BLOS w DOHC - jaki parownik ? |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 12:37
|
|
|
Larix napisał/a: | Rozumiem , że odcinka na Pb jest realizowana przez odcięcie wtryskiwaczy ? Jeśli tak to rozumiem. | dokładnie. Larix napisał/a: | Mógłbyś sprecyzować ? Bo ja chcę poszerzyć swoją wiedzę (po to mi forum) a nie sprzeczać się | w jakim stanie skupienia podajesz paliwo a w jakim gaz ? i co za tym idzie nieco inne prawidła obowiązują dla rożnych stanów skupienia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 20:08
|
|
|
blos zdlawia niestety na beni tez szalu nie bylo bo ok 124 albo 127KM juz nie pamietam ,musialbym sprawdzic na wykresie jak mialem auto hamowane,ale najgorsze to bylo ze moment obr polecial bardzo na psyk w dol i przenios sie w wyzsze partie oobr. ale tak jak pisalem musialem dac ciala z dolotem |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 20:21
|
|
|
Cytat: | w jakim stanie skupienia podajesz paliwo a w jakim gaz ? |
Do kolektora Pb ciekły ale do cylindra i Pb i LPG trafia w stanie gazowym no chyba, że FSI. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 22:40
|
|
|
ano widzisz, a gaz masz już w fazie lotnej przed podaniem i tu jakby jest spora różnica, korekcje od ciśnienia, od temp. Tego w blosie nie masz i miał nie będziesz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 22:52
|
|
|
Tak więc poprzestanę na razie na zmianie wpięcia parownika w obieg chłodzenia.
Jak zmieniać to na sekwencję w takim razie ( na allegro używki pod maskę od 300 PLN ). Ogólnie mój DOHC tego już nie warty. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2011|, 2011 23:08
|
|
|
sekwencja sekwencji nie równa - miej to na uwadze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Lis 2011|, 2011 18:03
|
|
|
Rozważań teoretycznych ciąg dalszy
Zakładając , że włożę sekwencję do 2.9 , to po jakim czasie będzie mi się przełączać na LPG przy np -5 na dworze ? Często robię krótkie odcinki 2 -3 km więc nie wiem czy bym nie jeździł głównie na Pb. Na Blos-ie pali na LPG przy -15 nawet (ale palę na Pb aby rozrusznika nie katować po czym przełączam po chwili)
Czyli podsumowując : czy ktoś ma sekwencję w 2.9 12V, ile mu to pali, jak się sprawuje i po jakim czasie przełącza na gaz ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |1 Gru 2011|, 2011 11:28, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Gru 2011|, 2011 12:17
|
|
|
Larix napisał/a: | ...
Czyli podsumowując : czy ktoś ma sekwencję w 2.9 12V, ile mu to pali, jak się sprawuje i po jakim czasie przełącza na gaz ? | Irek miał, teraz to chyba wegus to to ma Podobno opalało tyle co benzinnn |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Gru 2011|, 2011 12:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 07:31
|
|
|
Larix napisał/a: |
Zakładając , że włożę sekwencję do 2.9 , to po jakim czasie będzie mi się przełączać na LPG przy np -5 na dworze ? Często robię krótkie odcinki 2 -3 km więc nie wiem czy bym nie jeździł głównie na Pb. |
Zawsze możesz po uruchomieniu na Pb poczekać aż się rozgrzeje i przełączy na LPG.
Jeśli masz zwyczaj, że odpalasz i jedziesz to średnio to widzę - 2-3km nie wystarczy na przełączenie.
Przykładowo u mnie w 8V przy temp. otoczenia ~0°C przełączenie następuje po ~5 min pracy na jałowych.
Sterownik mam ustawiony na +15°C . |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 08:55
|
|
|
Reader napisał/a: | 2-3km nie wystarczy na przełączenie. | zależy jakie wtryski, jak dobrze grzeje reduktor i w jakim stanie układ chłodzenia w aucie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 09:11
|
|
|
Po jakim czasie (lub km) przełącza się u Ciebie przy obecnej pogodzie? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 09:20
|
|
|
jak zostawiam auto w blaszaku to zdążę wyjechać z niego, pozamykać bramy i jak włażę do auta to już potrafi chodzić na elpidżi, to może jakieś 3 minuty będzie, a jak stoi pod chmurą to ciut dłużej.
Ja mam ustawione rozgrzewanie wtrysków na 120 sek, więc na chłodno musi te co najmniej 120 sek minąć, plus bodaj 3 sek opóźnienia na zimnym, także absolutne minimum u mnie to 123 sek ( zakładając że w tym czasie osiągnie wymaganą temperaturę )
Hanki spoko na chłodno działają ( znaczy jak każde wtryski na zimno przylewają, bo gazucha zimna, ale spokojnie do opanowania korekta po temp )
Najgorzej to chyba matrixy w temacie przełączania się zachowują, zwłaszcza jak się nawet minimalnie przybrudzą.
Niebawem się ma pojawić nowy soft do AGIS-a uwzględniający sugestie użytkowników - powinno być jeszcze lepiej bo ma dojść wyższy próg górny korekty po temp, oraz korekta ma być "łamalna" a nie jedynie liniowa jak do tej pory. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |8 Gru 2011|, 2011 09:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 22:32
|
|
|
nie nauczyłeś się jeszcze że obiecanki cacanki .....
ja napiszę tak jeśli auto na małe odcinki to tylko blos
a wtrysk jest dobry ale podzespoły są kosztowne
a gaz kiepski
hanki już padają
ja mam w jednym aucie reg i po przejechaniu 800 metrów jest już na lpg temperaturę mam ustawioną na 20 c
w drugim mam MJ i podobnie się zachowuje tylko tu po przełączeniu są efekty
jeszcze w jednym mam hanki i na nich jest najlepiej tylko ciekawi mnie jak długo
[ Dodano: |9 Gru 2011|, 2011 15:47 ]
ja już mam dość agisa
kiedyś to był dobry sterownik a teraz to nie wiem czy nie za sprawą kosztów normalnie jaja
sterowniki żyją własnym życiem
zawieszają się , paliwo pokazują losowo
też to prawda
niby te nowsze wersje programowe mają być lepsze
a są o połowę okrojone
moja stara wersja ma więcej bajerów niż najnowszy program,
i jeszcze jedno nie wiem czy akurat babol jest tylko w tym aucie czy sterowniki mini mają ogólną wadę
wystarczy wykryć rodzaj wtrysku i sterownik jest zawieszony i laptop też zawieszony
za 3 razem mi system padł
więc taj jak ze scorpio im nowszy model to niby lepszy a wyszło jak wyszło |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |8 Gru 2011|, 2011 22:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |17 Gru 2011|, 2011 13:50
|
|
|
No i kupiłem BLOS-a również do DOHC. Po świętach grzebanko, mam nadzieję że będzie lepiej a nie gorzej
[ Dodano: |17 Gru 2011|, 2011 13:51 ]
I że parownik podoła |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |17 Gru 2011|, 2011 15:14
|
|
|
jak chcesz foty jak ma byc zamontowany w dohcu to mow,to ci podesle
poza tym nie ma podstaw zebys byl niezadowolony |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
|