$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - jak tu przyspieszyc scorupke nie za duzym kosztem
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak tu przyspieszyc scorupke nie za duzym kosztem
Autor Wiadomość
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 15:16   

Mowimy tu o tanich przerobkach. Czyli ani turbo (ktore zostalo obalone przez spacjalistow i kolege Strune ;) ) ani wymiana silnika nie sa tanie. Dysponujac kwota 2000 zl (min. bo taka trzeba posiadac na zakup silnika, osprzetu i montarzu) lepiej sprzedac fure, dolozyc te 2000 i zakupic mlodszy samochod z silnikiem 2.9 12v albo coswortha.... to taka moja mala teoria :p
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 15:32   

No już te 150 koni to nic ( z takiego silnika to bez problema mogłoby być więcej ) ale ten moment obrotowy w niskim zakresi i dźwięk V6 - to jest muzyka dla mojego ucha :) a już V8 to normalnie suchy orgazm :D :D Polecam wejści sobie na http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/ i obejrzenie demo Mustanga 2005 GT - jest tam moduł odsłuchiwania różnych stanów silnika - pięknie spiewa :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
DobryZiom
[Usunięty]

Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:09   

mowiac o przelozeniu silnika od 2,9 myslalem oczywiscie o silniku 2,9 od coswortha a nie zwyklym 2,9:] wylacznie taka zamina miala by sens i nie wiem czy to nie najlepsze wyjscie
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:20   

TO już lepiej sobie kup cossiego bo przekładka plus silnik to wyjdzie ekstremalna kwota - zresztą części do cossi są strasznie drogie - zwykłe 2.9 pięknie daje radę - poza tym cosi były w automacie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
DobryZiom
[Usunięty]

Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:37   

co nie znaczy ze nie mozna wstawic tam manualnej:] ale koszty przelozenia i kupna moga byc znaczne:/
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:41   

no właśnie skórka nie warta wyprawki - można by i jakieś V8 wsadzić ale się poprostu nie opłaca.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
DobryZiom
[Usunięty]

Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:53   

i znowu wracamy do punktu wyjscia stozek i wydech :] nakies nowe pomysly?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:00   

No możesz głowicę spolerować i gniazda dotrzeć pięknie. może jeszcze szybki wałek jak dostaniesz - może do DOHC będzie w miarę dostępny i tani bo do V6 to straszna kasa.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:23   

zdemontuj zawężkę za przepustnicą (jeśli taka posiadasz) nie wiele to da ale około 5 km ale jest najtańsze
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:44   

No wlasnie po co montowali te zwęzki ? Jak bylem na regulacji gazu gazownik wyciagnal jakies takie okragle pierscienie z przewodow dolotowych i je poszerzal, ale z tego co pamietam to bylo przed przepustnica (dokladnie niedzy filtrem a przepustnica). Jak je sie wywali calkowicie to nie bedzie to mialo negatywnego wplywu na prace silnika ?
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 21:19   

czy ta zwezka wystepowala tylko w przejsciowkach? czy w swoim '90 tez mam jej szukac i wywalic? moze stad ta roznica 115 KM i 120 w starszych?
pozdrawiam
maciek
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 21:29   

Nie tylko w przejsciowkach. Ja mam Scorpio z 87` a silnik z 91` i posiadam takie ustrojstwo.
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 09:00   

zaweżki były montowane po to by zmniejszyć moc silnika i obniżyć emisję spalin. w którymś roku zmieniły się przepisy w niemczech co do emisji spalin i nasz dohc się w nich delikatnie nie mieścił więc niemcy pokompinowali i założyli taką zawężke informację znalazłem na sierrafan więc jeśli to nieprawda to nie moja wina

Ja taką zawężką posiadam i bede ją usuwał na wiosnę, podobno po jej usunięciu należy kompa zresetować ale nie wiem po co przecież to nie ma nic wspólnego z elektroniką

co do roczników to trudno to ustalić kupiłem silnik podobno z 1991 roku i nie miał tego zamontowanego a mój 1992 ma
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 09:46   

No wlasnie ale czy to jest to o czym mysle? Kawalek (plastiku?) umieszczony w dolocie pomiedzy filtrem a przepustnica ( nie pamietam juz dokladnie w ktorym miejscu) ? No i czy w 2.9 tez montowali to ustrojstwo ? Bo jesli tak to wypieprze ino bedzie furczalo ;) :lol:
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 10:20   

nie wiem jak w 2,9 ale u mnie jest za przepustnicą jest metalową blachą o grubości około 6 mm i ma otworek o miejszej średnicy niż przepustnica jest przykręcona tymi samymi śrubami co przepustnica do kolektora jak trzeba to wykonam fotki i pokaże gdzie ona sobie siedzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group