Zacinający się rozrusznik w oczatym 2.3 |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:23
|
|
|
Chociaż opcja z przekaźnikiem nie jest złą opcją to ja polecam wyczyścić/naprawić stacyjkę. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:34
|
|
|
raczej wymienić na nową - o ile jest do dostania |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:41
|
|
|
Ja nie wymieniłem i nie narzekałem po wyczyszczeniu/naprawieniu. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:42
|
|
|
przecież Ty nie masz mk2/3 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 10:57
|
|
|
Przecież to taka sama stacyjka, która również potrafiła się popsuć/zasyfić w moim MKI '90. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:02
|
|
|
tam się nie psuje stacyjka jako taka, tylko sama jej część elektryczna tzw. kostka stacyjki
no i jest ona inna - choć zadanie ma to samo.
Napisz może zatem, co takiego i w jaki sposób naprawiłeś - może komuś też się uda taka sztuka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:10
|
|
|
zdaje sie,że to jest juz opisane w warsztacie,własnie przez Pablo |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 11:27
|
|
|
ja tam widzę opis/schemat przekaźnika w obwodzie stacyjki |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 12:00
|
|
|
w kazdym razie gdzies ten temat był i było pokazane to dokąłdnie co Pablo robił |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 12:14
|
|
|
lukas2 napisał/a: | ... Rozrusznik robi jeden cyk i nie kręci. Wymiana rozrusznika nic nie dała. Po podaniu mu dodatkowym kablem + z aku odpala po przekręceniu kluczyka czyli normalnie. ... | Jak byś mógł to rozjaśnić, gdzie podałeś ten + z aku?
Struna napisał/a: | tam się nie psuje stacyjka jako taka, tylko sama jej część elektryczna tzw. kostka stacyjki
no i jest ona inna - choć zadanie ma to samo.
Napisz może zatem, co takiego i w jaki sposób naprawiłeś - może komuś też się uda taka sztuka. | "Stacyjka" to taki skrót myślowy, oczywiście chodzi o tzw. "kostkę stacyjki".
Poszukam zdjęć, a może znajdę mój stary opis.
Okej, kwintesencja "czyszczenia/naprawy" jest tu:tutaj
Zdjęcia jeszcze nie namierzyłem |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Cze 2017|, 2017 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:06
|
|
|
+ z aku na + rozrusznika, czyli jakby dodatkowy gruby czerwony kabel poszedł. Istnieje jeszcze możliwość że mój przewód jest coś nie teges już... |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:16
|
|
|
Tak myślałem, czyli to nie wina stacyjki i tu żadne przekaźniki nie pomogą, potrzebny nowy gruby przewód, albo może w starym trzeba tylko coś wyczyścić. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 14:18
|
|
|
złapać za ten kabel czerwony,może być końcówka przy aku zasniedziała na kablu i kabel będzie gorący,wtedy jest taki objaw,ze cyka i nie odpala
[ Dodano: |1 Cze 2017|, 2017 14:20 ]
Pablo,wtedy kupujemy nowy przewód o odpowiedniej dlugosci i zakuwamy nowe koncówki
rozkuj starą przy aku to zobaczysz w czym tkwi problem
mozena tez go rozkuc ,wyczyscic same zasniedziałe kable i zakuc nową zakuwke z tej jednej strony |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Cze 2017|, 2017 15:03
|
|
|
Ja kiedys podawalem plus prosto z aku wlasnie na ten czarno czerwony kabel jak nie chcial krecic "z kluczyka" |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |2 Cze 2017|, 2017 18:00
|
|
|
No to wymiana kabli rozrusznika (całej wiązki) pomogła. Założyłem z innego oryginalną i pali jak dawniej |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
|