Drżenie autka na LPG od czasu do czasu |
Autor |
Wiadomość |
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:05 Drżenie autka na LPG od czasu do czasu
|
|
|
Witam...
Ceny PB na stacjach rosną w kosmos to nachodzi mnie na pomykanie na gazie
Tylko jest problem, od czasu do czasu po tym jak przerzucę na gaz samochód cały drży,
lewarek, kierownica. normalnie masakra... a czasami ładnie się przerzuca i pięknie chodzi...
Świece nowe, kable też, instalacja po regulacji I generacja, reduktor Tomasetto...
I może częściej to drżenie występuje jak jest deszcz, mokro, chociaż do końca nie ma
reguły...
Może macie jakieś pomysły...
Może to mieć związek z tym pęknięciem przy reduktorze?
|
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:09
|
|
|
Rozsadziło elektromagnes ,możliwe że trzpień nie uchyla sie do końca i to ogranicza dopływ gazu. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:14
|
|
|
Da się to zakleić taśmą izolacyjną i można śmigać czy trza wymieniać...
Adam a jakieś złe konsekwencje dla silnika z tego powodu mogą być?
Bo mówię czasami ładnie się przerzuca i idzie jak burza |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:21
|
|
|
Jak jeszcze nie zaśniedziało to izolacja wystarczy
playandwin24 napisał/a: | jakieś złe konsekwencje dla silnika z tego powodu mogą być? | raczej nie,choć przy małej ilości LPG może nastąpić wypalanie gniazd zaworów. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:24
|
|
|
Adam jak tak drży to nie jadę na LPG tylko pomykam na Pb...
Dzięki Kolego |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 18:23
|
|
|
drut w cewce też jest izolowany
to tylko po to aby syf nie leciał
zaklej i smigaj dalej |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 18:30
|
|
|
Ok dzięki Pepi
[ Dodano: |19 Sty 2012|, 2012 14:30 ]
A jak to jest z tym gazem tzn wiem, regulacja, nie jeździć na zaworach, dbanie itp ale to
suche paliwo, podobno wypala uszczelkę pod głowicą zgadzacie się z tym?
I mam jeszcze jedno pytanie mam taką instalkę że przyciskam guzior, gaz wciskam obroty
rosną tak do około 2 tys i wtedy przełącza mi się na gaz, ale mam kompa od gazu
jest na fotce powyżej bagnetu od oleju po prawej delikatnie...
I mam pytanko czy to jest gaz I generacji czy może II?
|
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:36
|
|
|
jak masz zwykłą śrubę na przewodzie to 1
jak masz silniczek i śrubę to masz 1/2
jak masz krokowy to 2
od palinka do parownika na tym to jest |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |19 Sty 2012|, 2012 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:46
|
|
|
Dołączę się do tematu, ja posiadam kompa + silniczek krokowy firmy O.M.V.L Milenium, lecz zamontowałem blosa i silniczek poszedł to wywalenie, a przewód zaizolowany, blos wstępna regulacja, duża 1.5 obrotu od 0, mała 2.5 od zera (bądź odwrotnie bo już nie pamietam) Teraz co myślicie o tym żeby podłączyć krokowca pomiędzy blosa a parownik? wyreguluje mi któs to? Aktualnie wąż od parownika idzie od razu do blosa. Poprzednio palniki + trójnik |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |19 Sty 2012|, 2012 20:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:59
|
|
|
Między BLOS-em a parownikiem nic nie powinno być. Chyba że na diagnostyce będą na to śle patrzyć to wtedy wstawia się wydłubany silniczek krokowy.
Co do ustawień Blosa to na forum się ktoś znajdzie kto Ci to dobrze wyreguluje. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 21:58
|
|
|
Diagnostę mam na prawdę w porządku Więc bez problemowo, a możesz podać jakiś przykład kto by się tym zajął? Bądź dobrze wytłumaczył? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:03
|
|
|
Struna przykładowo. Przy okazji ma hamownię to ustawi ładnie pod obciążeniem. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:06
|
|
|
To Kamil czeka Cię wycieczka do Krakowa |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:14
|
|
|
playandwin24 napisał/a: | To Kamil czeka Cię wycieczka do Krakowa |
540km w jedną stronę ;P |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Sty 2012|, 2012 12:27
|
|
|
miewamy klientów z pomorza ale akurat w kwestii gazowni to średnio ekonomicznie uzasadnione, no ale jakbyś przy okazji gdzieś jechał w te strony to czemu nie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|