Wiecej mocy |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 13:20
|
|
|
Cytat: | Więc na Trzeźwo - co autor miał namysli tworząc dzieło znane pod nazwą Scorpio 2,5TD |
na trzeźwo tego tematu nie ugryziesz |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 19:04
|
|
|
Tomek Z napisał/a: | Więc na Trzeźwo - co autor miał namysli tworząc dzieło znane pod nazwą Scorpio 2,5TD | moze zalozmy jakis nowy temat,bo to juz calkowity OT |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 19:15
|
|
|
zrobiłem taki temat z ciekawostkami, może tam wsadzić VM-a?. Bądź co bądź to fajny wynalazek. |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
magmart [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 19:45
|
|
|
slawektg napisał/a: | moze zalozmy jakis nowy temat,bo to juz calkowity OT | No nie całkiem OT, bo moim zdaniem twórca dostarczył wspaniałą jednostkę napędową, przeznaczoną do tuningu, o czymświadczą fakty, że w związku z brakiem zainteresowania sam twórca zaczął tuning i zaczynając od 90-coś tam KM doszedł sam do 125!. Więc sam się poprawił o ok 30 km!!! I dlatego napewno jest to wspaniała jednostka dajaca szerokie pole do popisu w podciąganiu mocy !! |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 19:50
|
|
|
Ja dam lepszy przyklad.opel w latach 70tych opracowal diesla o pojemnosci 2300 i mocy 58KM.ten sam silnik z doladowaniem i interem skonczyl kariere z moca 100KM w 94roku. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
arturrrr [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 21:44
|
|
|
Panowie -zchipowac na nowo i jest 20 koni wiecej. U mnie po samych magnesach na hamowni wyszlo 136 |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |1 Mar 2008|, 2008 22:03
|
|
|
Zalewasz.!na ostro?czy tak lagodnie? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
arturrrr [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Mar 2008|, 2008 00:21
|
|
|
przy 3900 rpm.306 nm /i 100kw
Zapomnielem dodac ze stosowany byl ceramizer, i od lat leje tylko Magnatec.. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |2 Mar 2008|, 2008 10:32
|
|
|
Szkoda,ze nie pojechales do hamow ze stockiem....byloby czarno na bialym.czytalem na forum mastersa,ze niektore wozki maja fabrycznie wiecej niz deklaruje fabryka.taki gift niezamierzony.poprostu silnik wyszedl im lepiej niz chcieli... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Mar 2008|, 2008 10:44
|
|
|
arturrrr napisał/a: | przy 3900 rpm.306 nm /i 100kw
Zapomnielem dodac ze stosowany byl ceramizer, i od lat leje tylko Magnatec.. |
Przy takich obrotach masz w tym samym momencie 306Nm i 100kW? |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |2 Mar 2008|, 2008 10:57
|
|
|
To pewnie skrot myslowy.. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
arturrrr [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Mar 2008|, 2008 14:18
|
|
|
Tlukas napisał/a: | arturrrr napisał/a: | przy 3900 rpm.306 nm /i 100kw
Zapomnielem dodac ze stosowany byl ceramizer, i od lat leje tylko Magnatec.. |
Przy takich obrotach masz w tym samym momencie 306Nm i 100kW? |
100kw z ulamkiem przy 3900rpm i 306nm przy 2000rpm..w kazdym razie po tych zabiegach da sie wyczuc wieksza plynnosc pracy silnika,nawet przy asb idzie zwawiej, jast ciszej, no poprawa znaczna- wiec nie wydaje mi sie zeby to bylo tak jak napisal Slawektg:
//taki gift niezamierzony.poprostu silnik wyszedl im lepiej niz chcieli...// |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |14 Kwi 2009|, 2009 10:24
|
|
|
Witam
Przeglądając forum trafiłem na tego posta i muszę powiedzieć że dawno się tak nie ubawiłem.
Opisujecie jakieś hiper prawa fizyki, super technologie, magnetyzery, schładzany wodą cooler itd.
Według mojego skromnego spostrzeżenia więcej mocy to przeróbka silnika (gruba kasa). Aby auto było żwawsze polecam zmianę filtrów, dobre paliwo, i wyrzucenie wszystkiego zbędnego z bagażnika oraz sprawdzenie czy aby ciśnienie w kołach nie jest za małe.
Jak ja chcę aby auto było żwawsze to robię to co pisałem wyżej.
Nie ma co szukać potężnych mocy w silnikach które mają przejechane po 300 kkm. To są woły robocze.
Jak ktoś wierzy że to co zrobił przyniosło mu więcej mocy to niech wierzy, niektórzy wierzą w Zbigniewa Nowaka i jego ręce które leczą, no ale taki jest już człowiek.
Ale jak ktoś jeszcze wpadnie na jakiś hiper pomysł, to w ponury dzień z miłą chęcią się pośmieję.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
krzemien [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Kwi 2009|, 2009 10:32
|
|
|
brontozaur !
ja dodam nowe rozwiazanie ! 5000% mocy wiecej !!
wymienic akumulator z 12 V na 24 V ! |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |14 Kwi 2009|, 2009 14:19
|
|
|
krzemien napisał/a: | wymienic akumulator z 12 V na 24 V |
Dzięki. Jakiś ciężki dzień dzisiaj mam. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
|