$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Drganie kiery
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drganie kiery
Autor Wiadomość
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |17 Sie 2005|, 2005 10:36   

Dokładnie Jurku czekam aż skończy mi się urlop i zrobie sobie to sam. A byłem tak z ciekawości w ASO Forda i tam krzyknęli za przetoczenie tarcz przednich 176 PLN, a,z mi gały wyszły na wirzch, no i grzecznie podziękowałem i wyszedłem.
Pozdrawiam
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sie 2005|, 2005 11:13   

Wiesz co Robert mialem cholernie podobnie. wymieniłem gumy przy wachaczach, zreanimowałem z Kubą gumy mocujące stabilizator do nadwozia dalej lipa 70 -90 auto sie trzebie i nie jedzie prosto, jeszcze magiel mialem po drodze zmieniany(oczywiscie zbierznosci nie zrobilem bo po co marnowac kaske :mrgreen: ) wiec totalne zamieszanie. i okazało sie ze jedna opona ma szczelony kord na całej dlugosci. nawet jak wywazysz to i tak sie dziwnie zachwouje. bo wystarczylo sie rozpedzic do 120 i mozna bylo puscic kierownice i auto jechalo idealnie. wiec boje sie ze wymiana gum da niewiele. a jesli problemem jest wywazenie opon to ze zwiekszeniem predkosci problem sie nasila wprost proporcjonalnie. napewno nie zanika!! wiec obejrzyj sobie opony.
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 22:52   

Oponki wymieniłem dzisiaj na nowe ( używki-mają rok i chyba 4 miechy), i dalej to samo, dla sprawdzenia przełożyłem tył na przód przed kupnem nowych i niestety było to samo, więc pozostaje mi przetoczyć lekko tarcze, bo wszystko inne jest w jak najlepszym porządku, tylko nie wiem jak tam zbieżność, ale mi oponek nie drze czyli myślę, że zbieżność jest spoko, ale przed toczeniem sprawdzę sobie tarcze na czunik. jak już mi się uda z tym fantem uporać to dam znać co było przyczyną tej trzęsiawki kiery.
Pozdrawim
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |18 Sie 2005|, 2005 23:06   

z tymi tarczami to walcz jesli ci trzepie przy hamowaniu jesli nie ma roznicy czy hamujesz czy nie to to olać bo nic toczenie/wymiana nie da.

zbierznosc jest w miare oki jesli auto jedzie prosto i kola po skreceniu wracaja do pozycji jazda na wprost. zostaja jeszcze ew. luzy na maglu. a masz pewnosc ze twoje felgi nie wymagają prostowania?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 09:28   

możesz też mieć luz na sworzniu wahacza - jak delikatny to go bardzo ciężko namierzyć a też kiera wtedy świrować lubi. A co do darcia opon - możesz mieć kiepską zbieżność a oponek nie będzie widocznie ubywać - więc też warto ten trop sprawdzić i to jeszcze przed innymi działaniami.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 10:04   

OK zaraz jadę na ustawienie zbieżności, co do felg to chyba są proste bo w wulkanizacji nic nie mówił na temat krzywych felg, gdyby były chyba krzywe to facet by od razy zauważył przy wyważaniu kół (chyba ), przy hamowaniu rzeczywiście jest wszystko w porządku kiera mi nie telepie, no zaraz jadę na zbieżność jak to nic nie da, to wymienię te swożnie wahacza. Na maglownicy zero luzu.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 11:33   

swożnie sa niewymienne - jak się sypna to cały wahacz trzeba wymienić.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 11:58   

luz mam na obu jakos nie telepie:)
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 15:27   

Chłopaki kurwa mać w końcu jest ok. , otóż pojechałem na żbieżność i mówię mu co się dzieje, a gość mówi, że po ustawieniu zbieżności będzie dalej telepało bo zbiezność nie ma nic wspólnego z telepaniem kiery, podniósł mi auto na kanale potem podniósł oba koła, sprawdził luzy itd, pokręcił kołami i się kurcze okazało, że jedna felga ( prawa ) jest krzywa. Pojeżdziłem po szrotach ale nie znalazłem stalowej 15'' , więc pojechałem do zakładu gdzie prostują. 1,5 godzinki to trwało i po zabawie. Kosztowało mnie to prostowanie 65 PLN z wyważeniem obu kół. Uff nareszcie auto normalnie jeździ. Także u mnie przyczyną telepania kiery było koło. Marcyś miałeś poraz kolejny rację. Dzięki za wszystkie rady, porady i sugestie od Was wszystkich.
Pozdrawiam
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Sie 2005|, 2005 16:00   

no i właśnie to jest to - generalnie żeby przy wyważaniu zauważyć krzywą felge to musi ona byc fest krzywa. Dobrze że ta najtańsza opcja Cię dotknęła a nie np. wahacze albo listwa.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |21 Sie 2005|, 2005 14:36   

noi gratuluje bo to jest niemozliwie wkurwiające jak koło telepie. Robert nie wiem czemu ale myzawsze mamy te same problemy tylko ja kilka miesiecy wczesniej. OT - gdzies pisales ze ci sprzeglo chodzi ciezko, przerobilem miesiac temu ten problem wynik byl nietypowy jesli cie to interesuje daj znac na PW.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Sie 2005|, 2005 10:44   

czasem wymiana linki wystarczy.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |22 Sie 2005|, 2005 15:54   

Struna napisał/a:
czasem wymiana linki wystarczy.


no przeciez pisalem ze nietypowy :D nastarszyliscie mnie ze linka mi sie urwie albo cos pojechalem zserany do kuby bo mial jakas z ohacka zachomikowaną a tu lipa- moja linka ideał., okazalo sie ze lapa wysprzeglająca miala jakies opory po osce na ktorej pracuje- troche smaru i chodzi leciutko:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group