BLOS 2,9 V6 12v |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 12:10
|
|
|
Podpalenie gąbki ogrzewa wodę w obiegu? |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 13:38
|
|
|
alescie głąby oba w ramach tzw ciekawosci zaizolowalem gorny do chlodnicy czy wplynie to na dzialanie termowlacznika w chlodnicy - i nie wpynelo wiec juz tego nie ma. a termostat swoja droga czeka na wymiane - a ty sie grand nie ciesz bo masz ten sam i pewnie ci poleci po roku jak u mnie |
|
|
|
|
sierka adas1987 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 18:19
|
|
|
to ja pokaże swoje wypiciny
|
Ostatnio zmieniony przez sierka adas1987 |21 Sty 2009|, 2009 18:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 18:47
|
|
|
sierka adas1987, blos w poziomie - spory błąd. A tak przy okazji to masz EBJ odwrotnie przykręcony do korpusu przepustnic.
Polecam też zrobić osłonę na stożek coby ciepła spod maski silnik łykał jak najmniej - bo to z deka niekorzystnie wpływa na osiągi. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |21 Sty 2009|, 2009 18:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sierka adas1987 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 19:00
|
|
|
wiem wiem juz poprawione a foty były na szybko EBJ odwrotnie przykręcony byl bo coś mi tam kable nie łączyły, a blosa tez juz przestawiłem ale jakoś nie stwierdzam większej poprawy ? co to daje ? bo moze cos mam nie tak ?
a na ta osłone ma ktoś jakis pomysł ?? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 19:20
|
|
|
sierka adas1987 napisał/a: | blosa tez juz przestawiłem ale jakoś nie stwierdzam większej poprawy ? co to daje ? bo moze cos mam nie tak ? | dopóki nowy to prawie nie ma różnicy, z czasem zaczyna się robić coraz większa. sierka adas1987 napisał/a: | a na ta osłone ma ktoś jakis pomysł ?? | stara puszka filtra, lub jakaś rzeźba. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
blaz [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2009|, 2009 22:18
|
|
|
ja myslałem go w sam róg w miejsce puszki filtra dac i kawał blachy przykrecic blachowkretami do błotnikai gumowa rurke wsadzic jeszcze w stozek zamiast tej co doprowadza seryjnie powietrze do puszki filtra, oraz kupic obudowe na stozek taka mała z blachy albo stozek kupic seryjnie z osłona |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |22 Sty 2009|, 2009 06:16
|
|
|
grand funk, całkiem do dupy. Jedz sobie na szrot i kup parę gum dolotowych, pozaginanych. Podocinasz, przypasujesz i będzie jak należy. Tak jak teraz to cienko widzę. |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
blaz [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2009|, 2009 08:09
|
|
|
za te gumy na szrocie to jak za zboze wołaja |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |22 Sty 2009|, 2009 08:33
|
|
|
Ja sobie kupilem kilka po 10 zł A na innym dostałem w gratisie do zakupów, wybierałem sobie z wieeeeeeeeeeelkiego pudła z takimi gumami. I można tworzyć jak się tylko podoba. |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
blaz [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2009|, 2009 13:32
|
|
|
to ja gdzie nie pytałem to nawet po 5 dych za gume wołali |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |22 Sty 2009|, 2009 14:22
|
|
|
kto szuka ten znajdzie grand funk, skoro ta guma tak się załamała przy montażu, to wnioskuję że jest miękka, i przy obciążeniu silnika może się poprostu zassać, ale będzie zdziwienie że nie ma mocy |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sty 2009|, 2009 07:16
|
|
|
te gumy ( jezeli to te bo fotek granda nie widze na moim kompie) to z czasem twardnieja te gumy i problem zasysania znika. ale to loteria za kazdym razem te gumy sa roznej jakosci. |
|
|
|
|
--Marcin--
603-773-876
Auto: nr.1 '89 2.9 12v ASB Lift Ghia - BLOS
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |29 Sty 2009|, 2009 10:45
|
|
|
http://www.ford-scorpio.p...pic.php?t=23569 - zdjęcie 4,5,6.
Zakładałem u siebie przewody gumowe zbrojone (kupowane na metry- sklep w Piastowie przy przejeździe kolejowym pod Warszawą) łączące blosa z trójnikiem, trójnik z pokrywą dolotu (airbox). Blosa z filtrem powietrza połączyłem kupionym kolankiem gumowym (średnica wew. 70 mm- to wąż wodny od jakiejś ciężarówki). Jednak aby zastosować gotowe kolanko gumowe, musiałem sobie dorobić kawałek rurki (sr.70mm) i przyspawać do blachy (przykręconej do filtra powietrza) pod odpowiednim kątem który ustalałem metodą prób (tzn. przymierzałem, przycinałem i w końcu przyspawałem) |
_________________ Było: Malunczini 126p, Sierra Coupe 1,8 CVH
Jest: nr 1 od 10 lat, nr 2-2.9 MSB, nr 3-2.4 MSB, nr 4-2.9 MSB, nr 5-2,3 DOHC 16V >= 4 x V6 + R4 =< |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Sty 2009|, 2009 10:59
|
|
|
bardzo ładnie pse pana to zrobione. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|