$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - odpływy klimy
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odpływy klimy
Autor Wiadomość
masa300789 


Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Skąd: Prudnik
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 14:47   

Nooo i tych wszystkich niedouczonych projektantow i inzynierow wyslac na "terminowanie" do kolegi Trzypiona i furki beda o tone lzejsze i sprawniejsze !!! :690 Ilez to bzdur mozna pisac i to prawie w kazdym temacie ?Przed naskrobaniem takie wypocin ,nalezaloby najpierw pojezdzic autem z sprawnymi zaworkami i czysciutkim filtrem kabinowym :roll:
_________________
Pozdrawiam Robert
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 16:25   

Akurat nie lżejsze, natomiast każdy centymetr węża kosztyje! Auta robią księgowi, nie inżynierowie.
FYI mam dwa auta, w drugim mam sprawne jedno i drugie, różnicy nie ma. A Ty jeździłeś takim, z dłuższymi rurkami, czy tylko tak sobie palucha obsysasz? :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
masa300789 


Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Skąd: Prudnik
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 18:59   

Nie wciagniesz mnie w idiotyczna dyskusje ,poczytaj swoje posty i sie zastnow co piszesz :) wyguglowanie czegos tam o aerodynamice zajelo Tobie ok 8min(od 10.34 do 10.42) i to jest Twoje cale zycie !Mozesz jeszcze zdemontowac ta blache lacznie z uszczelka (ciekawe ktory ksiegowy sie pomylil i zgodzil sie na takie marnotrawstwo) ktora oddziela komore silnika od wentylatorow ,zlikwidowac zaworki zwrotne na odplywach i przedluzyc wezyki (prawa lub lewa podluznica ) az do ostatniego tlumika i sobie je tam wsadzic . Zycze przyjemnych doznan wonnych!Nikt i nic nie zmieni mojego zdania na temat zasadnosci stosowania tego co w tym przypadku zamontowala fabryka.Uwazam ze zaworki zwrotne sa niezbedne!A co do paluszka to skonczylem go ssac jak zaczeto o Tobie myslec ;) :690:
_________________
Pozdrawiam Robert
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 19:18   

Jankes i Julek pewnie pływają w tych wężykach z korkami a elaborat jak o budowie promu kosmicznego .

Na forach audi i bmw też 10 stron poezji o wymianie łączników staba a w praktyce to nawet diaks nie był potrzebny tylko 30 minut roboty .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
maciejtca 


Auto: '97 2.3 kombi
Dołączył: 24 Kwi 2013
Skąd: Trzebnica
Wysłany: |26 Sie 2014|, 2014 19:21   

gufer-posepny,
niestety czasami bardzo ciężko wyłapać użyteczne informacje w morzu niepotrzebnych przepychanek.

Jankes już mi odłoży, więc temat zamknięty.
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:19   

KAżdy sądzi po sobie. Ty sądzisz, że jak ktoś prezentuje jakąś wiedze, to uzywa googli, widac sam tak czynisz. Ja tam na fizyce nie spałem.
Wrzucasz teksty 'Przed naskrobaniem takie wypocin ,nalezaloby najpierw pojezdzic autem', a potem walisz, że 'nie dasz się wciągnąc w idiotyczną dyskusję', którą sam zaczynasz. Kiepski z Ciebie zawodnik, a do tego opierasz swoje tezy na własnym przekonaniu.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
aviator 



Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Cze 2010
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:30   

Trzypion litości, nie można wiedzieć wszystkiego i nie ma sensu wymyślać koła na nowo.
Jak jesteś taki mądry, to zgłoś się do 1 z 10 czy gdzieś indziej np. do NASA a tu przystopuj prosze z wywodami, bo wartość merytoryczna forum spada.

Podziwiam możliwości i samozaparcie w zrozumieniu działania skrzyni -przeczytałem chetnie- ale jakieś pierdy o wezykach, podciśnieniu, niewinnych niczemu wiązkach powinieneś z automatu wygaszac. O "pluciu" i Twoim podejściu do Policji nawet nie będę wspominał. Czytam wszystko i nie ignoruje żadnego użytkownika ale prosisz się bardzo aby być pierwszym...
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 07:59   

mi się wydaje że jak już coś palnie to potem dorabia ideologię do tego
mogę napisać tak każde auto z tych lat ma zaworki zwrotne
wiadomo czemu
więc po co ten temat ;)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 08:08   

