|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
jak wyciagnac hydro-zawor czy cos |
Autor |
Wiadomość |
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 20:40
|
|
|
Cena nowego popychacza ok 200pln szt.uszczelki reinz ok 85pln szt. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 20:46
|
|
|
a uszczelka to to jaka za 85 pln
[ Dodano: 2007-08-29, 20:55 ]
tam jest chyba z piec
[ Dodano: 2007-08-29, 20:58 ]
a jakie to uszczelki
[ Dodano: 2007-08-29, 20:58 ]
takie miedziane? |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 21:23
|
|
|
Waldi rozumiem że planowanie jest potrzebne jeżeli głowice różnią się wysokością.
Bo chyba na tym polega cały "pic".
Raczej tak mała głowica się nie wykrzywia. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 21:32
|
|
|
samuel napisał/a: | a uszczelka to to jaka za 85 pln
[ Dodano: 2007-08-29, 20:55 ]
tam jest chyba z piec |
Masz ten model co ja przed modyfikacją we wrześniu 96 są 4 oddzielne uszczelki po ok 50PLN szt. Gaiger napisał/a: | Waldi rozumiem że planowanie jest potrzebne jeżeli głowice różnią się wysokością.
Bo chyba na tym polega cały "pic".
Raczej tak mała głowica się nie wykrzywia. |
Nie piszę o "picu". Piszę o zasadach montażu. Oczywiście to nie mój samochód i nie moje koszty.
Nie nie wykrzywia się niby. Masz nie jedną głowicę, ale 4 i 2 podpórki na końcach do zaparcia szpilek. 4 osobne głowice kładziesz na jednej płaszczyźnie bloku i zamykasz jedną płaszczyzną pokrywy (pomijam uszczelki) i musi to być szczelne. Jak masz całościową głowicę to niby płaszczyzny też masz zapewnione, a powinno się planować. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 21:39
|
|
|
Waldi dokładnie o to mi chodzi.
Planujesz żeby zapewnic jednolitą płaszczyznę, czyli żeby 4 głowice i 2 podpórki miały taką samą wysokośc.
Jeżeli się różnią to ani nie ma szczelności na pokrywie zaworów, ani nie ma równego docisku głowic.
A co jeśli wysokości są takie same?
Do 0.05mm. |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Sie 2007|, 2007 21:40
|
|
|
samuel, popraw ten CHYDROZAWÓR w temacie, bo to wstyd jak cholera |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2007|, 2007 14:03
|
|
|
nie ja mam jedna uszczelke przed modfikacjom byla tylko jedna a po modyfikacji byly 4 kazda osobna na cylindar i rozne grubosci , wedlug mnie planuje sie kiedy jest przegzana lub juz sa jakies wzery a to malenstwo to trudno skrzywic,i to wszystko,to jak montujemy z tranzita ? skrzynia ta sama niby tylko przelozenia inne a silnik bardziej zywotny ponoc
[ Dodano: 2007-08-30, 14:05 ]
ale jak splanujesz jedna,to nici z wysokosci prawda |
Ostatnio zmieniony przez samuel |30 Sie 2007|, 2007 14:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |30 Sie 2007|, 2007 14:42
|
|
|
samuel napisał/a: | a po modyfikacji byly 4 kazda osobna na cylindar i rozne grubosci , |
samuel napisał/a: | to jak montujemy z tranzita ? |
Temat przeszczepów był poruszany. Niby się da ale nigdy nikt tego nie robił. Użyj wyszukiwarki. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2007|, 2007 14:45
|
|
|
czego niezrozumiales waldi
[ Dodano: 2007-08-30, 14:45 ]
????
[ Dodano: 2007-08-30, 14:49 ]
[ Dodano: 2007-08-30, 14:49 ]
z tymi uszczelkami czy jak? |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |30 Sie 2007|, 2007 16:45
|
|
|
To jak, można na każdym cylindrze dać inną grubość? |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
samuel [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Wrz 2007|, 2007 02:02
|
|
|
nie inna grubosc na kazdy cylinder tylko te calosciowe jak i te osobne maja w komplecie rozne grubosci czyli jak masz przyklad ze tam 0.3 cm to kupujesz taka samom a dalej to sie niezaglebialem dlaczego vm dal tyle roznych uszczelek ale poszukam , tak ze jak zdejmujesz stara to walisz z nia do sklepu i musi byc identycznej grubosci nowa .
[ Dodano: 2007-09-01, 02:09 ]
a nawiasem mowiac to z jakiego powodu [tak sie zastanawiam]hydrozawor mi niedomyka zaworu ssacego ? jakas idea i co sprubowac z tym zrobic czy sprubowac bez sciagania glowicy pozbawic go oleju i wcisnac z powrotem czy niebardzo sie da jakis pomysl ?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |