jak tu przyspieszyc scorupke nie za duzym kosztem |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 15:16
|
|
|
Mowimy tu o tanich przerobkach. Czyli ani turbo (ktore zostalo obalone przez spacjalistow i kolege Strune ) ani wymiana silnika nie sa tanie. Dysponujac kwota 2000 zl (min. bo taka trzeba posiadac na zakup silnika, osprzetu i montarzu) lepiej sprzedac fure, dolozyc te 2000 i zakupic mlodszy samochod z silnikiem 2.9 12v albo coswortha.... to taka moja mala teoria |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 15:32
|
|
|
No już te 150 koni to nic ( z takiego silnika to bez problema mogłoby być więcej ) ale ten moment obrotowy w niskim zakresi i dźwięk V6 - to jest muzyka dla mojego ucha a już V8 to normalnie suchy orgazm :D Polecam wejści sobie na http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/ i obejrzenie demo Mustanga 2005 GT - jest tam moduł odsłuchiwania różnych stanów silnika - pięknie spiewa |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DobryZiom [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:09
|
|
|
mowiac o przelozeniu silnika od 2,9 myslalem oczywiscie o silniku 2,9 od coswortha a nie zwyklym 2,9:] wylacznie taka zamina miala by sens i nie wiem czy to nie najlepsze wyjscie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:20
|
|
|
TO już lepiej sobie kup cossiego bo przekładka plus silnik to wyjdzie ekstremalna kwota - zresztą części do cossi są strasznie drogie - zwykłe 2.9 pięknie daje radę - poza tym cosi były w automacie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DobryZiom [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:37
|
|
|
co nie znaczy ze nie mozna wstawic tam manualnej:] ale koszty przelozenia i kupna moga byc znaczne:/ |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:41
|
|
|
no właśnie skórka nie warta wyprawki - można by i jakieś V8 wsadzić ale się poprostu nie opłaca. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DobryZiom [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 16:53
|
|
|
i znowu wracamy do punktu wyjscia stozek i wydech :] nakies nowe pomysly? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:00
|
|
|
No możesz głowicę spolerować i gniazda dotrzeć pięknie. może jeszcze szybki wałek jak dostaniesz - może do DOHC będzie w miarę dostępny i tani bo do V6 to straszna kasa. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:23
|
|
|
zdemontuj zawężkę za przepustnicą (jeśli taka posiadasz) nie wiele to da ale około 5 km ale jest najtańsze |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 17:44
|
|
|
No wlasnie po co montowali te zwęzki ? Jak bylem na regulacji gazu gazownik wyciagnal jakies takie okragle pierscienie z przewodow dolotowych i je poszerzal, ale z tego co pamietam to bylo przed przepustnica (dokladnie niedzy filtrem a przepustnica). Jak je sie wywali calkowicie to nie bedzie to mialo negatywnego wplywu na prace silnika ? |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 21:19
|
|
|
czy ta zwezka wystepowala tylko w przejsciowkach? czy w swoim '90 tez mam jej szukac i wywalic? moze stad ta roznica 115 KM i 120 w starszych?
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |14 Sty 2005|, 2005 21:29
|
|
|
Nie tylko w przejsciowkach. Ja mam Scorpio z 87` a silnik z 91` i posiadam takie ustrojstwo. |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 09:00
|
|
|
zaweżki były montowane po to by zmniejszyć moc silnika i obniżyć emisję spalin. w którymś roku zmieniły się przepisy w niemczech co do emisji spalin i nasz dohc się w nich delikatnie nie mieścił więc niemcy pokompinowali i założyli taką zawężke informację znalazłem na sierrafan więc jeśli to nieprawda to nie moja wina
Ja taką zawężką posiadam i bede ją usuwał na wiosnę, podobno po jej usunięciu należy kompa zresetować ale nie wiem po co przecież to nie ma nic wspólnego z elektroniką
co do roczników to trudno to ustalić kupiłem silnik podobno z 1991 roku i nie miał tego zamontowanego a mój 1992 ma |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 09:46
|
|
|
No wlasnie ale czy to jest to o czym mysle? Kawalek (plastiku?) umieszczony w dolocie pomiedzy filtrem a przepustnica ( nie pamietam juz dokladnie w ktorym miejscu) ? No i czy w 2.9 tez montowali to ustrojstwo ? Bo jesli tak to wypieprze ino bedzie furczalo |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Sty 2005|, 2005 10:20
|
|
|
nie wiem jak w 2,9 ale u mnie jest za przepustnicą jest metalową blachą o grubości około 6 mm i ma otworek o miejszej średnicy niż przepustnica jest przykręcona tymi samymi śrubami co przepustnica do kolektora jak trzeba to wykonam fotki i pokaże gdzie ona sobie siedzi |
|
|
|
|
|