$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - instalacja wodorotlenowa?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
instalacja wodorotlenowa?
Autor Wiadomość
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |3 Gru 2012|, 2012 12:48   

pablo19 napisał/a:
ford2fast napisał/a:

Najlepszy czujnik to stare kable zapłonowe z przebiciami :):
To jeszcze napisz mi jak podłączyć do tego wyświetlacz żeby mi pokazywał wilgotność.


Kamerka albo światłomierz pod maską :rofl:

A uwagi o szukaniu paliw nie obłożonych podatkiem nie są trafne - o ile mi wiadomo wykładnia MF, w kontekście "samoróbki" etanolu czy rzepakowego dla samochodzików, jest taka, że to co w baku, to paliwo, i podlega odpowiednim podatkom i koncesjom w obrocie, choćbyś se w szopie za domem upichcił gnojówkę albo na wodzie jeździł.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
pandy 



Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: |3 Gru 2012|, 2012 17:07   

Ja zas sprawdzilbym najprostrze rzeczy - moze ktos ma pod reka elektrody WT40 w ostatecznosci WT20 - wlozyc i umocowac kilka elektrod w puszce rezonansowej albo za filtrem powietrza.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Gru 2012|, 2012 18:56   

http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1 Scorpio na wodę :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
artur.k 



Auto: BOB,Chevy Tahoe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: 3miasto
Wysłany: |15 Gru 2012|, 2012 19:13   

szkoda że ruskiego nie w ząb nie znam :(
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Gru 2012|, 2012 20:48   

Czego nie rozumiesz? "Automobil Ford Scorpio,... woda dwa nul iżektor ... maszyna ... " Filmowiec pyta "kaki rozchód ?" i po chwili oznajmia, że "rozchód zniżony ... na 20 %", a może o 20%. Wszystko jasne jak słońce :D Chyba zostanę tłumaczem rosyjskiego w kancelarii prezydenta i zasilę grupę jego "specjalistów" :D
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
artur.k 



Auto: BOB,Chevy Tahoe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: 3miasto
Wysłany: |15 Gru 2012|, 2012 22:02   

jasne jak dla kogo, ale dzięki :P
 
 
grand funk 
SBI


Auto: AUDI A6 2.4 v6 OśKA
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sie 2007
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 12:31   

byłem u mnie w bielsku zakładać instalke do audiki i goście mają te instalki wodorotlenowe... twierdza ze pobór jest jak halogeny, ale nie gwarantują 20 % oszczędności na spalaniu tak wiec mowie im ze to kupa trochu, bo po co to zakładać skoro nic nie gwarantują poza "przyrostem mocy"
_________________
tel 507527578
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 14:07   

a przyrost mocy to jest nic?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
grand funk 
SBI


Auto: AUDI A6 2.4 v6 OśKA
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sie 2007
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 16:34   

Struna napisał/a:
a przyrost mocy to jest nic?


no właśnie żeby jeszcze hamownie mieli aby zobaczyć jak faktycznie w dieslu idzie ta moc... albo jakiś żywy przykład na temat spalania i tej mocy. myślę, że kwestią czasu jest i będziemy widzieć co i jak z tymi hho. mnie interesuje jak konkretnie się to zachowa w moim tddi ;)
_________________
tel 507527578
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 18:57   

trochę poczytałem i poszperałem i już chyba rozumiem o co chodzi. Jeżdzisz sobie normalnie, a woda jest spokojnie rozkładana na wodór i tlen. Potrzebujesz mocy, to wyprodukowany wodór lub/i tlen idzie do silnika, zwiększając jego moc aż do skończenia wodoru i tlenu. Ze względu na wielkść instalacji i ciśnienia gazów, przypuszczam, że okres ze zwiększoną mocą nie jest za długi.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
artur.k 



Auto: BOB,Chevy Tahoe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: 3miasto
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 19:01   

więc teoretycznie przy odpowiednich rozmiarach układu taka inst.mogłaby zastąpić zwykłą gazownie, tak?
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 19:01   

To chyba trzeba by było wozić agregat prądotwórczy na przyczepce.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 21:22   

grand funk, wpadnij na kurację sterydowa swoim tddi to się zdziwisz jak to zacznie jeździć a i mniej opalać. I to bez żadnych dziwactw, pewne i sprawdzone działania wraz z pomiarami unaoczniajacymi poprawę parametrów.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
grand funk 
SBI


Auto: AUDI A6 2.4 v6 OśKA
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sie 2007
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 21:38   

Struna napisał/a:
grand funk, wpadnij na kurację sterydowa swoim tddi to się zdziwisz jak to zacznie jeździć a i mniej opalać. I to bez żadnych dziwactw, pewne i sprawdzone działania wraz z pomiarami unaoczniajacymi poprawę parametrów.


tak więc powiedz mi jak teraz opala mi w typowym miejskim cyklu 9L...

ile spadnie spalanie?
ile można wyciągnąć z tego silnika w postawce maja okolo 115-120 koni i 280 Nm
czy turbina się nie rozleci bo toż to 10 letnie auto :>
_________________
tel 507527578
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Gru 2012|, 2012 23:04   

jeśli zachowasz podobny styl jazdy to nawet do litra mniej. Turbinie nic się nie stanie. Sam możesz jej bardziej zaszkodzić.

Co do przyrostów to bardzo dużo zależy od tego co auto pokaże w serii na hamowni. Niektóre pokażą 110 kuca a są takie co mają gift od fabryki w postaci 130 koni. Te mocniejsze mają mniejszy przyrost, te słabsze większy. Możesz obejrzeć gro wykresów takich silników na FCP w dziale Tuning, jak również poczytać tam opinie użytkowników po zawirusowaniu auta.

Ja ujme to tak - gdybym osobiście jedził czymś co się daje wirusowac z dobrym skutkiem to bym się ani chwili jie zastanawiał.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |16 Gru 2012|, 2012 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group