UWAGA mt75 |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 22:35
|
|
|
No to chyba normalne bo N-ki byly montowane do 88 roku. Wiec jak to bedzie ? Podejdzie N-ka do mojego silnika ? |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 22:52
|
|
|
MT75 - wsteczy bieg wrzucany za pomoca pierscienia w miejsce 6-go biegu
N9 - wsteczny bieg wciskany i wajha w miejsce 1-go biegu
O ile silnik jestesmy w stanie sprawdzic czy jest niewymieniany (pokrycie numerow z koncowka VIN) o tyle skrzyni nie sprawdzimy (chyba ze jestem w bledzie). Uwazam ze nie powinnismy sie sugerowac tym co kto ma i w ktorym roczniku bo jak wszyscy wiemy niestety skrzynie s Scorpio sie sypia i predzej czy pozniej kazdego czeka wymiana. Teraz pytanie na jaka wymienil poprzednik.
Ja mam w tej chwili 2.4 V6 rok 89 i skrzynie MT75 lecz wiem ze byla wymieniana w styczniu tego roku przez poprzednika. A co bylo wczesniej to nie mam pojecia. Wiem jednak ze jesli mnie spotka wymiana to na bank bede szukal N9 bo jak dla mnie jest wygodniejsza. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |15 Cze 2005|, 2005 22:58
|
|
|
Monterku ja wiem czym sie roznia te skrzynie Wiem ze silnik mialem na bank wymieniany bo samochod moj opuscil fabryke z 2.0 pod maska, zapewnie skrzynia rowniez byla N9. Teraz mam silnik z 91 roku (2.9) i skrzynie MT75. Pytanie czy do silnika z 91 roku podejdzie stara skrzynia N9. Slyszalem ze trzeba obudowe zmieniac. Nikt tego nie przerabial ? |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 08:11
|
|
|
WTOM napisał/a: | mt-75 były w:
2.0i DOHC
2.9i 12V
2.9i 24V
różniły się umiejscowieniem kołnierza pod rozrusznik!
w wielorybach "wysprzęgnik" był hydrauliczny
N9 w pozostałych |
przecież kolega już odpowiedział
co ma być gdzie i nie widze sensu kombinować inaczej |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 12:20
|
|
|
ale przecież mt75 od 2.9 spoko powinna podejśc do 2.4 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 16:36
|
|
|
No i sprawa jest jasna. Do 2.9 N9 nie podejdzie bo jest dluzsza od MT75. Bez wymiany wału, poduszki i prawdopodobnie obudowy nie da rady Szkoda bo skrzynka miodzio (jeszcze ciepła ) i za pol darmo |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 21:50
|
|
|
Pershing spoko wiem ze qmasz temat ale ktos chyba jeszcze pytal wiec ogolnie wyjasnilem dla zrozumienia tematu dl niedoinformowanych. Niedawno ja sam nie znalem tych oznaczen.
Z wypowiedzi Wtoma wynika ze w 2.4 nie byly montowane MT75. A poza moim spotkalem sie juz z trzema innymi. Czyli wywynioskowac mozna ze kazdy z nich plus moj mialy wymieniana skrzynie ?? |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |18 Cze 2005|, 2005 18:25
|
|
|
Panowie a jaka jest skrzynka w OHC? |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Cze 2005|, 2005 19:48
|
|
|
xxxxx, żadnych manualów nie było na zamówienie w Cossim. Były tylko indywidualne przeróbki po minięciu gwarancji, najczęściej ze względów ekonomicznych. Nigdy nie widziałem i nie słyszałem, żeby jakiś Cossi z taśmy zjechał na manualu. |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |18 Cze 2005|, 2005 20:28
|
|
|
Cytat: | Panowie a jaka jest skrzynka w OHC? |
a wsteczny masz:
1) w lewo do przodu,
2) w prawo do tyłu
ad1. N9
ad2. MT75 |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |18 Cze 2005|, 2005 23:40
|
|
|
DZięki Marcin, dzięki Tobie już wszystko wiem, mam skrzynkę N9. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |18 Cze 2005|, 2005 23:45
|
|
|
Jakby ktos był w potrzebie to w Radomiu gosc na skrzynke N9 za 200zl ta ktora ja mialem brac. Niestety do mnie nie pasi. |
|
|
|
|
WTOM [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Cze 2005|, 2005 21:52
|
|
|
manual był w cossim.
ale!..... na życzenie klienta i za dopłatą!!!!! |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Cze 2005|, 2005 23:24
|
|
|
Oj gdybym byl takim klientem to bym doplacil z checia Jednak chcialbym w koncu miec wlasnego automata. I kiedys kupie ale tylko pod logiem trojgwiazdy w W124 najchetniej 300D lub 2.3E+LPG. Niestety narazie mnie nie stac na to. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Cze 2005|, 2005 13:18
|
|
|
fajnie jak by się dało zaadaptować automat od merola do scorpio. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|