Jęczące wspomaganie :) |
Autor |
Wiadomość |
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 11:58
|
|
|
Ja po wymianie przekładni robiłem geometrię - duzo było do zmiany.
Inna sprawa, że wymieniałem równocześnie pół zawieszenia z przodu i nie wiem, na ile przyczyniła sie przekładnia a na ile reszta dziwnych kawałków żelastwa i gumy.
Geometria to nie majątek a zawsze lepiej się potem prowadzi. |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 12:02
|
|
|
Zgadza sie. Tym bardziej ze po wymienie przekladni samochodzik jakby dziwnie sie prowadzi i dlatego pytam bo nie wiem czy to jest wina przekladni czy tez wlasnie geometri.. |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 13:59
|
|
|
Pershing gdzie kupiłeś przekładnie?, moja cieknie |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 14:13
|
|
|
Kupilem z anonsow ogladalem poprzednia jednak do mnie nie pasowala (inne mocowanie). Koles mieszka w Radomiu na Chlodnej 97 i ma troszke zeczy z rozbiorki. Chce za nia 200zl. moze do Ciebie bedzie pasowala.... a telefon do niego : 0691-206-538 |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |26 Maj 2004|, 2004 00:15
|
|
|
po wymianie zbierznosc sie robi, bo małe szanse zeby tak samo mechazniopr wkrecil drążki, zawsze sie coś ruszy (choć teoretycznie nie powinno) ale ja wole zrobic, szkoda opon iźle sie prowadzi, a koszt w sumie żaden. A co do przekłądni, to nie moze ciec i nie moze byc na niej luzów ( a bywaja i to spore ) i nie moze sie zacinac, szczegolnie w polozeniu neutralnym i skrajnych. Bywa ze kasuja luz i nie ma go w polozeniu neutralnym, za to ciasno chodzi w skrecie na max. Ja z kolei mialem zatarta lub kkrzywą ( na tama wymienili mi ) i nie powracał do punktu neutralnego sam po skrecei i nie bylo wogole punktu neutralnego, niemozan bylo jechac na wprost, ciagle sam myszkowal i tzrena byulo trzymac kierownice. Magla sie nie dalo ruszyc reka ( po zdieciu, krecac za wystajkacy drazek) a powinno sie dawac, ciezko ale powinno, gola dlonia. |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |26 Maj 2004|, 2004 09:39
|
|
|
Dzięki Pershing, dzwoniłem właśnie do gościa, z tego co rozmawialiśmy przez telefon to prawdopodobnie będzie do mnie pasowała |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |26 Maj 2004|, 2004 15:36
|
|
|
Witam
Mam u siebie podobny problem jak Pershing. U mnie jest tak ze jak rano odpale auto to nie moge kirownica ukrecic, po 3 min mija i niby wszystko dziala oki a tu przy skrecie w lewo i tylko w lewo jest najpierw straszny opor a potem jek i wspomaganie zaczyna dzialac. Dzieje sie tak najczesciej w czasie jazdy natomiast gdy manewruje na parkingu takich oporow nie ma albo sa naprawde sporadyczne (czyli tez sa ale duzo zadziej). Nie wiem o co chodzi. Pomocy. Jakis mechanik powiedzial mi ze to moze byc wina krzywej maglownicy. Co o tym myslicie?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Maj 2004|, 2004 08:07
|
|
|
a spróbuj spuścić obecny olej, zalać denaturatem, pokręcić, spuscić ten żur, i zalać świeżym ATF II-Hipol Orlen, stracisz najwyżej 20zł, ale będziesz pewny, ze to coś z maglownicą, a nie zabrudzenia |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|