Siodełko rowerowe |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 16:17
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | w latach 90 były takie odlewy z plastiku . to była rzeźnia | weź nawet nie przypominaj |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 16:51
|
|
|
Miałem w szosówce, ale ważyłem wtedy z 30 kg mniej To nie czuło się dyskomfortu. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 18:31
|
|
|
mnie dziś przybyła opona na przód kenda KARMA kevlar zwijana . znaczy sobie przywiozłem . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 19:59
|
|
|
A ja mam te szwabskie, też kevlarowe |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:12
|
|
|
no jednego szwaba u mnie mniej . po 4 latach zdarty na tyle że na trawie bym całował glebe . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:21
|
|
|
Jaroz co ostatecznie kupiłeś? Bo fajne,wygodne i stylowe to były jeszcze te skórzane na sprężynach ... w ukrainach.
A na poważnie to do czego używasz tego mtb i na jakich dystansach? Bo od tego powinieneś był zacząć dyskusje, na krótkich odcinkach każde wyczynowe bedzie twarde oraz zle i nawet amor pod tyłkiem ci nie pomoże a moze i nawet zaszkodzi. |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:21
|
|
|
Jak mi się zużyją opony, to kupię mniej terenowe, bo nie cierpię tego hałasu i oporu |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:23
|
|
|
Hehe, pojezdzij fatbikiem to się dowiesz co to hałas i opory toczenia
Gdyby nie gupia moda, szpan i ceny, to bym juz takim jeździł |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:29
|
|
|
fatbajk to tam nic . a te na śnieg ? |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |10 Paź 2016|, 2016 20:30
|
|
|
aviator, pisałem wcześniej jakiej marki używam. I porównując z tym co chcę kupić, to ma identyczne wymiary Ja robię tak od 10-40km. Ale nie w tym sęk (bo wiem, że jak jeździ się regularnie to jest wtedy bezboleśnie w moim przypadku) , tylko w tym, że moje siodełko na nieregularne wypady jest ciut za twarde. I dlatego chcę kupić takie jak Twoje.
Dzisiaj poświęciłem trochę czasu na poprawne parametry ustawienia siodełka. Trochę poszły nastawy sztycy, położenia poziomego, pionowego i nachylenia. Od jutra startuję. Zobaczymy jak będzie. Jak dzięki nastawom i regularniejszym trasom nic się nie zmieni, to wymieniam siodło Rękawiczki już w drodze, więc do boju
[ Dodano: |10 Paź 2016|, 2016 20:33 ]
aviator napisał/a: | pojezdzij fatbikiem | widziałem to pierwszy raz teraz na Sardynii. Nawet przymierzyłem, ale to nie moja bajka. I już nie chodzi o hałas, ale o trakcję i wygląd roweru. Tak jak piszą znawcy, to rower dobry jako trzeci w rodzinie - na śnieg, piach, po lesie, ale okazyjnie, nie do regularnych wypadów
Dl mnie zawsze ikoną był rower szosowy. Z MTB dopiero zaczynam przygodę |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 19:42
|
|
|
na takim jezdze i nie narzekam
https://www.athleteshop.c...mach-seat-black |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 20:09
|
|
|
Ja tam nie wiem czy moje jest dobre: https://www.aliexpress.co...1599797117.html
Ale mam takie właśnie. Pobuszowałem po forach i wg wskazówek ustawiłem siodło. Dzisiaj przetestowałem i jest już o wiele lepiej. Zobaczymy po kilku trasach, jak będzie tak jak dziś, to znaczy, że zostawiam je
Wniosek: warto stosować się do reguł dot. ustawienia. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 20:21
|
|
|
jaroz napisał/a: | Wniosek: warto stosować się do reguł dot. ustawienia. |
to jest kluczowe
w szosie nagdarstyki mnie bolaly, okazalo sie za po odsunieciu siodla w tyl jakies 2 cm zrobilo sie ok
teraz wrzucilem bycze rogi ale nie ma pogody na testy |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 20:26
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | okazalo sie za po odsunieciu siodla w tyl jakies 2 cm zrobilo sie ok | przede wszystkim właśnie to u siebie zrobiłem
Bycze rogi też planuję, ale to nie spieszy się. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |14 Paź 2016|, 2016 15:50
|
|
|
Ogólnie jeśli dupa boli po 10-40 km a do tego jeszcze na MTB co albo coś z dupą nie tak albo z siodłem
Przy "dłuższych" przejażdżkach dupa ma bolec
Kevin Xy napisał/a: | w szosie nagdarstyki mnie bolaly, okazalo sie za po odsunieciu siodla w tyl jakies 2 cm zrobilo sie ok
teraz wrzucilem bycze rogi ale nie ma pogody na testy |
Mnie też powyżej 200-300 km zaczynają boleć i zastanawiam się co to może być. W sumie to cofnę sobie trochę siodło ale uważam, że nie mam za blisko kiery |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|