brak lockup |
Autor |
Wiadomość |
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |11 Paź 2012|, 2012 20:15
|
|
|
zdjęcie płyty sterowniczej to już nowa uszczelka conajmniej będzie potrzebna . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |11 Paź 2012|, 2012 20:36
|
|
|
WieSiu, jakbyś jednak się zagrzebał i chciał elektrozawór na testy to mogę Ci podesłać. Wyciągnięty ze skrzyni, która z bólem przełaczała 3-4-3, ale lockup działał. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 00:37
|
|
|
Cytat: | jakiego typu koszty sie z tym wiaza,co trzeba zmieniac jak sie zdejmie sterowanie ? Nie da sie tego tloczka i elektrozaworu wyciagnac bez ruszania plyty sterowniczej ? |
Minimum trzy uszczelki :
Pod michę
Pod i nad płytę sterowania
Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania
W oryginale to szkoda nawet pytać , a w zamienniku około stówki z wysyłką
Aro napisał/a: | elektrozawór na testy to mogę Ci podesłać |
W emkaczy są całkiem inne elektrozawory |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |12 Paź 2012|, 2012 00:40, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 06:31
|
|
|
ford2fast napisał/a: | W emkaczy są całkiem inne elektrozawory | a to psikus |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:46
|
|
|
WieSiu napisał/a: | to co mam zdjac filtr i zajrzec do zaworu ? wyciagnac go ? jesli tak to jak moge sprawdzic czy to jego wina ? Jakby co mam 2 skrzynie w ktorej lockup dziala,wiec moglbym te zawory przelozyc i byc moze moja skrzynia by sie w pelni naprawila i nie musialbym zmieniac na kolejna skrzynie. |
Mając tyle skrzyń co Ty, to już dawno miałbym jedną (tą w najgorszym stanie) w proszku aby dokładnie podejrzeć co i jak.
Trzeba zlokalizować zawór lock-up:
http://www.fordscorpio.co...LDEoverhaul.pdf
zdemontować i obejrzeć, jeśli nie znajdziesz nic podejrzanego to ponowny montaż skrzyni celem testowania jest średnio sensowny.
Jeśli, tak jak Adam_2000 pisał, hydraulika skrzyni nie zezwala na załączenie lock-up na niskim biegu to można by prześledzić który to jest ten zawór "zezwalający" i jego też sprawdzić bo z Twojego opisu w pierwszej kolejności bym podejrzewał niesprawność któregoś z tych dwóch elementów.
Inna sprawa, że takie podmiany zaworów trzeba było robić na aucie bo byś mógł od razu test zrobić. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:54
|
|
|
ja mam 2 skrzynie na graty
z bob jakby co
i akurat te biegi były ok |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 07:58
|
|
|
Brzmi jak propozycja.
Mogę Cię uwolnić od jednej. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:00
|
|
|
ford2fast, by byl bardzo wdzieczny za sprawdzenie.
Aro, dziekuje za checi, ale mam 2 skrzynie,wiec w razie czego cos zloze z 2. Ale rozbierac na czesci pierwsze to nie mam zamiaru na ta chwile. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:29
|
|
|
Reader napisał/a: | ford2fast, by byl bardzo wdzieczny za sprawdzenie |
Zawór lock-up to numer 11 na 43 stronie powyższej serwisówki |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:30
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania |
to jeszcze tylko taka wiedza by mi sie przydala.
ford2fast napisał/a: | Zawór lock-up to numer 11 na 43 stronie powyższej serwisówki |
o to tez cenna wiedza. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 08:36
|
|
|
WieSiu napisał/a: | ford2fast napisał/a:
Jutro sprawdzę czy da się wymienić bez ruszania sterowania
to jeszcze tylko taka wiedza by mi sie przydala. |
Spokojnie , przeżuwam pożywne śniadanko |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 09:02
|
|
|
ford2fast napisał/a: | przeżuwam pożywne śniadanko |
smacznego |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 09:10
|
|
|
WieSiu napisał/a: | ford2fast napisał/a: | przeżuwam pożywne śniadanko |
smacznego |
A dziękuję , teraz chwila relaksu i pewnie na południe dotrę do pracy
Sprawdź jeszcze dostępność uszczelek nad i pod płytę sterowania , tak na wszelki |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |12 Paź 2012|, 2012 09:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 09:13
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Sprawdź jeszcze dostępność uszczelek nad i pod płytę sterowania , tak na wszelki |
nie wiem czy sie pojdejme zadania jesli trzeba ta plyte sciagac, nie robilem tego nigdy,boje sie,bo jak widze ta serwisowke to mnie rozwala juz ten pierwszy okragly element przykrecony do plyty. Jesli da sie grzebac przy samym zaworze i tloczkach,to jeszcze moze sie podejme,bo to nie wyglada strasznie |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |12 Paź 2012|, 2012 10:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |12 Paź 2012|, 2012 09:55
|
|
|
WieSiu napisał/a: | ... boje sie,bo jak widze ta serwisowketbo mnie rozwala juz ten pierwszy okragly element przykrecony do plyty .... |
To może lepiej sobie odpuść, strach nie jest dobrym pomocnikiem.
Przykładowe tematy ze zdjęciami z inspekcji A4LD , co prawda nie BOBowej, ale looknąć zawsze warto:
http://www.explorerforum....ead.php?t=98027
http://www.explorerforum....threadid=101571 |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|