|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
odpływy klimy |
Autor |
Wiadomość |
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 14:47
|
|
|
Nooo i tych wszystkich niedouczonych projektantow i inzynierow wyslac na "terminowanie" do kolegi Trzypiona i furki beda o tone lzejsze i sprawniejsze !!! :690 Ilez to bzdur mozna pisac i to prawie w kazdym temacie ?Przed naskrobaniem takie wypocin ,nalezaloby najpierw pojezdzic autem z sprawnymi zaworkami i czysciutkim filtrem kabinowym |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 16:25
|
|
|
Akurat nie lżejsze, natomiast każdy centymetr węża kosztyje! Auta robią księgowi, nie inżynierowie.
FYI mam dwa auta, w drugim mam sprawne jedno i drugie, różnicy nie ma. A Ty jeździłeś takim, z dłuższymi rurkami, czy tylko tak sobie palucha obsysasz? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 18:59
|
|
|
Nie wciagniesz mnie w idiotyczna dyskusje ,poczytaj swoje posty i sie zastnow co piszesz wyguglowanie czegos tam o aerodynamice zajelo Tobie ok 8min(od 10.34 do 10.42) i to jest Twoje cale zycie !Mozesz jeszcze zdemontowac ta blache lacznie z uszczelka (ciekawe ktory ksiegowy sie pomylil i zgodzil sie na takie marnotrawstwo) ktora oddziela komore silnika od wentylatorow ,zlikwidowac zaworki zwrotne na odplywach i przedluzyc wezyki (prawa lub lewa podluznica ) az do ostatniego tlumika i sobie je tam wsadzic . Zycze przyjemnych doznan wonnych!Nikt i nic nie zmieni mojego zdania na temat zasadnosci stosowania tego co w tym przypadku zamontowala fabryka.Uwazam ze zaworki zwrotne sa niezbedne!A co do paluszka to skonczylem go ssac jak zaczeto o Tobie myslec |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 19:18
|
|
|
Jankes i Julek pewnie pływają w tych wężykach z korkami a elaborat jak o budowie promu kosmicznego .
Na forach audi i bmw też 10 stron poezji o wymianie łączników staba a w praktyce to nawet diaks nie był potrzebny tylko 30 minut roboty . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
maciejtca
Auto: '97 2.3 kombi
Dołączył: 24 Kwi 2013 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 19:21
|
|
|
gufer-posepny,
niestety czasami bardzo ciężko wyłapać użyteczne informacje w morzu niepotrzebnych przepychanek.
Jankes już mi odłoży, więc temat zamknięty. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:19
|
|
|
KAżdy sądzi po sobie. Ty sądzisz, że jak ktoś prezentuje jakąś wiedze, to uzywa googli, widac sam tak czynisz. Ja tam na fizyce nie spałem.
Wrzucasz teksty 'Przed naskrobaniem takie wypocin ,nalezaloby najpierw pojezdzic autem', a potem walisz, że 'nie dasz się wciągnąc w idiotyczną dyskusję', którą sam zaczynasz. Kiepski z Ciebie zawodnik, a do tego opierasz swoje tezy na własnym przekonaniu. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:30
|
|
|
Trzypion litości, nie można wiedzieć wszystkiego i nie ma sensu wymyślać koła na nowo.
Jak jesteś taki mądry, to zgłoś się do 1 z 10 czy gdzieś indziej np. do NASA a tu przystopuj prosze z wywodami, bo wartość merytoryczna forum spada.
Podziwiam możliwości i samozaparcie w zrozumieniu działania skrzyni -przeczytałem chetnie- ale jakieś pierdy o wezykach, podciśnieniu, niewinnych niczemu wiązkach powinieneś z automatu wygaszac. O "pluciu" i Twoim podejściu do Policji nawet nie będę wspominał. Czytam wszystko i nie ignoruje żadnego użytkownika ale prosisz się bardzo aby być pierwszym... |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:59
|
|
|
mi się wydaje że jak już coś palnie to potem dorabia ideologię do tego
mogę napisać tak każde auto z tych lat ma zaworki zwrotne
wiadomo czemu
więc po co ten temat |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 08:08
|
|
|
Wartość merytoryczna polegająca na tym, że alternatywne, działajace rozwiązanie jest przez osoby, które go nie widziały, nie testowały i nie rozumieją zasady działania określane jako 'pierdy'.
Znajomośc prawa i umiejętność wykorzystywania go w celu obrony przed zapedami niekumatych szeryfuff to zło!
Należy siedzieć cicho i powtarzać mantrę 'wiązki, motorcraft, wiazki, , motorcraft, wiązki, motorcraft,', która zapewni pokój i dobrobyt.
