dokładka spyskiwaczy reflektorów mk3 |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |5 Lis 2014|, 2014 22:29
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Reader poczytaj.... nie mam osadzonych pinów we wtyczce na słupku. | We wtyczce czy w gnieździe?
Bo we wtyczce to właśnie trzeba ewentualnie dołożyć i wtedy to nie dziwne że ich nie masz. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
artur.k
Auto: BOB,Chevy Tahoe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2011 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: |5 Lis 2014|, 2014 22:42
|
|
|
Reader jemu chodzi o gniazdo w słupku... szkoda że wcześniej o tym nie napisałeś bo ja 3 dni temu wsadzałem tempomat do 2.3 i miałem w rękach z ori kablownią od sprysków... wykorzystaj tylko kabelki potrzebne do uruchomienia sprysków i daj spokój ze słupkiem...swoją drogą nie myślałeś by do sprysków dać osobny wł. w kabinie?podobno straasznie dużo płynu zużywają... |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |5 Lis 2014|, 2014 23:14
|
|
|
Reader właśnie brakuje pinów w gnieździe na słupku co jest zamontowane na aucie w tej chwili.
Artur myślę jak to uruchomić jak kolwiek. Osobny włącznik mógłby być cbociaż jestem zwolennikiem oryginałów. Nie ruszę z jiczym dopóki nie dowiem się które z 3 pinów do przekaźnika za co odpowiadają i nie znajdę jakiegoś sensownego plusa po zapłonie. Chociaż robiąc to na osobnym włączniku to żadna filozofia bo plus z aku, masa gdzie bądź i włącznik po drodze. Ale jednak wolałbym to chciaż trochę jak w oryginale. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 07:25
|
|
|
Przeciez Reader podsylal ladnie rozpisany/ rozrysowanyc schemat. Tam jest wszystko. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 07:53
|
|
|
Lukas2, znowu trzeba się będzie umówić |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 13:33
|
|
|
Elektryka sprysków ogarnięta tylko jest problem. Wyjeżdżają ale nie pryskają. O co kaman? Jak dmucham w dysze to niby prselot między nimi jest. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 13:35
|
|
|
trzeba odpowietrzyc |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 14:18
|
|
|
Podłącz na dłużej na krótko niech się przepchaja lub zamień miejscami kable na pompce spryskow u mnie pomoglo i śmiga do dzisiaj |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 14:42
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Wyjeżdżają ale nie pryskają. | - albo za krótki czas pracy, albo ciekną ci spryski na łączeniu. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 15:04
|
|
|
Już sikają. Za maly prąd dostawała pompka. Po podłączeniu bezpośrednio pod aku żyją. I tak zostaną podłączone. Pod aku z bezpiecznikiem po drodze, lampa i sygnałz pompki szyby no i masa. Pytanie: jaki dać bezpiecznik??? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Lis 2014|, 2014 17:28
|
|
|
10A powinien wystarczyć spokojnie. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |25 Lis 2014|, 2014 18:58
|
|
|
Pilnie proszę zdjęcie zamontowanych sprysków jak to wygląda od spodu. Mógłby ktoś wrzucić? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |30 Lis 2014|, 2014 12:00
|
|
|
ten trójnik jest ważny bo to zawór przeciwzwrotny jest . punkty montażowe to pikuś , dziury to zabawa . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |17 Sty 2015|, 2015 23:05
|
|
|
Temat ogarnięty i zrobione jak w oryginale... 1 kabelek do wtyczki do dużej skrzynki i dwa do zworki za zegarami ukrytej. Dwa pozostałe od przekaźnika to zasilanie pompki i masa całości wzięta z za lampy. Powycinane dziurska i spryski sikają ładnie chociaż ten od pasażera jakby mocniej niż ten po stronie kierownika. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
|