ABS problem - kompendium wiedzy w tym temacie :) |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Sie 2004|, 2004 15:35
|
|
|
Tia... szczegolnie jak deszczyk popada to jest jazda na maxa. Mnie tez nie dziala ABS i co jakis czas slychac brzeczenie pompy |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Sie 2004|, 2004 19:03
|
|
|
rafał jak nie zapomnę to jutro sprawdzę i ci podam jaka jest rezystancja na tych 2 stykach |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Sie 2004|, 2004 23:43
|
|
|
Skoro mowisz ze tak ma byc... W poprzednim Scorpio nic mi nie brzeczalo ABS dzialal i na dodatek jeszcze zyje |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Sie 2004|, 2004 23:52
|
|
|
Moze byc... tutaj co jakis czas brzeczy a pozniej slychac pykniecie przekaznika. Denerwujacy dzwiek. ABS nie dziala ale to jest problem na pozniej. Teraz mam wiekszy problem z odpalaniem przy goracym silniku |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 00:05
|
|
|
OK. Dzieki Speedo bede musial zobaczyc co sie dzieje z tymi czujnikami. Trzeba by zrobic ABS bo nie wyobrazam sobie prowadzic taka kobyle w zime bez ABS-u... bylby taniec figurowy na lodzie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 01:31
|
|
|
Małe sprostowanie - pompa jest elektryczna tylko w starych budach - przejściówki już mają normalne serwo na podciśnienie z silnika - a co do ABS i jego braku - ja od początku jak kupiłem furkę to mi nie działał i jest to kwestia wprawy sądzę. Oczywiście miło jest jak działa itp ale stwierdzenie, że jak można bez tego jeżdzić to już lekka przesada - lenistwo i wygodnictwo kierującego :D |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 09:45
|
|
|
A będziesz może na zlocie k/ Poznania Speedo ?? Bo ja to bym chętnie posłuchał co i jak dokładnie z tym ABS żeby potem swój usprawnić. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 10:00
|
|
|
HEHE... widze ze i Ty chcesz dolaczyc do grona "wygodnickich" posiadaczy sprawnego ABS-u |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 10:14
|
|
|
Pewnie, że chcę - skoro jest to niech sobie czasem popracuje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 10:33
|
|
|
No to w takim razie już na 98% jade na zlocik :D |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 12:03
|
|
|
U mnie w przejściówce na 99% jest pompa ABS-u elektryczna |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 14:38
|
|
|
Sorka , źle się wysłowiłem - już poprawiam. Pompa ABS i wspomaganie w starej budzie są elektryczne a w przejściówce ABS jest elektryczny a wspoma podciśnieniowa. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 18:14
|
|
|
Chłopy, mieszacie strasznie, WSPOMAGANIE hamulców w modelach do przejściówki jest ELEKTRYCZNE, a od przejsciówki wzwyż ZWYKŁE SERWO, oba rodzaje ABSu to TEVES, albo II albo IV- w zal. czy scorpio MK I czy MK II i III, jeśli nie działa, to na początek należy zmierzyć oporność czujników, wyczyścić otwory ich mocowań i rowki w piastach, poprzez które jest indukowane napięcie. Owo napięcie dla kół w ruchu na każdym czujniku musi być wyższe od 0,5V, i oporność od bodajże 1200 Omów(nie pamiętam), oba warunki spełnione-i ABS musi działać. Pozdrawiam. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 19:00
|
|
|
rafał u mnie ta wtyczka ma 7 kabli a nie 4.są jeszcze dwie po 4 i 2 kable ale kable są za cienkie żeby to było zaśilanie silnika abs-u.:( |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 14:07
|
|
|
No to widocznie w MK I były 2 rodzaje ABSu, ale szczerze-nie widziałem nigdy innego jak TEVES II, a przerobiłem tego trochę. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|