w srodek ?, i czy prawa winna byc jedynie na wprost |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 08:12
|
|
|
Ja ustawiam tak jak było napisane w książce od Skody 105, albo Malucha. Podjeżdżam do ściany, zaznaczam na kartonie przy ścianie środki punktów jaki dają świecące lampy. Odjeżdżasz 5m od ściany i regulujesz tak, żeby "punkty świetlne" były 5cm pod zaznaczonym wcześniej poziomem. Na boki chyba nie powinno odstawać od zaznaczonych pionów przy ścianie.
Oczywiście robisz to gdy pokrętło od regulacji wysokości lamp jest ustawione na 0 i dobrze by było mieć obciążenie imitujące kierowcę na fotelu kierowcy, albo innego kierowcę, który będzie Ciebie imitował . |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |18 Paź 2013|, 2013 08:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 09:22
|
|
|
pablo19 napisał/a: | innego kierowcę, który będzie Ciebie imitował . |
Imitację Kevina ??? |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 11:25
|
|
|
skoro Kevin Xy napisał/a: | tak: __/ __/ | to jak Kevin Xy napisał/a: | prawa winna byc jedynie na wprost | ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 11:51
|
|
|
no to przelamanie jet na wprost lampy
natomiast lewa kosi sie do srodka auta |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 11:59
|
|
|
Widziałeś kiedyś taki szablon do ustawiania świateł ? Tam się z określonej odległości świeci na taki szablon i się do tego ustawia.
Ja to sobie sam ustawiam, czasem na kilka tur żeby sobie w nocy luknąć na efekt na drodze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 12:19
|
|
|
Ja też na drodze weryfikuje, coby innych nie oślepiać.
Kevin, może masz auto z drzewa odwijane? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |18 Paź 2013|, 2013 12:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 13:50
|
|
|
bede musial u kogos sprawdzic po prostu jak swieci lewa soczewka |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 14:15
|
|
|
nie bardzo czaję o co Ci chodzi - a jak ma świecić ? jak soczewka
Jeśli odczuwasz, że świeci nie tak jak trzeba to skoryguj żebyś miał jak potrzebujesz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |18 Paź 2013|, 2013 14:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 15:21
|
|
|
Kosi lewy strumien swiatla w prawa strone przy normalnie obsadzonej lampie
Jak dla mnie za bardzo |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 15:23
|
|
|
a co definiujesz jako Kevin Xy napisał/a: | przy normalnie obsadzonej lampie | ?
bo w mk3 to jest dość mocno rozbudowane i lampę można poprawnie zamocować na wiele sposobów.
Każdy punkt mocowania do nadwozia ma osobną regulację a do tego jest jeszcze regulacja lustra w samej lampie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 15:23
|
|
|
Jakoś zgłupiałem czytajac ten temat.
Przyjedziesz to zmienimy lampe. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 15:29
|
|
|
no nie gadaj że nie zauwazyłeś regulacji punktów mocowań lampy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 16:23
|
|
|
no oczywiscie ze na tych regulacjach krecilem
lampa wydaje mi sie prawidlowo obsadzona, ale stwierdzam to jedynie ulozeniem lampy pomiedzy maska, blotnikiem a zderzakiem
wlasnie ta regulacja w lampie mnie interesuje |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |18 Paź 2013|, 2013 20:24
|
|
|
na tych regulacjach mocowania lampy ustawiasz tak żeby lampa dobrze pasowała do karoserii . bo jak widać klosz częściowo kołkami wchodzi w błotnik . jak lampe da się na regulacjach zbyt w głąb auta to będzie problem żeby przy zakładaniu klosza ten zatrzask w rogu złapał no i lampa będzie parować . same lampy reguluje się dwoma pokrętłami u góry . najpierw poziom ( dla pokrętła ustawionego na 0 ) dla auta bez dodatkowego ładunku . potem właśnie początek tego trójkąta . jak patrzę w nowym aucie to z prawej lampy minimalnie w prawo to ucieka , z lewej ustawia się tak że w pewnej odległości 20 metrów może więcej na równo się pokrywa z prawą lampą .
tak ma przynajmniej kia picanto moja ustawione i świeci to conajmniej ładnie . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
Ostatnio zmieniony przez gufer-posepny |18 Paź 2013|, 2013 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|