$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Było ładnie opisane i nie mogę znaleźć
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Było ładnie opisane i nie mogę znaleźć
Autor Wiadomość
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:13   

wlasnie mi chlopaki z warsztatu oddali auto po mierzeniu cisnienia.
w 5-ciu garach ma po 9 a na trzecim garnku mam cisnienie 4.
przeciez mozna sie wkur... czyzby pierscien?
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:16   

do Speedo: pomyslalem wlasnie o tym dzisiaj i zostawilem rano auto w warsztacie do pomiarow. Juz nie wiem co o tym myslec. Jak sobie pomysle o zdjemowaniu glowicy, brrr
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:16   

Nie no nie opowiadaj że 2.4 maja jakiś problem z zaworami - 2.9 mają to samo bo to dokładnie taki sam silnik tylko ma mniejsze cylindry i tłoki - reszta dokładnie to samo. Więc jeśli 2.4 ma jakis problem to tak samo ma 2.9
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:18   

No to widocznie Struna to jakis zbieg okolicznosci, ale faktycznie moj szwagier mial capri z tym problem, kuzyn i kumpel z osiedla ze skorpio i wszystkie mialy silniki 2.4
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:19   

To może musisz poznać kumpli z 2.9 i zapytac :D Pewnie powiedzą to samo co Ci z 2.4 ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:27   

Pewnie tak :)
Kurde, zmartwilem sie tym cisnieniem na 3-cim cylindrze
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:32   

Qrcze - może ja też zmierzę sobie - to drogi zabieg?? A masz jakieś widoczne objawy tego niskiego ciśnienia ?? ubytek mocy albo coś ??
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:38   

Sluchaj Struna, nie wiem ile to kosztuje bo mam to szczescie ze u nas w firmie mamy warsztat samochodowy (mamy swoj dzial transportu ok. 70 samochodow) i zrobili mi to za 10PLN czyli "za piwo". Ale ja wogole nie czuje zadnego spadku mocy, silnik idzie jak burza tylko na wolnych i niskich (tak do 1000-1100) obrotach kuleje i to nie tak ze caly czas, tylko chodzi chodzi elegancko i nagle spadek obrotow do 500 i wraca i znowu chwile dobrze chodzi. Wogole to zauwazylem ze jak silnik schodzi z wysokich obrotow (np dojezdzam do skrzyzowania i wrzucam na luz) to chodzi xtra, tylko po chwili jak pokreci na wolnych to zaczyna swirowac, normalnie nie przepala mieszanki chyba.
A z ta olejowa proba Speedo to cenna porada, dzieki bede musial sprobowac.
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:41   

Ale skoro za odczyt komputera chcieli mi wziac w warsztacie 80PLN (dlatego mysle o zakupie diody LED) t podejrzewam ze za pomiar cisnienia to z 50PLN minimum.
Przynajmniej u mnie w Trojmiescie.
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 14:44   

do Speedo: mam do Ciebie takie pytanie poza konkursem
Czy Ty jestes mechanikiem z zamilowania czy z wyksztalcenia. I wogole jak dlugo masz scorpio?
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 15:13   

Jaka jest Twoja opinia Speedo na temat silnika 2.8, jak wg Ciebie wypada w rankingu w stosunku do 2.9. Moj kumpel jak uslyszal jak mi klepia zawory to zaproponowal mi 2.8 ktore mial kiedys w capri ale wymienil na 2.0 bo mu chlalo benzyny za duzo. Chce mi go sprzedac za 700PLN. Kiedys slyszalem jak ten silnik chodzil. On poprostu szumial.
NIe wiem jak teraz i nie wiem na ile ta "wymowka" ze spalaniem jest prawdziwa ale jezeli to jest "ten sam" silnik jaki widzialem chetnie bym go kupil. Tylko czy to prawda ze skrzynia biegow ktora obecnie posiadam w 2.4 bedzie pasowac do 2.8. Ten kolega mowi ze ta skrzynia pasuje do wszystkich V - 2.4, 2.8 i 2.9
pozdrawiam
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 15:19   

Nie chce pisac nowego tematu wiec spytam tu, jesli to nie tajemnica to powiedz Speedo czy swojego scorpio lakierowales czy polerowales. Jesli to drugie to czym. Na zdjeciu tak ladnie wyglada. Moj lakier jest tez ladny, srebrny ale nie ma juz polysku, a chcialbym zeby mial.
pozdrawiam
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2004|, 2004 15:39   

Święte słowa speedo - a co do skrzyni biegów to są zamienne - tylko potem jest myk z wałem bo różnią się długością więc trzeba dokupić wał do danej skrzyni :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |14 Paź 2004|, 2004 08:41   

HEj

No a umnie w 2,9 ciśnienie mam wspaniałe po 12 ATM na baniak - więc super, co do zaworów to mam mechanicznie ustawiane i raz do roku je ustawiam, i zawsze jest co korygować ale minimalnie ale później efekt jest (cichszy). Chociaż faktycznie 2.9 ma swój specyficzny klang zaworów poprostu cykają. Ale na wiosnę chyba będe robić wymianę łańucha rozrządu i od razu dam do zrobienia głowice i wymienię wszystkie zawory na nowe - ciekawe jaki będzie efekt ? czy będzie jeszcze ciszej ? chyba że na cichość skladają się jeszcze drążki popychaczy, krzywki oraz wałek ???


Pozdrawiam
Irek
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Paź 2004|, 2004 09:03   

Czy ja wiem czy same zawory cykają - cykanie jest odgłosem pracy popychaczy i koników - a w V6 są one baaardzo dłuugie ( w końcy wałęk jest na środku silnika ) Ja sobi ewiele V6 słuchałem w celach porównawczych i dochodzę do wniosku, że V6 chodzi specyficznie ale jak jest wszystko sprawne i dobrze wyregulowane to praktycznie zero cykania ( i tu jako przykład podam autko Speedo - słuchałem i słuchałem i kurcze nic - normalnie przktycznie zero cykania )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group