Zła regulacja LPG a przegrzewanie |
Autor |
Wiadomość |
gregor [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 07:45 Zła regulacja LPG a przegrzewanie
|
|
|
Po ostatniej regulacji gazu (instalka bez kompa BRC) w moim scorpiaku 2,9 24V z 93 roku zauważyłam że pali więcej i niestety silnik ma na trasie wysoką temperaturę. Wzkaźnik po 30 minutach ostrej jazdy ląduje w okolicach pomiędzu N a O na wskaźniku i oczywiście traci moc. Wymieniłem termostat ( bez potrzeby ) przepłukalem chłodnicę i oczywiście nowy płyn, wizkoza działa i dalej to samo. Czy ktoś spotkal się z podobnym problemem? Dodam że do momentu zagrzania silnik chodzi idealnie. |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 07:52
|
|
|
Jedz jeszcze raz na regulacje boźle ustawiony gaz może na to wpływać tzn na przegrzewanie. |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 10:15
|
|
|
Jesli silnik jest źle ustawiony na gazie - możesz nawet głowiczki popie..lic. Często w DOHC wlaśnie zła regulacja jest przyczyna strzelania głowic. Niech ustawia ci go jeszcze raz dokładnie. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 12:22
|
|
|
ustaw na srubie dokładnie gaz ale to moze byc wina gazu, gaz ma wieksza temp spalania |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 20:28
|
|
|
kuba napisał/a: | Często w DOHC wlaśnie zła regulacja jest przyczyna strzelania głowic. Niech ustawia ci go jeszcze raz dokładnie. |
Kubuś, nie strasz mnie. A jak już musisz to podaj więcej szczegółów |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Cze 2005|, 2005 20:56
|
|
|
maupku trzeba było ohacka nie sprzedawac tam sie takie imprezy nie dzieją.
gregor na ogoł przegrzewanie jest wynikiem zbyt ubogiej mieszanki. nic tylko ponowna regulacja ci zostaje. polecam sledzenie wartosci na analizatorze podczas regulacji
wartosci (co prawda dal auta bez kata ale moze sie przydadzą)
CO na wolnych 1 - 1,2 %
CO przy 3000 obr/min 0.6-0.7
HC jak najnizsze ponizej 300
CO2 jak najwyzsze (w granicach rozsądku ) na ogół nascie % |
|
|
|
|
|