Wybacz, nie dla mnie. Lubię dociekać, lubię wiedzieć dlaczego cos sie dzieje, lubię wymyslać i próbować alternatywnych rozwiązań. Nie bronie nikomu iśc na umysłową łatwizne i powtarzac bez zrozumienia i weryfikacji zasłyszane informacje.
Gdybym pojechał tak, jak radzili 'znawcy', to bym się namęczył z wiazką skrzyni, co by nie przyniosło efektu, więc pewnie by 'znawcy' powiedzieli, że wiązka podłuznicy, zatem kolejna robota, dalej bez efektu. Po wymianie wszystkich wiązek poszłyby pewnie skrzynki, a kiedy nie dało by to efektu grono 'wiedzących' by stwierdziło, że na pewno regeneracja była zrobiona niewłaściwie i to jest przyczyną, a nie to, że taśma overdrive latała jak Żyd po pustym sklepie, co zresztą było podpowiedzią od tych, którzy się zajmują naprawą skrzyń i wiedzą jak ona działa (np. Struna).
Życie mnie nauczyło, że wiedza powtarzana od ucha do ucha sprawdza sie w 80% przypadków. Tyle, że te 80% przypadków to takie, które nei wymagaja tej wiedzy, a 20% pozostałych wymaga zrozumienia problemu. Swoja droga, z tego własnie żyję - moja praca polega na zasuwaniu pod prąd i szukaniu rozwiązań tam, gdzie to, co sie robi zazwyczaj zawodzi. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
Ostatnio zmieniony przez trzypion |27 Sie 2014|, 2014 08:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 08:43
|
|
|
trzypion napisał/a: | Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny. | A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:00
|
|
|
aviator napisał/a: | Trzypion litości, nie można wiedzieć wszystkiego i nie ma sensu wymyślać koła na nowo.
Jak jesteś taki mądry, to zgłoś się do 1 z 10 czy gdzieś indziej np. do NASA a tu przystopuj prosze z wywodami, bo wartość merytoryczna forum spada.
Podziwiam możliwości i samozaparcie w zrozumieniu działania skrzyni -przeczytałem chetnie- ale jakieś pierdy o wezykach, podciśnieniu, niewinnych niczemu wiązkach powinieneś z automatu wygaszac. O "pluciu" i Twoim podejściu do Policji nawet nie będę wspominał. Czytam wszystko i nie ignoruje żadnego użytkownika ale prosisz się bardzo aby być pierwszym... |
aviator czytasz mi w myślach |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:45
|
|
|
trzypion, ja nie wiem po co zadajesz pytania na forum, jesli w wiekszosci i tak nie sa nic dla ciebie warte odpowiedzi. Moze lepiej gadaj sobie na PW z wybranymi co ta wiedze wg ciebie maja i nie zawracaj glowy tej wiekszosci 80% co sie nie zna i powtarza w kolko to samo. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:50
|
|
|
Reader napisał/a: | trzypion napisał/a: | Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny. | A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów. |
Pewnie nie jest, mimo to jakos nie wciąga dziwnych zapachów. A spaliny, zauważ, lecą do góry |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 10:23
|
|
|
Cytat: | trzypion napisał/a: Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny. A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów.
_________________ | - dla wszystkich poza trzpiotem: w komorze ssania wentylatora kabinowego panuje niższe ciśnienie niż otoczenia. Na szczęście nie zawsze, i dzięki temu woda może spływać na asfalt. brak zaworków powodował by napływ powietrza zewnętrznego do komory wentylatora, dodatkowo porywając zalegającą tam wodę i bród, i wdmuchiwanie tego do kabiny.
co do podciśnienia pod autem. Nie jestem specem od aerodynamiki, ale z tego, co mnie na fizyce uczyli, pod skrzydłem tworzy się nadciśnienie, a nad skrzydłem podciśnienie i dzięki temu samolot może latać. Samochód w przekroju ma podobny kształt w przybliżeniu do skrzydła i dla tego przy większych prędkościach należy stosować spojlery, by siłę nośną auta równoważyć, oraz dyfuzory, by obniżać ciśnienie pod samochodem. Jedynie za autem powstaje podciśnienie, co jest wykorzystywane do przewietrzania kabiny i robienia w kabinie podciśnienia.
Trzpiot: jednak na fizyce spałeś .... |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 10:49
|
|
|
trzypion napisał/a: | ... nie wciąga dziwnych zapachów. | Wszystkiego nosem nie wyczujesz, co nie znaczy że nie jest trujące dla człowieka. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |