Instalka w 2.9 - pytania |
Autor |
Wiadomość |
DeMaDeS [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 07:55 Instalka w 2.9 - pytania
|
|
|
nieznalazlem jednoznacznych wiadomosci na moje pytania wiec musze napisac post, jesli ktos wie w jakim poscie znajde odpowiedzi prosze o linki
pytania: do 2.9 12v isntalacja z emulatorem czy bez?
czy komp po jezdzie na gazie ma pozniej problemy z jazda na benzynie ?
ile jest lambd w 2.9 bez przeplywomeirzy ? jak to podpiac ? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 10:33
|
|
|
bywały odmiany z jedną sondą Speedo
w sumie od gazu mogą występowac błędy dot. sond lambda dlatego też można pomyślec o emulatorze. Natomiast ja po wlasnych już różnego rodzaju testach polecam BLOS-a |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 10:49
|
|
|
nie wyglądało to na rzeźbę u wujka mietka. Albo wujek mietek to niekiepski rzeźbiarz |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DeMaDeS [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 12:04
|
|
|
zostaje dac wspolny mikser i sygnal z jednej sondy brac.. chyba..
reduktor 100kw sobie poradzi ?
narazie z blosa nici , dorbze bedzie jak ktos mi na silnik ze skrzynia porzyczy bo mi sie 2.0 znudzilo |
|
|
|
|
DeMaDeS [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 13:51
|
|
|
planowalem zaraz przed przepustnicami polaczyc dolot w jeden i dac pojedynczy mikser a potem wycudowac jakas puche z filtrem bo oryginalna mi nie wejdzie niestety |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 14:52
|
|
|
Zapomnij o reduktorze 100kW
będzi epalił jak smok i Cię na skrzyżowaniu malczaki objada
Minimum 140kW. Jak zrobisz na jednym mikserze to tez będzie muka totalna bo extremalnie zawężysz dolot powietrza i zarówno gaz jak i benzyna będzie mułowacieć. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 15:02
|
|
|
widziałem taki patent - no niby jeździ - ale o dynamice zapomnij. no chyba żeby to byłtaki zaaajebisty mikser tak z 80mm prześwitu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DeMaDeS [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 21:34
|
|
|
no nie mialem na mysli miskerka srednicy 30mm
jeszcze jedna wazna sprawa czym rozni sie reudktor brc at90e 100 od 140kw ? bo napewnoi nie obudowa i membrana |
Ostatnio zmieniony przez DeMaDeS |27 Lip 2005|, 2005 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 21:50
|
|
|
Też widziałem 2.9 z 1 sondą, był to rocznik coś około '87. Siedziała ona tam mniej więcej gdzie piszesz Speedo. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |28 Lip 2005|, 2005 02:27
|
|
|
1- mozna bez emulatora, odciac wtryski na przekazniku, jak 2.0 DOHC na takim rozwiazaniu chodzi to ten tez pojdzie
2 komp nie powinien miec problemow z jazda na benzynie potem
3 - jak wyzej napisali
Sposobow podpiecia jest mnostwo, zalezy od kasy...
generalnie redyktor 140 KW napewno (100 za malo roznia sie tym ze maja inny wydatek wocy, przepływu etc, 140 KW powinien byc tez fizycznie wiekszy)
miksery powinny byc 2 na kazdy kanal dolotu, zakladane tuz przed przepustnicą, rozdział gazu na miksery, albo 2 silniki krokowe, 2 komputery, podpiete do 1 (lub 2)sondy lambda, albo oszczedniej, jeden komp 2 kropkowki ( to rozwiazanie nie ma sensu, bo nie ma jak sterowac osobno 2 krokówka) albno jedna ktrokowka standardowo i rozdzial gazu za krokowka, przykrecany na jednym, lub obu kanalach zwykłym registrem ( z tego co pamietam jeden kanal dolotu musi dostawac inna dawke gazu) |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Szuler [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sie 2005|, 2005 12:18
|
|
|
COSSY napisał/a: | Też widziałem 2.9 z 1 sondą, był to rocznik coś około '87. Siedziała ona tam mniej więcej gdzie piszesz Speedo. |
Daleko nie szukając ja mam taki silnik . 2.9 12V BRD, a sonda jest w tym miejscu co się dwie rury wydechowe łączą..
Niestety nie wiem jaki mam rocznik . Czy bo jakiś oznaczeniach na silniku można dojśc rocznik?
Pozdrawiam
Szuler |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Sie 2005|, 2005 12:47
|
|
|
DeMaDes 0- właśnie się różnie nieznaczie obudową - sam oglądalem to kilka minut zanim załapałem - o kilka milimetrów większy dekiel jest jeden niezauważalne na pierwszy rzut oka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|