filterek gazu |
Autor |
Wiadomość |
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 20:25 filterek gazu
|
|
|
hej. Pytanko mam nastepujace czy filterek gazu na elektrozawoże wymienia sie, czy tylko od czasu do czasu sie czyści. i czy zasyfiony filtrek moze być przyczyną warjujących wolnych obrotów.
pozdrawiam |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
|
misio_23 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 20:32
|
|
|
... może / a jak jest na benzynie ?/ , wymienia , jest papierowy koszt ok 7 - 10 zł w sklepie , zależy od m-ki instalacji , w warsztacie LPG wymiana 20 - 25 zł - z takimi cenami spotkałem się w swoim rejonie ... |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 20:48
|
|
|
od nowości nic nie było zmieniane czyli 2 lata i jekieś 1oo tyś na gazie. Na beni jest normalnie. dzieki. pozdrawiam
[ Dodano: 2005-10-04, 21:37 ]
jak sie to ustrojstwo rozbiera? O czymś trzeba pamietac??
pozdrawiam |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 08:33
|
|
|
generalnie klucz 13, odkrecasz. (zakrec sobie przy butli zawor i wypal resztke gazu zeby uniknac spuszczania gazu po odkreceniu sruby i zamrozenia filterka, pozatym przerwa na szluga pod samochodem nie wskazana:)
caly kielich mozesz wyczyscic z opilkow(moze jest magnes na dole ktory zbiera ten syf).
no i chyba tyle, skrecasz uwazajac na uszczelki, odkrecasz zawor, przekrecasz kluczyk zebu otworzyc elektorozawory i sprawdzasz czy nic nie ulatuje:D
przy okazji spusc syf z reduktora. jak bedzie cieply odkrec srube na dole reduktora. powinien wylac sie taki syf jak olej.
no i tyle. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 09:42
|
|
|
no z tym kluczem 13 to przesadziłeś Piotrek to już zależy od tego jaki jest elektrozawór bo np. Lovato to ma klucz coś koło 38 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 10:53
|
|
|
tylko z tym to nic na sile bo potem zle jezdzi i ubywa gazu w ilosciach 50 litrow na 100km. ja tak se zrobilem po wymianie filtra i gazownicy musieli mnie ratowac i uszczelnic uklad
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 11:39
|
|
|
no to cos Ty tam narobił ?? to przeciez normalna operacja - ale powiem tak - jak się ktos średnio zna to lepiej zapłacić 30 zeta za wymianę i spuszczenie mazutu niż się samemu z tym pieprzyć i ewentualnie rozszczelnić układ - chociaz wcale nie powinno to nastąpić - no chyba, że się coś źle poskłada lub uszkodzi uszczelki. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 12:59
|
|
|
ja mam zdolnosci manualne dobrze,ze mialem wiatrak na stale zblokowany to nie osiagnelo wybuchowego stezenia pod maska. za bardzo to chyba powyginalem i rurka miala jakies pekniecie czy cos w tym stylu . temu niektorych rzeczy nie ruszam bo jak mi inni zrobia to jest taniej
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 13:35
|
|
|
no to zdolniacha z Ciebie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 14:27
|
|
|
Struna napisał/a: | no z tym kluczem 13 to przesadziłeś Piotrek to już zależy od tego jaki jest elektrozawór bo np. Lovato to ma klucz coś koło 38 |
No z tym 38 to przesadziłeś Struna , wszystkie Lovato odkręca się od dołu 13, bo śruba M8 przechodzi przez filterek, a jeśli ktoś próbuje całą "szklankę" odkręcać wielkim kluczem albo żabą, to niech se próbuje |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 14:29
|
|
|
to może nie lovato a Landi - nie pamiętam teraz - ale jedna z nich nie ma śruby na wylot tylko własnie się całym kielichem kręci i własnie chyba 38 podchodzi - ja nie miałem takiego klucza to łańcuszkiem do odkręcania filtrów oleju odkręcałem. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 14:37
|
|
|
hejka dzieki za informacje. Ja mam instalacje zavoli wiec jaki kluczyk??????.
z tego co kumam od dołu tylko śrubeczke odkręcic, wyjać filterek nowy założyć, skrecic i jarać silnik. Zadnych niespodzianek niema. A co do mazutu to na bieżąca co jakieś 5 tysiaków spuszczam.
pozdrawiam |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 14:55
|
|
|
jak Piotrk pisał - zamknij zawór na butli ( o ile takowy jest ) i wypal resztkę gazu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 16:17
|
|
|
ups. moja wina.
zdaza sie 38 sam nawet taki odkrecalem;) nie obeszlo sie bez wyciagniecia reduktora i w imadlo go:) nie chcial puscic.
a co do rozszczelnienia ukladu.... no tak mnie sie tez zdazylo. do tej pory nie moge zdobyc oringa ktorego gaziarz nie zalozyl a jakims cudem udalo mu sie to szczelnie skrecic;) a teraz mam jakies docinane dziadostwo z hydraulicznego:) |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 17:16
|
|
|
ma jakies elektozawory do gazu z odzysku więc jak coś to moge Cię obdarowac jednym |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|