jaka instalacja do 2.3 16v? |
Autor |
Wiadomość |
jaawor
Auto: '96 2.3 sedan, manual + LPG
Dołączył: 14 Maj 2012 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 13:41 jaka instalacja do 2.3 16v?
|
|
|
Jak w temacie, planuje założyć nową instalacje gazową (sekwencje) do Scorpio 2.3 16v, chciałem poradzić się Was jakiej firmy instalację wybrać? Może znacie jakiś warsztat we Wrocławiu lub okolicach gdzie zrobiliby to porządnie? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 14:16
|
|
|
V-Gaz Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel. 509633733
będziesz zadowolony |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaawor
Auto: '96 2.3 sedan, manual + LPG
Dołączył: 14 Maj 2012 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 15:46
|
|
|
Dzięki za namiar na gazownika.
Interesuje mnie jeszcze co założyć? BRC, stag, czy jeszcze coś innego? Jakie wtryskiwacze, parownik? Tak żeby pracowało to dobrze, nie mieć z tym problemów. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 15:55
|
|
|
Paweł Ci doradzi odpowiedni zestaw - zdaj się na jego sugestie, zapewne zaproponuje LPGTecha i wtryski Hana lub Barracuda. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |3 Paź 2013|, 2013 22:14
|
|
|
hana ma fochy na zimnym |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 00:43
|
|
|
Struna napisał/a: | V-Gaz Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel. 509633733
|
Jurek a zajmą się V Gen (LPI) ?
Tego namiiaru nie znałem ,chyba się zadzwoni tam... |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 07:27
|
|
|
Umawialem tu auto niedawno i czas oczekiwania to prawie 2 miesiące |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 11:02
|
|
|
no niestety - to jak z dobrym blacharzem czy lakiernikiem, zazwyczaj ma cały plac aut i długie terminy bo robi dobrze. Maross napisał/a: | Jurek a zajmą się V Gen (LPI) ? | chyba nie, ale nie mam pewności. Najlepiej zadzwonić i zapytać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |4 Paź 2013|, 2013 12:11
|
|
|
Braciszkowi ostatnio tam założyli w mondeo 1.8 i tyle co zajrzałem pod maskę to piękna robota.
Wkretki zaraz koło wtryskiwaczy benzynowych,wężyki równe i krótkie. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |4 Paź 2013|, 2013 12:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |5 Paź 2013|, 2013 11:56
|
|
|
ja mam TECH-a założonego w grudniu zeszłego roku,wtryskiwacze OLMV niebieskie i spisuje się to dobrze, myślę że wtryski Barracudy to nie do 2.3-są dobre do aut o większej mocy,są droższe w kupnie i regeneracji-to moje zdanie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 09:01
|
|
|
Właśnie do 2.3 są dobre. 2.3 to silnik który ma najwięcej koni z cylindra w gamie silników Scorpio.
Co do regeneracji to barracuda jest nieregenerowalna, tak jak hana czy keihin. Stąd ich precyzja. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 09:47
|
|
|
Struna napisał/a: | Właśnie do 2.3 są dobre. 2.3 to silnik który ma najwięcej koni z cylindra w gamie silników Scorpio. |
Do tego ma dużą rozpiętość czasów wtrysku, od niecałych 3 ms do 18 czy 19 ms.
W związku z powyższym wymaga dość szybkich i precyzyjnych wtrysków i stabilnego ciśnieniowo reduktora.
Kumpel miał w takim 2.3 czerwone valteki i słabszego zavolaka.
Niby jeździło, podbierając Pb, ale dopiero po zmianie na magicjety i golda zaczęło śmigać .
W paru takich regulowałem instalkę, w paru przerabiałem.
Z tego co zaobserowałem ten silnik potrafi ciśnieniowo "zabić" silvera (240KM) scorpiona ST (230KM), zavoli n czy s (180KM). Według mnie dopiero coś z wydajnością golda (300KM?) spokojnie daje radę.
Ale każdy zrobi jak chce . |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 10:53
|
|
|
Gaiger napisał/a: | silvera (240KM) | bo silver realnie się montuje do max 160 koni Gaiger napisał/a: | coś z wydajnością golda (300KM?) | a gold realnie to tak z 240 koni |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |7 Paź 2013|, 2013 10:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 12:01
|
|
|
Struna, ja o tym wiem ale większość ludzi patrzy na to co podaje producent.
A jak mnie pamięć nie myli to jakoś tak podają.
A potem jęki że gaz to do kuchenek
Moja oba mają IG1 MM M&C i dopiero na nich mam stabilne ciśnienie. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |7 Paź 2013|, 2013 12:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 13:00
|
|
|
ja w kosie też miałem ig1 - seryjny klękał bardziej niż silver, dopiero po modzie M&C zaczął się zachowywać jak przystało. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|