Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E? |
Autor |
Wiadomość |
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 23:03 Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E?
|
|
|
...bo spalanie 22-23l/100km zaczyna mnie drażnić i nie wiem czy inwestować w nowy czy naprawić ten który mam
Zestaw widzę 77 zeta za oryginał..jest gdzieś taniej? (zamienniki odpadają)
http://allegro.pl/k42-ory...2727038798.html |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
Ostatnio zmieniony przez Vaux |20 Paź 2012|, 2012 23:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 23:13
|
|
|
pozorna oszczednosc
znajdziesz taniej o 5pln ale przez ten czas wydasz 30 wiecej na alpage
bierz i regeneruj, sam bedziesz wiedzial czy zaoszczedziles |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |20 Paź 2012|, 2012 23:36
|
|
|
Fajna robota, tylko ten twardy syf ze środka po stronie gazowej się nieprzyjemnie usuwa. Nie zapomnij wymienić gumki w grzybku elektrozaworu - ja przeoczyłem i mi sie teraz elektrozawór "przysysa". |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 08:15
|
|
|
BRC to coś pośredniego pomiędzy Tomasetto (którego nie opłaca sie regenerować) a LOVATO (którego zregeneruje nawet przedszkolak).
Czyli w krótkich zołnierskich słowach, regeneracja BRC to koło fortuny gdzie masz jakieś 60-70 % na sukces. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 09:16
|
|
|
No wlasnie o to mi chodzi, regenerowalem juz omvla i lovato i bylo ok ale pamietam ze ktos na forum pisall ze niektore parowniki sa nieregenrowalne; ) |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 10:14
|
|
|
kup drugi parownik
bo to brc jest nie udane |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 14:38
|
|
|
Drugi=inny? |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 17:56
|
|
|
tak zdecydowanie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |21 Paź 2012|, 2012 20:36
|
|
|
Polecam cepa czyli Lovato teraz widziałem nawet na 140kW |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
Ostatnio zmieniony przez Adam73 |21 Paź 2012|, 2012 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 09:57
|
|
|
Jeżeli można się wypowiedzieć to i ja się wypowiem, ja mam taki parowniczek niby do 100kW 136KM, lecz u mnie w 12v skręcony do połowy + blos radzi sobie bardzo dobrze, nie zabrakło mu gazu nigdy, chyba że już była końcówka, zaś te parowniki landi renzo ktoś już kiedyś pisał w moim temacie jak się martwiłem za czasu że 136km a z fabryki miałem 145km i że to nie wyrobi, ale spokojnie.. ma dość spory zapas i jest wszystko dobrze, regenerowałem go jakiś rok temu i za zestaw regeneracyjny zapłaciłem całe 60zł, wymiana jest prosta również, a jakby ktoś miał problemy to gdzieś mam w linkach instrukcję "Krok po Kroku"
Pozdrawiam
Kamil |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 10:31
|
|
|
w obu swoich mam Tomasetto ze zintegrowanym filterkiem
w 2,9 mialem Super do 200KM i zostawilem go w boa,pracuje tak jak powinien,wyregulowalem tylko pod blosa w boa i nie placze
w dohcu mam do 140 KM i tez jezdze.
Powiem szczerze,ze odkad mam te parowniki ani razu ich nie dotknalem paluchem,oprocz oczywiscie regulacji pod blosa |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |23 Paź 2012|, 2012 18:59
|
|
|
To są dobre parowniki. Dość "stara" firma. Podobnie jak LOVATO wspomniane czy BRC. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 00:09
|
|
|
Staneło na tym że jednak zregenerowałem BRC oryginalnym zestawem...z tego co zobaczyłem to ogólnie prosty konstrukcyjnie parownik, nawet dość czysty był w środku Zobaczymy jak spalanie i wolne obroty teraz będą.. |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
Ostatnio zmieniony przez Vaux |29 Paź 2012|, 2012 00:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 07:09
|
|
|
nie polecam ale zrobisz jak chcesz |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 08:34
|
|
|
pepi, kiedy on już to zrobił |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
|