Wartość merytoryczna polegająca na tym, że alternatywne, działajace rozwiązanie jest przez osoby, które go nie widziały, nie testowały i nie rozumieją zasady działania określane jako 'pierdy'.
Znajomośc prawa i umiejętność wykorzystywania go w celu obrony przed zapedami niekumatych szeryfuff to zło!
Należy siedzieć cicho i powtarzać mantrę 'wiązki, motorcraft, wiazki, , motorcraft, wiązki, motorcraft,', która zapewni pokój i dobrobyt.
Wybacz, nie dla mnie. Lubię dociekać, lubię wiedzieć dlaczego cos sie dzieje, lubię wymyslać i próbować alternatywnych rozwiązań. Nie bronie nikomu iśc na umysłową łatwizne i powtarzac bez zrozumienia i weryfikacji zasłyszane informacje.
Gdybym pojechał tak, jak radzili 'znawcy', to bym się namęczył z wiazką skrzyni, co by nie przyniosło efektu, więc pewnie by 'znawcy' powiedzieli, że wiązka podłuznicy, zatem kolejna robota, dalej bez efektu. Po wymianie wszystkich wiązek poszłyby pewnie skrzynki, a kiedy nie dało by to efektu grono 'wiedzących' by stwierdziło, że na pewno regeneracja była zrobiona niewłaściwie i to jest przyczyną, a nie to, że taśma overdrive latała jak Żyd po pustym sklepie, co zresztą było podpowiedzią od tych, którzy się zajmują naprawą skrzyń i wiedzą jak ona działa (np. Struna).
Życie mnie nauczyło, że wiedza powtarzana od ucha do ucha sprawdza sie w 80% przypadków. Tyle, że te 80% przypadków to takie, które nei wymagaja tej wiedzy, a 20% pozostałych wymaga zrozumienia problemu. Swoja droga, z tego własnie żyję - moja praca polega na zasuwaniu pod prąd i szukaniu rozwiązań tam, gdzie to, co sie robi zazwyczaj zawodzi.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
Ostatnio zmieniony przez trzypion |27 Sie 2014|, 2014 08:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 08:43   

trzypion napisał/a:
Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny.
A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:00   

aviator napisał/a:
Trzypion litości, nie można wiedzieć wszystkiego i nie ma sensu wymyślać koła na nowo.
Jak jesteś taki mądry, to zgłoś się do 1 z 10 czy gdzieś indziej np. do NASA a tu przystopuj prosze z wywodami, bo wartość merytoryczna forum spada.

Podziwiam możliwości i samozaparcie w zrozumieniu działania skrzyni -przeczytałem chetnie- ale jakieś pierdy o wezykach, podciśnieniu, niewinnych niczemu wiązkach powinieneś z automatu wygaszac. O "pluciu" i Twoim podejściu do Policji nawet nie będę wspominał. Czytam wszystko i nie ignoruje żadnego użytkownika ale prosisz się bardzo aby być pierwszym...

aviator czytasz mi w myślach
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:45   

trzypion, ja nie wiem po co zadajesz pytania na forum, jesli w wiekszosci i tak nie sa nic dla ciebie warte odpowiedzi. Moze lepiej gadaj sobie na PW z wybranymi co ta wiedze wg ciebie maja i nie zawracaj glowy tej wiekszosci 80% co sie nie zna i powtarza w kolko to samo.
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 09:50   

Reader napisał/a:
trzypion napisał/a:
Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny.
A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów.


Pewnie nie jest, mimo to jakos nie wciąga dziwnych zapachów. A spaliny, zauważ, lecą do góry :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 10:23   

Cytat:
trzypion napisał/a: Nie, po prostu pod podwoziem jest niższe cisnienie w trakcie jazdy, niz nad maską (aerodynamika sie kłania) i tamtedy powietrze leci nie do, a z kabiny. A teraz zastanów się czy podczas stania w korku pod podwoziem również jest niższe ciśnienie, oraz jaki skład ma powietrze w takiej sytuacji na poziomie rur wydechowych wiekszości samochodów.


_________________
- dla wszystkich poza trzpiotem: w komorze ssania wentylatora kabinowego panuje niższe ciśnienie niż otoczenia. Na szczęście nie zawsze, i dzięki temu woda może spływać na asfalt. brak zaworków powodował by napływ powietrza zewnętrznego do komory wentylatora, dodatkowo porywając zalegającą tam wodę i bród, i wdmuchiwanie tego do kabiny.
co do podciśnienia pod autem. Nie jestem specem od aerodynamiki, ale z tego, co mnie na fizyce uczyli, pod skrzydłem tworzy się nadciśnienie, a nad skrzydłem podciśnienie i dzięki temu samolot może latać. Samochód w przekroju ma podobny kształt w przybliżeniu do skrzydła i dla tego przy większych prędkościach należy stosować spojlery, by siłę nośną auta równoważyć, oraz dyfuzory, by obniżać ciśnienie pod samochodem. Jedynie za autem powstaje podciśnienie, co jest wykorzystywane do przewietrzania kabiny i robienia w kabinie podciśnienia.

Trzpiot: jednak na fizyce spałeś ....
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |27 Sie 2014|, 2014 10:49   

trzypion napisał/a:
... nie wciąga dziwnych zapachów.
Wszystkiego nosem nie wyczujesz, co nie znaczy że nie jest trujące dla człowieka.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group