WAŻNE - PRZESTROGA DLA INSTALUJĄCYCH LPG II GENERACJI!!!! |
Autor |
Wiadomość |
Srebrny
Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy Wiek: 65 Dołączył: 11 Lip 2005 Skąd: Opole
|
Wysłany: |10 Lis 2005|, 2005 08:51
|
|
|
Aktuator z registrem do regulacji stosowany jest również przy instalkach z najprostszym koputerem gazowym bez możliwości samoadaptacji i reguluje się tę instalację w zasadzie tak jak pierwszej generacji.Taki komp. jest dużo tańszy od np Bingo pozwala na bezproblemową rejestrację, a czy klient końcowy jest informowany, że ma nie jako namiastkę instalki II gen. a jest kasowany jak jak za pełnowartościowy to inna sprawa tak jakby etyczno moralna.Ten jednak niski poziom etyki zmusza nas do zgłębiania coraz to innych zakresów wiedzy z gazownictwa , murarki itd by zmienić swoją pozycję z wierno poddańczej na raczej partnerską w rozmowach z fachowcami.
Wieczorem spróbuję z tymi sterami RS 232.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |10 Lis 2005|, 2005 11:47
|
|
|
ooo dokładnie to co napisałes odzwierciedla rzeczywistosc. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |10 Lis 2005|, 2005 13:27
|
|
|
Polacy sa najlepiej zorientowanym narodem bo zeby sie nie dac orznac trzeba sie dokształcac z kazdej dziedziny zycia |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lis 2005|, 2005 18:28
|
|
|
no genialni jesteśmy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Srebrny
Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy Wiek: 65 Dołączył: 11 Lip 2005 Skąd: Opole
|
Wysłany: |11 Lis 2005|, 2005 04:11
|
|
|
NIe poszło.Trzeba będzie znaleść notka z portem com. Czasu trochę zajmie. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |11 Lis 2005|, 2005 13:42
|
|
|
ja ma ja mam coma w swoim |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |11 Lis 2005|, 2005 16:11
|
|
|
Srebrny napisał/a: | Aktuator z registrem do regulacji stosowany jest również przy instalkach z najprostszym koputerem gazowym bez możliwości samoadaptacji i reguluje się tę instalację w zasadzie tak jak pierwszej generacji.Taki komp. jest dużo tańszy od np Bingo pozwala na bezproblemową rejestrację, a czy klient końcowy jest informowany, że ma nie jako namiastkę instalki II gen. a jest kasowany jak jak za pełnowartościowy to inna sprawa tak jakby etyczno moralna. |
Wszystko w temacie
[ Dodano: 2005-12-22, 12:42 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77794282
taki zestaw z kontrolerem składu mieszanki, spełnia wymagania II generacji-dobra opcja dla tych, co chcieliby przerobić z kurka na II gen. u siebie. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
wpgulin [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Sty 2006|, 2006 21:59
|
|
|
w tym temacie mam pewne doświadczeni i jeśli chodzi o śrubę regulacyjną to moim zdanie jest luksus z tego względu że jak nastąpi awarja silniczka to masz szanse to jakoś ustawić i jeździć jak człowiek puki nie zarobisz na nowy a nawala czesto zależy od czystości gazu a po za tym według mnie to czy nie macie odczucia że ten slnik to trochę za wolne urządzenie i nie zdaje egzaminu przy bardziej sportowej jeździe nie nadąża za otwarciem przepustnicy co z reguły powoduje strzały w kolektor i wcale nie śą to świece czy przewody bo strzał zwykle występuje jak idzie mało gazu a dużo powietrza jak ktoś przechytrzy na przelocie no to bum i po przepływomierzu wiem coś o tym bo sam straciłem i po tym już mu nie chytrowałem i co ciekawe mniej palił niż przy mocnym udrutowaniu a jazda była super bez strzałów pozdro Wiesiek |
|
|
|
|
bynio204 [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Sty 2006|, 2006 22:27
|
|
|
witam
tak sobie sledze dyskusje w dziale lpg (z racji tego iz jestem montazysta tych wlasnie urzadzen ) i powiem tylko tyle ,jest troche prawdy w tym co pisze kolega @antek ale....
wlasnie zawsze to ale przede wszystkim urzadzenia gazowe to jeden wielki shit ,elektronika badziewna ,a silniki krokowe to naprawde porazka, firmy ktore to produkuja powinni juz dawno pozamykac jestem zwolennikiem sruby mimo ze nielegalna (wiadomo ze nie wszedzie mozna taki ukl.zalozyc ) jest wiele marek pojazdow gzie elektronika wogule nie zdaje egzaminu ,poza ty elektronika jest szybka dziala super ale....?czy mechanika jest w stanie za nia nadazyc?niebardzo (mowimy o II generacji)
wielu z moich klientow chce instalacji niezawodnej a to poczucie najbardziej gwarantuje wlasnie sruba:) ,w sumie to robie sobie wiecej roboty bo polecam czestsze przeglady co 5tys.km i cena takiej instalki ok 1500 zl, z wlasnie -
1 rozpinam sterowanie sondy podczas jazdy na gazie (przekaznikiem) aby centrala samochodowa nie zczytywala bledow na benzynie
2 co sie wiaze z pkt.1 rozlaczam podczas jazdy na gazie kontrolke check engine (jesli jest) to dla poprawy samopoczucia wlasciciela i niektore z autek reset centralki samochodowej czyli rozlaczenie stalego zasilania centralki samochodowej ,dla zrzucenia bledow
http://www.lecholpg.pl/pl/minil.html
http://czakram.pl/blitz_GPL.php
linki do instalek ze sruba i komputerkiem sterujacym z tym,ze lecho to badziewie a blitz przezytek ale niezawodny:)
pozdrawiam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2006|, 2006 09:16
|
|
|
wpgulin, racja - dosyć wolno to działa ale w dużdej mierze zależy od elektroniki sterującej - bingo i al700 radzą sobie całkiem przyzwoicie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
wpgulin [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Sty 2006|, 2006 22:06
|
|
|
mam bingo s w tym pontiacu i jak zaczołem nim jeżdzić to robił mi dużo niespodzianek typu zgasł lub strzał wziołem go pod kompa a tu ustawiony na sportowo a on marudzi i strzela to ustawiłem go na pracę noralną no i poprawa daje się jeżdzić i co jeszcze miał coś takiego na tamtym ustawieniu że jak mu przykopałem i puściłem i znów gaz to się zadławił i trochę zeszło azanim zareagował teraz tego nie ma ale jednak wolałem normalny register dobrze odkręcony zadławiony wlot powietrza i szedł jak strzała bez strzałow trochę żarł ale nie bałem się na skrzyżowaniu startu nawet ostrego i jak nabywca nic nie pokręcił to ma radość jazdy a nie lęki moim pięknym scorpio on przy bmw nie wymiękał a omegi tylko koło niego strzelały a ja jechał pozdro |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Sty 2006|, 2006 22:20
|
|
|
Boni napisał/a: | Zgadza się. Na typowym adapterze USB>COM szanse że cokolwiek pisanego pod COM zadziała są jak 1 do 100. A naprawdę "przezroczysty" hub USB>COM z siakątaką gwarancją że zadziała i solidnym driverami to kosztuje minimum parę stów. |
Informuje, ze swoim AL-700 sterowalem z powodzeniem za pomoca takiej wlasnie przejsciowki Xircoma.
Windows XP nie wykrywal jej - tylko W2k. Zadnych problemow |
|
|
|
|
Igor_EL [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Mar 2006|, 2006 20:50
|
|
|
Jaki serwis w ŁODZI mozecie polecic do serwisu instalacji LPG?
Dzis cos mi strzelilo pod maska auto gasnie na wolnych obrotach, ma baaaardzo malo mocy.
Jak podnioslem maske to jakas gumowa uszczelka na jakiejs rurze byla przesunieta, ustawilem ja na dziure ktorą ta uszczelak odkryla ale i tak auto nie ma mocy.
Mam instalacje najprostsza bez komputera LOVATO a silnik 2.0 16V w SCORPIO '95 Kombi. Podobno do tych silnikow daje sie tylko sekwencyjne instalacje a regulacja takiej jak mam nie gwarantuje ze w aucie i ak cos nie strzeli.
Mam niedawno (5dni temu) wymieniony filtr powietrza, swiece na Motorcraft platynowki kupione w ASO Forda Gonery (wiec chyba dobrze dobrali), kable oryginalne (na torebce bylo napisane Ford - kupowane w ATZ w Lodzi). Nie wymienilem tylko tych dwoch kabli z cewkami (bo byly po 250zl)
Bylem w takim malym zakladzie i powiedzieli ze trzeba sprawdzic caly zaplon, uklad dolotowy po wystrzale, wymienic reduktor bo jest dokrecony na maksa i nie da sie regulawac a jego regeneracja to ok. 300zl a nowy z wymiana 380zl (chyba wiec lepie nowy)
Czy moze istnieje jakas mozliwosc zalozenia taniej instalacji ktora nie bedzie wybuchala (przeciez jest juz zbiornik, w nim cewka, przewody poprowadzone) ?
Gdzie dawac Scorpio z gazem w Lodzi? (ja wiem ze do Stefanowskiego nagaz jezdzi wiele taksiarzy ale jest cholernie drogi!)
Czy taki wybuch moze uszkodzic rowniez silniczek regulator wolnych obrotow?
Z gory dziekuje za help!
[ Dodano: 2006-03-08, 20:54 ]
... dodam ze po tym wybuchu na benzynie tez nie ma mocy i potrafi zgasnac an niskich obrotach (dojazd do skrzyzowania) a na luzie potrawi atac wskazowka od obrotmomierza od 1000 do 1500 tysiaca obrotow po prostu od tak sobie... |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Mar 2006|, 2006 21:12
|
|
|
Igor, odłącz wtyczkę od MAF-a i sprawdź jak będzie się zachowywał silnik.
Jeżeli będzie lepiej niż teraz, to szukaj MAF-a |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Igor_EL [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Mar 2006|, 2006 21:16
|
|
|
maf to jest regulator niskich obrotow? czy moglbys mi wyjsnic co to jest bingo:
Kolega antek pisal na http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=6740 page1
no bo bingo tak chodzi i tak kosztuje ok 1800 - 2000 zalezy co sie wstawi, a chodzi miodnie bingowka i pali mało
Rafał A. (antek) ŁÓDŹ
Czy bingo tez strzela? |
|
|
|
|
|