Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drżenie autka na LPG od czasu do czasu
Autor Wiadomość
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:05   Drżenie autka na LPG od czasu do czasu

Witam...

Ceny PB na stacjach rosną w kosmos to nachodzi mnie na pomykanie na gazie

Tylko jest problem, od czasu do czasu po tym jak przerzucę na gaz samochód cały drży,

lewarek, kierownica. normalnie masakra... a czasami ładnie się przerzuca i pięknie chodzi...

Świece nowe, kable też, instalacja po regulacji I generacja, reduktor Tomasetto...

I może częściej to drżenie występuje jak jest deszcz, mokro, chociaż do końca nie ma

reguły...

Może macie jakieś pomysły...

Może to mieć związek z tym pęknięciem przy reduktorze?

_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:09   

Rozsadziło elektromagnes ,możliwe że trzpień nie uchyla sie do końca i to ogranicza dopływ gazu.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:14   

Da się to zakleić taśmą izolacyjną i można śmigać czy trza wymieniać... :P

Adam a jakieś złe konsekwencje dla silnika z tego powodu mogą być?

Bo mówię czasami ładnie się przerzuca i idzie jak burza :-d
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:21   

Jak jeszcze nie zaśniedziało to izolacja wystarczy
playandwin24 napisał/a:
jakieś złe konsekwencje dla silnika z tego powodu mogą być?
raczej nie,choć przy małej ilości LPG może nastąpić wypalanie gniazd zaworów.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 17:24   

Adam jak tak drży to nie jadę na LPG tylko pomykam na Pb... :)

Dzięki Kolego :D
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 4.2 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 18:23   

drut w cewce też jest izolowany
to tylko po to aby syf nie leciał
zaklej i smigaj dalej
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |18 Sty 2012|, 2012 18:30   

Ok dzięki Pepi :)

[ Dodano: |19 Sty 2012|, 2012 14:30 ]
A jak to jest z tym gazem tzn wiem, regulacja, nie jeździć na zaworach, dbanie itp ale to

suche paliwo, podobno wypala uszczelkę pod głowicą zgadzacie się z tym?

I mam jeszcze jedno pytanie mam taką instalkę że przyciskam guzior, gaz wciskam obroty

rosną tak do około 2 tys i wtedy przełącza mi się na gaz, ale mam kompa od gazu

jest na fotce powyżej bagnetu od oleju po prawej delikatnie...


I mam pytanko czy to jest gaz I generacji czy może II?

_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 4.2 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:36   

jak masz zwykłą śrubę na przewodzie to 1
jak masz silniczek i śrubę to masz 1/2
jak masz krokowy to 2 :-d
od palinka do parownika na tym to jest
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
Ostatnio zmieniony przez pepi |19 Sty 2012|, 2012 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:46   

Dołączę się do tematu, ja posiadam kompa + silniczek krokowy firmy O.M.V.L Milenium, lecz zamontowałem blosa i silniczek poszedł to wywalenie, a przewód zaizolowany, blos wstępna regulacja, duża 1.5 obrotu od 0, mała 2.5 od zera (bądź odwrotnie bo już nie pamietam) Teraz co myślicie o tym żeby podłączyć krokowca pomiędzy blosa a parownik? wyreguluje mi któs to? Aktualnie wąż od parownika idzie od razu do blosa. Poprzednio palniki + trójnik
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |19 Sty 2012|, 2012 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 20:59   

Między BLOS-em a parownikiem nic nie powinno być. Chyba że na diagnostyce będą na to śle patrzyć to wtedy wstawia się wydłubany silniczek krokowy.
Co do ustawień Blosa to na forum się ktoś znajdzie kto Ci to dobrze wyreguluje.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 21:58   

Diagnostę mam na prawdę w porządku :) Więc bez problemowo, a możesz podać jakiś przykład kto by się tym zajął? Bądź dobrze wytłumaczył?
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:03   

Struna przykładowo. Przy okazji ma hamownię to ustawi ładnie pod obciążeniem.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:06   

To Kamil czeka Cię wycieczka do Krakowa ;)
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |19 Sty 2012|, 2012 22:14   

playandwin24 napisał/a:
To Kamil czeka Cię wycieczka do Krakowa ;)

540km w jedną stronę ;P
_________________
'94 FS Mk2 BoŁa 2.9 24V MSB kombi +LPG
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km hatchback
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Sty 2012|, 2012 12:27   

miewamy klientów z pomorza :) ale akurat w kwestii gazowni to średnio ekonomicznie uzasadnione, no ale jakbyś przy okazji gdzieś jechał w te strony to czemu nie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group