nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz |
Autor |
Wiadomość |
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 22:42
|
|
|
dzieki jutro sprawdze |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 57 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 23:57
|
|
|
W moim najnowszym nabytku zawodzi elektrozawór na parowniku, więc najlepiej posprawdzaj wszystkie elektrozawory jakie masz - przy butli, przy filtrze gazu i przy parowniku. po podaniu 12V powinieneś dokładnie słyszeć ich pracę. Tylko wcześniej albo pozdejmuj z nich konektory, albo ściągnij złącze z tego WR-2 i nie pomyl masy z "+".
Aaaa, dodam jeszcze, że jak parownik jest rozgrzany to elektrozawór chodzi prawidłowo - jakaś smoła odpuszcza |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
Ostatnio zmieniony przez Aro |2 Lip 2012|, 2012 23:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |3 Lip 2012|, 2012 11:28
|
|
|
Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 57 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |3 Lip 2012|, 2012 15:20
|
|
|
Adam73 napisał/a: | Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam |
hehe, tak też zrobiłem, ale ten o którym piszę zachowuje się tak, jakby się zasysał :8
Jeszcze dziś próbowałem - nie robi na zimno a po kilku pstryczkach w rdzeń załapywał - najpierw z opóźnieniem następnie równo z pozostałymi. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |4 Lip 2012|, 2012 19:32
|
|
|
Zrób tak jak u mnie zrobił poprzedni właściciel z elektrozaworem przy butli (wywalił w pierdu cały trzpień) |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |5 Lip 2012|, 2012 13:45
|
|
|
skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |5 Lip 2012|, 2012 15:03
|
|
|
Jacek12, pisałem do Aro |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |6 Lip 2012|, 2012 11:32
|
|
|
a ja do Maciej1970 |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 21:17
|
|
|
Jacek12 napisał/a: | skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów |
kolega potrafi (z podziękowaniem ) i pokręcił śrubka i ustawił zmiane benzyny na gaz na 2500 obrotów
a teraz mam pytanie jak ustawic jałowe obroty na gazie aby stały w miejscu a nie latały jak głupie, i jakie powinny one byc stałe?
[ Dodano: |10 Lip 2012|, 2012 19:54 ]
jezdze na gazie ale zółta dioda wogóle sie nie pali
[ Dodano: |11 Lip 2012|, 2012 22:05 ]
ja jeszcze na temat centralki-otóż palą mi sie tylko dwie srodkowe diody ( zielona i czerwona która przy przygazowaniu gasnie i pozostaje zielona ) . zewnetrzne diody sie nie palą czy to moze byc przyczyna tych zwariowanych jałowych obrotów silnika ???
[ Dodano: |16 Lip 2012|, 2012 12:02 ]
dziekuje wszystkim za okazana pomoc. jakis" madry mechanik" musiał rozregulowac centralke. juz ustawiłem na 2500 tys.obr. teraz pozostały tylko obroty |
Ostatnio zmieniony przez Maciej1970 |9 Lip 2012|, 2012 21:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|