Amortyzatory przód do mk3 |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 10:42
|
|
|
jezeli chcecie szukac to podaje numeracje
Monroe ( gazowe maja na początku literke G)
-16816 L
-16815 P
sachs
-115 626 P
-115 627 L
Boge -(tutaj nie jestem pewny w 100%)
-36-A23 -F
-36-A24 -F
KYB
335905 L
335604 P |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 10:49
|
|
|
Hm.. http://www.bestpartstore.co.uk/826966 'ready to be dispatched in 3-5 days' - ciekawe, czy mają, czy też jak zwykle. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 10:53
|
|
|
Grześ ! wystarczy zmienic cyferke 335904
zwykła literówka
nie ma ,nie ma nie ma
podkreslone na czerwono czas dostawy,a to wyklucza jakąkolwiek dostawe
jak na zielono to mozna pytac ,ale tez nie mają |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 10:58
|
|
|
kat napisał/a: | nie ma ,nie ma nie ma |
Powtarzasz się !
Muszę na stare zapasy popatrzeć, na ile różnią się prawe i lewe .... czy jest jakaś różnica poza mocowaniem drążka stabilizatora. |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:09
|
|
|
Sprężyny są różne na L i P? Jesli nie, to powinny podejść zamiennie (z zastrzeżeniem łączenia stabilizatora. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:11
|
|
|
Grześ napisał/a: | kat napisał/a: | nie ma ,nie ma nie ma |
Powtarzasz się !
|
no z czegos sie to wzięlo przeca
cała europa jest sprawdzona w zwazku z tymi amorami i nawet jak trafia się gdzie info o dostepnosci to jest ono nieprawdziwe
Grześ napisał/a: | Muszę na stare zapasy popatrzeć, na ile różnią się prawe i lewe .... czy jest jakaś różnica poza mocowaniem drążka stabilizatora. |
na pewno mocowania przewodów beda mialy nie z tej strony co trzeba,a reszta sprawdz |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:11
|
|
|
trzypion napisał/a: | To jest do MK1/MK2. | mam je i szału nie ma. Oryginały były lepsze. ale założyłem Monroe, bo Kayaby były do dostania, ale długi okres oczekiwania. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:12
|
|
|
kat napisał/a: | cała europa jest sprawdzona w zwazku z tymi amorami i nawet jak trafia się gdzie info o dostepnosci to jest ono nieprawdziwe |
No to ja jeszcze jedno zapytanie do Niemcowni wysłałem ...
kat napisał/a: | na pewno mocowania przewodów beda mialy nie z tej strony co trzeba,a reszta sprawdz |
Akurat te mocowania to najmniejszy problem. Ważny jest kąt dolnego oparcia sprężyny ... Popatrzę, jako że prawe szybciej lecą u nas, niestety ... |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:17
|
|
|
działac,moze sie wam uda,numerki macie,szukajcie,a będzie wam dane lub dorobione |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:32
|
|
|
Ja nadal sie zastanawiam nad opcja adaptacji amorów MK1/2 do Mk3. Ale to za dwa tygodnie, jak z wczasów wrócę. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 11:36
|
|
|
trzypion napisał/a: | Ja nadal sie zastanawiam nad opcja adaptacji amorów MK1/2 do Mk3. Ale to za dwa tygodnie, jak z wczasów wrócę. |
Obawiam się, że to za dużo zabawy.
1. Inna charakterystyka, MK3 dużo cięższe
2. trzeba by przespawać dolny talerz sprężyny.
Chyba lepiej wziąć dwa lewe i jeden przerobić na prawo. Jak będę miał chwilę, to popatrzę. Spawanie na rurach tych amorków to raczej niewskazane !!! |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 12:48
|
|
|
1. Z tyłu. Nacisk przedniej osi zblizony.
2. No własnie musze zobaczyć - mam sprężyny MK3, dwa komplety amorów (mk2 i mk3) to porównam.
Nie kombinuj z tymi lewymi - ich nie ma (chyba, że cud). |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 12:54
|
|
|
Kombinuj, kombinuj. Moze sie przydać...
[ Dodano: |11 Sie 2016|, 2016 12:56 ]
A fachowcy niech powiedzą czy takie spawanie ma wogole sens... |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Sie 2016|, 2016 13:38
|
|
|
trzypion napisał/a: | Nacisk przedniej osi zblizony. | a gdzie tam zbliżony |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|