brak forda |
Autor |
Wiadomość |
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 14:52
|
|
|
Wiesz o co mi chodzi... Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:06
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | ...
Jak będę stary i obrzydliwie bogaty to kupie se coś z większym silnikiem... Mam nadzieje że mi ochota na Scorpio nie przejdzie... | Patrząc na tępo z jakim rosną ceny paliw, to musisz być mego obrzydliwy na starość. Ja tam na starość kupię sobie jakieś coś, grzyb wie co
playandwin24 napisał/a: | ...
SF to tam są szaleni ludzie nie gadam z nimi | Coś mi się wydaje, że gadasz np. na FST |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:07
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI... | w mk2 też chodziły po jednym, dopiero późniejsze mk2 miały pracę szeregowo-równoległą. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 16:35
|
|
|
pablo19 napisał/a: | playandwin24 napisał/a:
...
SF to tam są szaleni ludzie nie gadam z nimi
Coś mi się wydaje, że gadasz np. na FST |
Nie ze wszystkimi jest aż tak źle...
Struna napisał/a: | playandwin24 napisał/a:
Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI...
w mk2 też chodziły po jednym, dopiero późniejsze mk2 miały pracę szeregowo-równoległą. |
Tak jest u mnie i chyba nie tylko u mnie.... Jak ma Kat w swoim DOHC?
Sprawdzę to jeszcze, ale raz w lecie włączyły mi się, zatrzymałem się i podniosłem maskę i 2 latały, no chyba że już tak było gorąco że drugi się załączył... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 17:48
|
|
|
A masz polifta? (poducha kiery, napinacze i wzmocnienia w drzwiach)? |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:11
|
|
|
2 poduchy mam... a napinacze i wzmocnienia w drzwiach... nie wiem co to, może mam
Tak to polift... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:13
|
|
|
Pewnikiem dlatego masz już poprawioną wersję "wentylowania"
playandwin24 napisał/a: | a napinacze i wzmocnienia w drzwiach... nie wiem co to, może mam |
Napinacze pasów - można poznać po tym że dolny zatrzask jest na czymśw rodzaju linki a nie nie na stałe tak jak w poprzednich, wzmocnienia drzwi widać na wysokości ok. połowy po ich otwarciu - przy krawędzi |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
Ostatnio zmieniony przez Vaux |24 Lut 2012|, 2012 18:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:55
|
|
|
Vaux napisał/a: | Napinacze pasów - można poznać po tym że dolny zatrzask jest na czymśw rodzaju linki a nie nie na stałe tak jak w poprzednich |
Mam to a drzwi muszę sprawdzić... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 23:07
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | Ja zawsze uważałem że silnik jest ok 2.0 120KM to dużo jak na dawne czasy... |
no to jeszcze nie bylo spore osiagniecie forda,bo zrobil cos lepszego 2.0 doch N7A to dopiero fajnie lata. 150KM. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 18:24
|
|
|
Struna napisał/a: | masz już ten nowszy układ co włącza oba wentyle naraz na dwie różne prędkości ? |
Zagadka: czy starszą odmianę można przerobić na nowszą? U mnie włącza się jeden a później drugi dołącza do kolegi. Czy to aż tak słaba wydajność takiego układu jak u mnie? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 18:25
|
|
|
Nie aż tak słaba wydajność, tylko drugi wentyl jest odpalany sporadycznie, przyciera się, zatem potrafi się nie odpalić w najbardziej pożądanym momencie i mamy error z uszczelką/głowicą gotowy... |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 19:11
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Struna napisał/a: | masz już ten nowszy układ co włącza oba wentyle naraz na dwie różne prędkości ? |
Zagadka: czy starszą odmianę można przerobić na nowszą? U mnie włącza się jeden a później drugi dołącza do kolegi. Czy to aż tak słaba wydajność takiego układu jak u mnie? |
Zyś chyba ma tez tak w swoim Jeśli wiatrak się nie zatrze to ok, nic nie powinno się stać, a są Chłopaki na Forum co przerabiali na szeregowy układ wiatraków, nie pamiętam kto.... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 19:33
|
|
|
No tak, niby przed sezonem letnim na krótko sprawdzam wentyle, czy działają.
A, i włącznik ten o niższej temp załączania wentyli jest założony. Sprawdza się. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Lut 2012|, 2012 10:04
|
|
|
Zawsze można zamienić wiatraki miejscami, coby ten śpiący był tym pierwszym. Przy okazji, można przejrzeć ich stan. Nowe nie są, zatem to może być pomocne. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
rabbit1
609811682
Auto: '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Koczała/Bytom
|
Wysłany: |26 Lut 2012|, 2012 10:08
|
|
|
a u mnie włączają się oba odrazu albo pół mocą albo całą.to norma??? |
_________________ Był:Ford Escort 1.3
Jest:Ford Scorpio 2.0 16V
Jeśli widzisz szaleńca nie daj się skusić pokusie....Ty przeżyjesz,a on nie................. |
|
|
|
|
|