|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
traci moc |
Autor |
Wiadomość |
Marcin S [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Wrz 2005|, 2005 23:29 traci moc
|
|
|
Do dieslowców. Ludzie już nie wiem o co chodzi. Mam scorupkę dopiero od 2 misięcy to 2,TDi z 96r wszystko było ok do momentu dalekiej wyprawy ok 500 km. Po przejechaniu jakieś 120 km moje autko zaczęło tracić moc tzn przy 90km/h zaczęło cos nim szarpać , dusić i musiałem włączyć piaty bieg i dopiero jechał normalnie ale tylko do 120 km/h a dodajac gazu znów nim szarpało i drgało. Z rury poszedł biały dym i tak zleciało resztę drogi myślałem, że złe paliwo bvo po zatankowaniu na miejscu i odpoczynku zacząlk jeździć normalnie. Podczas powrotu pierwsze 120 km przebiegło normalnie. Już się cieszyłem, że jest ok ale po kolejnych 10kilometrach znów to samo. I tak jest do dnia dzisiejszego jeśli śmigam mało z przerwami to jest dobrze . dalsze trasy są makabrą już nie kopci na biało ale traci moc tak jakby mu paliwa brakowało. Wiem może ktoś napisać że pompa paliwa ale dlaczego do pewnego czasu jest ok, a póxniej się dusi i brakuje mu siły. Po odpoczynkach na postoju wszystko na chwilę wraca do normy a póxniej znów to samo. Mam dośc dalekich tras ale są nie uniknione. Paliwo kupuję na różnych trasach ale efekty są te same po prejechaniu 120 km, co to może byc |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 08:54
|
|
|
mi takie podobne numery odwalal diesel jak mial nieszczelny uklad paliwowy(peknieta obudowa od filtra paliwa) i zasysal powietrze. i to tez bylo dziwne ale robil takie jaja jak byl rozgrzany. czyli jak go kupilem to do domu z komisu nim prawie dojechalem. ale nie wiem czy to to samo bo moja to byla inna generacja diesla.
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Anthrax [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 09:37
|
|
|
A płyn ci nie znika?
Moze to początki uszczelki pod głowica, zaczyna przepuszczć ale tylko jak się silnik mocniej zagrzeje.
Sprzawdz czy załączają sie wentyle i jak z temp silnika, nier tylko na wskaźniku ale i na kompie pokładowym w trybie testu, tam podaje odwrotnie proporcjonalne wartości do mierzonej temp ale jest na stronce fordscorpio.co.uk opisane ile ma byc w połowie skali ile na dole itp.
Jak staniesz na chwilke to może trochę ostyga czy jak.........
Sprawdź czy masz oryginalny termostat bo może on się zawiesza, tak myślę bo ten biały dym mnie takim tropem prowadzi.
G. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 09:49
|
|
|
Mnie rowniez ten bialy dym wyglada na wode przedostajaca sie do komory spalania wiec moze uszczelka albo głowica ? |
|
|
|
|
Marcin S [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 10:03
|
|
|
OK dzięki. Jeśli uszczelka to jeszcze połowa biedy a jeśli głowica no to się załamę bo to chyba duże koszty naprawy |
|
|
|
|
_Mu. [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2005|, 2005 02:25
|
|
|
No to, żeby Cię doszczętnie dołamać, chciałem Ci powiedzieć, że głowic masz cztery - zatem jeśłi całościowa robota to masz poczwórny koszt. Natomiast możliwe, że tylko jedna z nich jest zcwelona.
Lub dwie.
Albo trzy |
|
|
|
|
Marcin S [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2005|, 2005 15:23
|
|
|
no to pięknie, jestem pocieszony;) jutro jadę sprawdzić to dzięki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |